Skocz do zawartości




- - - - -

Zamiar kupna W210


68 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   michal55yh


  • Postów: 1 333
  • Na forum od: 10 sty 2009
  • Miejscowość: Bolesławiec (jeleniog.)
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:EX Mercedes-Benz W210 E270 CDI
  • Inne auto:Kia Sportage III

Napisano 23 września 2011 - 05:45

Czasem taxe ciężko odróżnić. Jedynie widać to po kolorze, jeśli ma dokładany daszek na deskę rozdzielczą lub brak jednego schowka na środkowej desce, tapicerkę MB Tex, czasem przycisk od koguta obok wybieraka skrzyni. Najlepszym sposobem właśnie jest sprawdzenie poprzez vin, a jeśli sprzedające nie chce go ujawnić może znaczyć, że coś ukrywa przed tobą.



#62 Offline   golas9


  • Postów: 181
  • Na forum od: 13 cze 2008
  • Miejscowość: ...
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 września 2011 - 12:34

Piotrek124 napisał:

Mnie bardziej interesują modele przed liftem to jest 2,9 lub 2,5 ale z tym drugim to ciężko z dostępnością, generalnie szukam wersji 7 osobowej najchętniej Avangarde, jest duże ryzyko trafienia w taxi? Niestety nie każdy tak chętnie podaje vin, jedni mają coś do ukrycia a drudzy niewiedzić czego się boją :roll:


Generalnie im niższa cena i mniejszy silnik, tym większe ryzyko - ale reguły nie ma. W Niemczech tez spotyka się cywilne auta na taryfach, a ja dla odmiany mam w VINie swojej 124 - taxi export version (kolor silver smooth metalic), mimo, że na taryfie nigdy nie jeździła... ;) Nawet duży silnik nie jest przeszkodą - we Wrocławiu na taryfach jeżdża przynajmniej dwie S500. Musisz być czujny, nieufny i sporo się naszukać...

#63 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 23 września 2011 - 18:13

2,5 o mocy 150 koni występowały tylko na rynek włoski wyłącznie z manualem.

Od razu bym tą opcję odrzucił.

#64 Offline   consol85


  • Postów: 1 040
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Przyjazń PL, Tingerup DK

Napisano 23 września 2011 - 18:21

davmix, powiedz mi dla czego byś odrzucił 2.5 TD ??? mój kolega mam takie w210 i praktycznie niema problemów a moc co do mojego 2.9 TD jest znaczna sam bym chciał mieć takiego

#65 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 23 września 2011 - 18:30

Dlatego, że jest z Włoch oraz brak automatu.

#66 Offline   Piotrek124


  • Postów: 468
  • Na forum od: 22 cze 2008
  • Miejscowość: Opole
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 września 2011 - 19:18

consol85, narazie się przymierzam, co to kasy to celuję do 15 000 więc w gre wchodzą raczej modele z przed liftu, na 320 CDI jeszcze mnie nie stać ;)
davmix, dla mnie brak automatu to wielka zaleta ;), a czy to że jest z Włoch ma jakieś szczególne znaczenie? ;)

#67 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 23 września 2011 - 21:12

Piotrek124 napisał:

a czy to że jest z Włoch ma jakieś szczególne znaczenie? ;)

Oprócz tego, że strach wsiąść do takiego auta żeby się nie przykleić do fotela to jeszcze mają jakieś dziwne przepisy dot. rejestracji oraz zgłaszania kradzieży.

P.S. Przejedź się automatem ;)

#68 Offline   Rafał82


  • Postów: 38
  • Na forum od: 04 kwi 2011
  • Miejscowość: Oleśnica
  • Mercedes:W201 2.5D - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 stycznia 2012 - 13:33

Witam!Jeździłem W210 2,9TD (sedan) z automatem.Auto było po przejściach i z przebiegiem 760tys (nie było to taxi),a kto wie czy nie większym.Skrzynia zmieniała biegi niezuwazalnie.Silnik mial juz przedmuchy i na mrozie były juz problemy z odpaleniem(kompresja),ale co, palił mi na trasie ok 6l w miescie z 8-9.Przyspieszał według mnie dobrze a nawet bardzo dobrze,wskazówka dotknela nie raz 200km/h.To nie wiem jakby sie jeździło takim zdrowym.Zawieszenie podone jak w w124 .Moim zdaniem to najlepiej dozbierac tak 20 tyś ,kupić przed lifta ,2,9td(ekonomiczna) lub 3,0td(dynamiczna) w dobrym stanie i jak sie bedzie regularnie dbalo to koszty nie przewyższą innych popularnych marek.Gdyby mi znów przyszło jeździc do pracy trasa 70-80km to bym czegos takiego szukał.Tak ,że 15 tys może starczyc plus opłaty i jakis skromny pakiet startowy(oleje itd)

#69 Offline   dzieciax


  • Postów: 235
  • Na forum od: 12 sty 2011
  • Miejscowość: Szczecin Zu
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W203 2.2 CDI
  • Inne auto:ST220

Napisano 08 stycznia 2012 - 21:55

mam 210tke 2.9td i w manualu jest idealny na miasto i oszczedny (7-8) litrow miasto przy spokojnym pyrkaniu nic w nim nie robilem a mam go prawie 4 lata i 200tys km przejechane. jedyny minus rdza daje siewe znaki nawet przy systematycznej i dobrej konserwacji. ogolnie polecam ten silnik i 3.0td tez chociaz slyszalem ze grzeja sie troche :)








Podobne tematy Zwiń