Witam,
odebrałem od mechanika auto (miałem wymieniany silnik krokowy), chciałem się przejechać. Auto jechało znakomicie, dopóki nie stanąłem w korku. Podczas "toczenia się" na luzie wbiłem 2, puściłem sprzęgło i po ok 40 metrach coś mi strzeliło pod maską. Mechanik powiedział, że to wybuchł gaz. No ok, ale przy okazji padł mi akumulator. Przyjechał znajomy z drugim akumulatorem, podłączyłem i za chiny nie chce odpalić nawet na benzynie.
Sholowano więc mnie do mechanika z powrotem, po kilku próbach odpaliłem silnik, ale gaśnie po 2-4 sekundach pracy, przy okazji wydając z siebie podobne odgłosy, jak przy tym wystrzale - takie tępe stukotanie. Oczywiście auto unieruchomione a moje nerwy skutecznie nadszarpnięte.
Co to może być? Ktoś się spotkał z taką sytuacją?
Auto to 201-ka, 2.0 benzyna (ta 118-konna) z LPG. Z góry dzięki za pomoc, nie uśmiecha mi się czekać na tramwaj w deszczu
Pozdr.
--
zapomniałem dodać, że prosto z myjni jechałem, może to ma jakiś wpływ? No i kiedy auto się toczyło na wolnych obrotach, słyszałem stukotanie z tyłu, kiedy dodałem gazu - przechodziło..
0
KE-Jetronic - wystrzał LPG i problemy z silnikiem
Rozpoczęty przez Gość_klisza_, paź 04 2009 15:50
37 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość__
Napisano 04 października 2009 - 15:50
#2
Napisano 04 października 2009 - 19:26
Najprawdopodobniej po strzale padł ci przepływomierz w pierwszej kolejności sprawdź go a dalej będziemy myśleć
#3
Napisano 04 października 2009 - 19:29
Jeżeli to prawda co wyczytałem to masz motor K-Jetronic na mechanicznym wtrysku.
Miałem też taki problem i musiałem wymienić gumę, która znajduje się pod "wagą" i uszczelnić przewody podciśnieniowe.
Jak tu bedzie maszyna ciągnęla lewe powietrze to nawet na paliwie lotniczym nie zapalisz.
Miałem też taki problem i musiałem wymienić gumę, która znajduje się pod "wagą" i uszczelnić przewody podciśnieniowe.
Jak tu bedzie maszyna ciągnęla lewe powietrze to nawet na paliwie lotniczym nie zapalisz.
#4 Gość__
Napisano 05 października 2009 - 07:48
Dzisiaj mechanik zobaczy, co z nim nie tak, bo ja się na tym niestety nie znam. Dam znać, co stwierdził i przekażę Wasze uwagi.
Zastanawiam się nad wywaleniem instalacji całkowicie, bo z tym gazem ciągle problemy
Zastanawiam się nad wywaleniem instalacji całkowicie, bo z tym gazem ciągle problemy
#5
Napisano 05 października 2009 - 08:59
i to jest dobra myśl z tym wywaleniem gazu
#6 Gość__
Napisano 05 października 2009 - 14:20
Cytat
i to jest dobra myśl z tym wywaleniem gazu
A coś się na tym zyska? Czy efekt ten sam, jakbym go po prostu nie używał?
[ Dodano: Pon Paź 05, 2009 15:20 ]
Właśnie wróciłem od mechanika. Powiedział, że wystrzelił gaz i teraz wszystko jest OK - nie naprawiali nic, po prostu dzisiaj odpalił grzecznie - nawet na gazie chodzi. Może coś przeczyścili, nie wiem, bo przez telefon gadał a i ja do pracy musiałem szybko wracać. No mniejsza o to, w każdym razie do wymiany jest silnik krokowy, bo obroty mu szaleją.
Czy opłaca się wziąć np. ten: http://allegro.pl/item756224918_silnik_ ... 4_190.html
#7
Napisano 05 października 2009 - 20:25
tklich napisał:
w każdym razie do wymiany jest silnik krokowy,
#8
Napisano 06 października 2009 - 11:20
tklich napisał:
nie naprawiali nic, po prostu dzisiaj odpalił grzecznie - nawet na gazie chodzi. Może coś przeczyścili, nie wiem
Po wystrzale napewno wypadł Ci przewód łączący przepływomierz z zaworem powietrza dodatkowego... Dlatego nie chciał odpalic bo fałszywe powietrze łapał. Jeśli chodzi o nowy silniczek krokowy to mozna go dostac?? Nowy?? (w serwisie)i za jaką kwote? Ja również zastanawiam się nad wywaleniem LPG bo te silniki z mechanicznym wtryskiem nie chcą chodzic na gazie. I zastanawiam się czy naprawde ten gaz w nich jst tak opłacalny... Mi po mieście pali 14-16L gazu to średnio 30PLN a benzyny po mieście przy normalnej jeździe 9L [2.3E]. A ile się wydaje na problemy z gazem... Do konca nie jestem przekonany czy to się opłaca. Co o tym myślicie?
#9
Napisano 06 października 2009 - 13:31
Podepnę się pod temat. Czy ta strzałka na zaworze powietrza dodatkowego powinna być skierowana w dół czy w górę? Do dłuższego końca ze strzałeczką powinien być podłączony ten gumowy przewód co często wypada po strzale gazu? Silnik 2.3 M102. Jeśli ten zawór założony jest nie prawidłowo mogę mieć problemy z wolnymi obrotami?
#10
Napisano 26 października 2009 - 18:56
Rucio29 napisał:
napewno wypadł Ci przewód łączący przepływomierz z zaworem powietrza dodatkowego
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
Problemy z odpaleniem, zamkiem centralnym i pilotem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SzymKox2115pl |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
W124 2.0 m111 Czyszczenie wtryskiwaczy lpg. |
LPG i Paliwa Alternatywne | Przemek84 |
|