wkoncu udalo mi sie znalesc( dobry )most w dobrej cenie tylko mam takie pytanie ja mam 190 2.6 a most jest od 124 2.3 i pytanie czy bedzie on do mnie pasowal dodam jeszcze ze ta 124 jest z nivo prosze o odpowiedz na 2 stronie podawalem filmiki co sie stalo z moim jak do tej pory sie jescze nie rozlecial ale pukanie jest denerwujace
2
96 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 21 marca 2011 - 11:05
#42
Napisano 21 marca 2011 - 21:48
merc190 napisał:
wkoncu udalo mi sie znalesc( dobry )most w dobrej cenie tylko mam takie pytanie ja mam 190 2.6 a most jest od 124 2.3 i pytanie czy bedzie on do mnie pasowal dodam jeszcze ze ta 124 jest z nivo prosze o odpowiedz na 2 stronie podawalem filmiki co sie stalo z moim jak do tej pory sie jescze nie rozlecial ale pukanie jest denerwujace
podaj przelozania mostow
#43
Napisano 24 marca 2011 - 10:19
jutro podam przelozenia mostow bo nie mialem czasu wejsc na forum i sprawdzic odpowiedzi ale mam takie pytanko jeszcze .chcialem wczoraj wykrecic most z tego 124 bo i tak jest na rozbiorke i jaki tam jest klucz wydaje mi sie ze to nie jest zwykly torks bo przeskakiwal(chyba ze za maly) tylko jakis wieloramienny nie chcailem na sile kombinowac bo jeszcze sie sruby 'poobsmykuja' i bedzie dopiero problem
#45
Napisano 25 marca 2011 - 19:33
zabamix napisał:
tokrs 12-kątny
#46
Napisano 01 kwietnia 2011 - 13:11
dodam jeszcze ze spline 10mm .wszystko odkrecilem poszlo wmiare sprawnie tylko most od 124 ma mniejsze glowki na polosie i takie pytanie czy dalo by rade przekrecic polosie od 124 do 190 ??? czy by sie to zgralo 124 jest w kombi
#47
Napisano 10 września 2011 - 23:09
U mnie też puka no dobra nie puka ale napier*ziela ostro Co mam zrobić żeby zdiagnozować co jest nie tak? Czy może olej wymienić i zobaczyć co jest grane?
#48
Napisano 11 września 2011 - 10:20
Jak puka most to wymiana oleju wiele nie da, po prostu zużyty i ma luzy.
Pukać może oprócz samego mostu wiele innych rzeczy. Jeśli wyeliminujesz je i dalej będzie pukać to most.
Poduszki tylnego wózka, tuleje mostu, łączniki elastyczne mostu od strony skrzyni i mostu, podpora mostu, źle wyważony wał.
Pukać może oprócz samego mostu wiele innych rzeczy. Jeśli wyeliminujesz je i dalej będzie pukać to most.
Poduszki tylnego wózka, tuleje mostu, łączniki elastyczne mostu od strony skrzyni i mostu, podpora mostu, źle wyważony wał.
#49
Napisano 11 września 2011 - 12:05
To od czego najpierw zaczac? Bardziej chuczy niz stuka.
#50
Napisano 11 września 2011 - 13:38
Ale poziom oleju nie zawadzi sprawdzić. Może na sucho chodzi.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|
|
Podpięty [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|