W większości postów na forum na temat buczenia, przeważająca część diagnoz wskazuje na most.
Chciałbym poznać opinie osób, które podjęły się naprawy/regeneracji mostu, ze wskazaniem na rezultaty, rodzaj przeprowadzonej naprawy, użyte części, wskazówki, polecany warszaty, koszty itp.
2
96 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 października 2009 - 21:48
#2
Napisano 16 października 2009 - 21:59
moim zdaniem nie patrz na to co przeważająca ilość buczenia znaczy (most), tylko sprawdź czy faktycznie prawdopodobne jest czy to most czy co innego. Ja sprawdziłem tak: oba tylne koła do góry i rozpędzałem maszynę, niestety wyszło że most...ale jeżdzę aż jebn...
#3
Napisano 16 października 2009 - 22:00
Ja dolałem olej do mostu i problem zniknął.
#4
Napisano 17 października 2009 - 14:28
sccooby napisał:
oba tylne koła do góry i rozpędzałem maszynę
Ja mam u siebie most z ABS i ASD i mam duzy luz i do tego przy predkosci 70-90 strasznie wyje :cry:
Słyszałem ze jest mozliwosc samemu skorygowanie luzu w moscie wyciagajac z niego jakies podkładki i rowniez mozna wymienic jakies lozysko ktore jest winne za chalas. hmm tylko jak by to zrobic. Przydał by sie schemat mostu ktory opisuje co i jak składać i rozkładac po kolei.
Jezeli by ktos mial takie cos... Bo most z ASD jest troche drogi
#5
Napisano 17 października 2009 - 14:41
ja mam taki problem ze przy zmianie biegu (na kazdym) czy nawet na mniejszych predkosciach dodanie gwaltownie gazu i puszczanie wywoluje szarpanie i uderzenie w moscie da sie ten luz jakos zlikwidowac czy jedynie wymiana czy to moze od tej gumy cos zalezy. jak sie jedzie to wszystko jest ok nic nie wyje i nie puka
#6
Napisano 26 października 2009 - 23:53
tak tak tak koła w górze i tak do 60 buczenie i od 60 do 80 wjeżdża taki jakby gwizd. Cholera wie ostatnio zmieniłem łożysko koła bo wydawało mi się słuchając że to koło od str kierowcy, więc mówie albo łożysko koła albo łożysko półosi w dyfrze. Czyżby dyfer?Cholera wie jedynie zostaje jeszcze podpora wału ale jeśli to wyeliminuje to biore się za wymiane wszystkich łożysk w moście i etc. Najwyżej padnie do końca
#7
Napisano 27 października 2009 - 09:37
no tak ale co by był porządnie zregenrowany to by był. Gośc robił ostatnio sobie to sam musze się w to zagłębic co on tam napisał.Ale dzięks za przestroge
#8
Napisano 27 października 2009 - 10:30
odwrotnie niz Roxa uwazam ze to co jest w moim aucie w wiekszosci nadaje sie do naprawy.Tak bylo z silownikami nivo, jak i mostem.ta metoda jest zmudna i czasem zmusza do zglebiania wiedzy i prob.w moim wypadku o to chodzi, przyznaje ze nie zawsze kieruje sie logika ekonomiczna. Most wyl, i przestal...po wymianie wszystkich lozysk i regulacji. troche sie balem tej operacji , jako ze fachowcy twierdzili "ze sie nie da, i nigdy nie bedzie tak samo"Pomijajac koszt(+- 2000) jest dobrze i mam pewnosc ze jest ok.Perfekt service w Piastowie.
#9
Napisano 27 października 2009 - 11:18
molar napisał:
Pomijajac koszt(+- 2000) jest dobrze i mam pewnosc ze jest ok
A jak dlugo (jaki przebieg) jezdzisz na tym regenerowanym moscie?
Juz wiele razy pisalem (i zgadzamy sie w tej kwestii z roxa), ze do takiego zabiegu trzeba miec ogromna wiedze, doswiadczenie i odpowiednie przyrzady. Ustawienie odpowiednio wszystkich elementow wymaga niemal zegarmistrzowskiej precyzji. Tego nie da sie zrobic "na oko" ze szczelinomierzem w rece. A moze inaczej - da sie, ale poprawa (wzgledna) bedzie krotkotrwala.
#10
Napisano 27 października 2009 - 14:05
kupujac uzywke nie ma w zasadzie gwarancji ze nie bedzie gorzej, lub ze nie rozleci sie za chwile. Na moim jezdze juz ok 20 tkm, moze mialem szczescie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|
||
w201 Naprawa boczków drzwi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kaczor123 |
|
||
[w124] naprawa (uszczelnienie) skrzyni przy cięgłach? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thekilla |
|
|
|
Podpięty [w201] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
|