Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Wolne obroty - gasnie na zimnym silniku


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 lipca 2007 - 10:40

AUTOR: adam

Witam mam problem z odpalaniem 124 300ce tylko gdy zimny (chodzi o prace silnika na benzynie bo na gazie jest ok)
Odpala na strzala przez 3 sekundy ma 1100 obrotow po czym spadaja do 400 czasami mniej i gasnie. Odpalam ponownie ma 500 mniej i gasnie. Gdy dodaje gazu to mam wrazenie jakby gaz nie dzialal lub go wrecz dusil. Po 3-4 odpaleniach zaczyna byc ok. W celu sprawdzenia mam jeszcze drugie auto 230ce i tam jest wszystko idealnie czy moge samemu cos przelozyc aby dojsc co jest zepsute.

MOD: Wydzielono posty; poprawki edytorskie



#2 Offline   Arecki


  • Postów: 31
  • Na forum od: 25 cze 2007
  • Miejscowość: Szczecin

Napisano 12 lipca 2007 - 15:36

wydaje mi sie ze masz problem z automatycznym ssaniem (urzadzenie rozruchowe) lub problem z waga przepustnicy, moze gdzies haczyc i lekko blokowac sie.

#3 Offline   Pawełek


  • Postów: 26
  • Na forum od: 09 lip 2007
  • Miejscowość: Wyszków

Napisano 16 lipca 2007 - 22:30

może to być pompka paliwa

#4 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 17 lipca 2007 - 22:09

Sprawdzałeś czujnik temperatury układu wtryskowego, albo czujnik umieszczony w obudowie filtra?
Nie strzelił ostatnio na gazie? Bo jeśli tak, mogło przestawić klapę spiętrzającą a wtedy problemy z odpaleniem gwarantowane.
I może jeszcze jedno. Wygląda na brak wzbogacania mieszanki "na zimnym". Czasami przyczyną jest zimny lut w przekaźniku przepięciowym. Jak się do niego dobrać masz opisane w Faq.

#5 Offline   adam


  • Postów: 24
  • Na forum od: 01 lip 2007
  • Miejscowość: Lubasz

Napisano 20 lipca 2007 - 21:31

Witam wstawilem inny srebny przekaznik wymienilem wezyk od regulatora wolnych obrotow oraz czujnik z dwoma rurkami na podcisnienie.Po dwoch dniach odpalil obroty nasekunde spadly do 500 potem na900 i tak 20 sekund potem spadly do 700 po tym fakcie auto gasnie podczas jazdy gdy nacisne hamulec do zera.Dzis zrobilem 40km i na 20 hamowan do zera z 16 razy zgasl poprostu obroty spadaja zarowno na benzynie jak i na gazie co do klapy jest nowa z dziurkami specjalna do gazu.pozdrawiam

#6 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 lipca 2007 - 21:48

A co z zaworem powietrza dodatkowego?
Czy działa stycznik biegu jałowego?

#7 Offline   adam


  • Postów: 24
  • Na forum od: 01 lip 2007
  • Miejscowość: Lubasz

Napisano 21 lipca 2007 - 15:16

Witam a gdzie mam tego szukac i jak wyglada?

#8 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 lipca 2007 - 17:39

niestety nie dysponuje zdjeciami wiec postaram sie opisac... stycznik biegu jalowego jest przy mechanizmie dodawania gazu, jak sie konczy linka to jest takie pudelko z rolka.
klik nr 41
zawor powietrza dodatkowego w 4 cylindrowych jest pod filtrem powietrza za przeustnica, miedzy 3 a 4 kolektorem ssacym, w 6 cylindrowcach jest z przodu filtra powietrza...

Klik nr 113

#9 Offline   adam


  • Postów: 24
  • Na forum od: 01 lip 2007
  • Miejscowość: Lubasz

Napisano 22 lipca 2007 - 10:34

Witam znalazlem stycznik biegu jalowego dochodza do niego trzy kable jak sprawdzic czy to dziala co do regulatora wolnych obrotow popsikalem wd 40 podlaczylem do 12v i ladnie cyka.pozdrawiam

#10 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 lipca 2007 - 21:13

adam napisał:

co do regulatora wolnych obrotow popsikalem wd 40

trzeba bylo go wyplukac w benzynce, jak polales wd40 to bedzie sie brud do tego kleil i bedzie znow problem z zacinaniem...








Podobne tematy Zwiń