Witam, ostatnio zabieram się do wymiany mojej pięknej niuni w124 cabrio na w140 S500 lub CL500. Jeszcze nie podjąłem decyzji, który wybrać. Serce ciągnie do coupe a zdrowy rozsądek do sedana. Jeszcze rok temu bym się nie zastanawiał tylko spełniał moje motoryzacyjne marzenia ale dzisiaj powiększa mi się rodzina a do bagażnika cabrio nie mieści się wózek
Proszę o Wasze rady w następujących kwestiach:
1. Jedno z kryteriów przy wyborze limuzyny lub coupe to wyciszenie wnętrza - czy jest między nimi jakaś różnica a może to tylko mnie coupe kojarzy się z większym hałasem dlatego że moje coupe ma szmaciany dach?
2. Drugim kryterium, które od niedawna ma dla mnie znaczenie to koszty części zamiennych... Czy spora jest różnica w cenie części dla tych modeli? Przypuszczam że podobne czy nawet te same elementy silnika czy zawieszenia będą zbliżone cenowo ale już np jakieś elementy nadwozia typu reflektor , boczne szyby itp. mogą mnie pogrążyć
0
[w140] Wybór między S500 a CL500 - doradźcie coś!
Rozpoczęty przez celsus, paź 19 2009 19:33
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 października 2009 - 19:33
#2
Napisano 20 października 2009 - 09:22
celsus napisał:
moje coupe ma szmaciany dach
1. Wyciszenie jest identyczne. Zarówno CL i S mają nawet podwójne klejone szyby, właśnie po to by wyciszyć wnętrze.
2. Części zamienne są te same, a drobne różnice karoseryjne nie rzutują specjalnie na cenę. Z resztą coraz więcej się tych samochodów rozbiera, a więc i ceny są coraz niższe.
Sedan ma odrobinę więcej miejsca z tyłu, ale i tak jest więcej miejsca niż w w124. Bagażnik pomieści chyba wszystko. Do tego ma otwierany otwór na narty.
#3
Napisano 20 października 2009 - 11:13
Dzięki EssiRS za podpowiedzi! Coraz bardziej napalam się na CL.
Miałem na myśli kształt mojego cabrio czyli coupe z otwieranym dachem
Miałem na myśli kształt mojego cabrio czyli coupe z otwieranym dachem
#4
Napisano 20 października 2009 - 11:28
W140 w sedanie ma już trochę przestarzałą linię. Inaczej mówiąc widać, że to "stary" samochód. CL wygląda na znacznie nowszy, a poza tym większość ludzi nie ma pojęcia co to za model. Można czasami się pośmiać ;-)
#5
Napisano 20 października 2009 - 18:27
No tak dokładnie, masz całkowitą rację. S to taka ociężała locha ale to mi się właśnie w tym samochodzie podoba, czołg na kółkach. CL jeszcze nie miałem okazji poprowadzić ale to pewnie będzie to samo. CL to chyba najmniej spotykany na drogach model merca, podobnie jak R129. Podoba mi się wnętrze tych samochodów - niemieckie auta z lat 90tych , teraz te kosmiczne kształty deski rozdzielczej to już nie to samo...
#6
Napisano 20 października 2009 - 19:25
celsus, Ska w Langu to jest potęga
#7
Napisano 21 października 2009 - 07:53
otwor na narty jest w zasadzie opcjonalny. powoduje przeciez zmniejszenie pojemnosci zbiornika paliwa.
a co to za pomysly, ze S jest przestarzaly. no wiecie co....
rzadkosc CL wynika tez z tego, ze S zrobiono 406 tys, a CL ok 26 tys... (stad liczba calosciowa 140: 432 tys)
a co to za pomysly, ze S jest przestarzaly. no wiecie co....
rzadkosc CL wynika tez z tego, ze S zrobiono 406 tys, a CL ok 26 tys... (stad liczba calosciowa 140: 432 tys)
#8
Napisano 21 października 2009 - 12:12
Bialy ja nie powiedziałem że Ska jest przestarzała Uwielbiam jednak coupe a poza tym lubię też duże i majestatyczne samochody, lubię też "full wypas" wokół siebie stąd chęć zakupu CLa
#9
Napisano 22 października 2009 - 08:39
pepe1111 napisał:
a co to za pomysly, ze S jest przestarzaly. no wiecie co....
pepe1111 napisał:
otwor na narty jest w zasadzie opcjonalny. powoduje przeciez zmniejszenie pojemnosci zbiornika paliwa.
S i CL prowadzą się identycznie. Są to typowe krążowniki szos, które "płyną". Te samochody to odwrotność R129, który jest sztywny i twardy, chociaż wyglądem SL i CL dla laików wyglądają tak samo ;-)
#10
Napisano 04 listopada 2009 - 12:56
Cytat
Nie jestem pewien, ale chyba w każdym CL'u jest ten otwór, a zbiornik zrobiony jest z dwóch elementów. Czasami zamiast otworu była lodówka
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[W201] Dziwne dźwięki, skrzeczenie/piszczenie, coś z zawieszeniem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
||
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|
||
Schemat wiązki silnika w140 s500 v8 |
Mercedes S, CL i SEC | Junak1956 |
|
||
[w124] Czy kokpit różni się między europą i USA? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | piotreq |
|
|