Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#101 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 24 września 2015 - 07:28

Duzy silnik atmosferyczny ma swoją wagę. Mi turbo dmucha od 2500 pełnego busta ma 3200. Mam chęć objechac e500 więc niedługo będzie filmik z wyscigu :)




#102 Offline   elmer


  • Postów: 94
  • Na forum od: 16 sie 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 września 2015 - 10:10

M102 Turbo:
http://www.tomant.net/EN/index.php

#103 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 19 października 2015 - 23:07

Broniłem sie przed m102 turbo ;) Teraz bawie się i chłodzone denka tłoków to pikus... są inne wieksze problemy. Nie bawcie sie w turbiny bo to wciaga ;P

#104 Offline   elmer


  • Postów: 94
  • Na forum od: 16 sie 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 października 2015 - 21:23

Nie tylko w M102 turbo wciąga, nie tylko w MB...

#105 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 20 października 2015 - 23:33

Kto wie ile barów wytrzymaja orginalne korbowody ?? bo narazie to trzy uszczelki pod głowica wyleciały i trzy chłodnice wybuchły

#106 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 25 października 2015 - 12:11

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 24 września 2015 - 07:28 napisał

Duzy silnik atmosferyczny ma swoją wagę. Mi turbo dmucha od 2500 pełnego busta ma 3200. Mam chęć objechac e500 więc niedługo będzie filmik z wyscigu :)
Zawsze trzeba mieć marzenia....one są motorem działań :D :D
Objedziesz.....do 100km/h, potem zdechnie, a E500 poleci równo do 250km/h....idąc dalej.....pojeździ jeszcze przez 200kkm, a twoje m102 nawet nie będzie się nadawało na części tylko prosto do huty.

#107 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 25 października 2015 - 20:54

https://www.youtube....h?v=ognm8aW8bkQ

#108 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 25 października 2015 - 23:49

100 to zabardzo zanizone, moze zdechnie po 150 choc 200 powinien ładnie zamknac bo po tyle ganiał bez turbo. Cwiara juz wtedy sie skonczy wiec ze mnie przy ponad 200 łyknie to juz inny ból. Gdybym miał 50 tys w portfelu to i e500 bym kupił. Za mniejsze pieniadze składam maszynke która dymac bedzie droższe fury i to sie liczy w tuningu. 200 tys przejechac nim to mi zycia braknie gdy na podwórku jeszcze 5 innym mercedesów mam do przepalania.

#109 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 13 stycznia 2016 - 23:40

Na dzien dzisiejszy projekt wyglada tak :) Trochę zmian zaszło bo inne turbo intercooler i silnik po przeróbkach... Niedługo powinien byc wykres

Dołączona grafika

#110 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 stycznia 2016 - 08:17

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 13 stycznia 2016 - 23:40 napisał

silnik po przeróbkach...
Nie bądź taki tajemniczy, napisz co zmodyfikowałeś. Uszczelka kanapka czy dorabiana?








Podobne tematy Zwiń