Po pierwsze http://mb201-124.eu/...-diesel-tuning/
a po drugie temat dotyczy silnika m102 więc proszę trzymać się tematu
5
[w201] 2.0 M102 + Turbo
Rozpoczęty przez piotrek17120, paź 22 2009 12:42
143 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 14 stycznia 2014 - 21:25
#62
Napisano 20 stycznia 2014 - 16:58
Z drugiej strony też Babcie nie wolno katować i nie wiadomo co z oyginalnego silnika wyciągać
#64
Napisano 25 stycznia 2014 - 12:08
O docisk się "skończył" ... ty mi lepiej napisz jak zwiększyć wydajność KE!
#65
Napisano 25 stycznia 2014 - 13:36
A po co ci taka wiedza?
I tak nie uturbisz. Bo gdybyś miał to zrobić- to już byś doczytał jak to zrobić.
I tak nie uturbisz. Bo gdybyś miał to zrobić- to już byś doczytał jak to zrobić.
#66
Napisano 26 stycznia 2014 - 11:08
Racja ... nie mam zamiaru uturbiać KE, choć po głowie czasami chodzi mi mechaniczna suszarka. Chcę zwiększyć ciśnienie podawanego paliwa, nie jego dawkę. Gdzieś już pisałeś, że jest to do zrobienia.
#67
Napisano 26 stycznia 2014 - 11:56
Chyba nie wiesz jak działa kjetronik. Musiał byś wykonć regulator ciśnienia paliwa z wyjęciem na nadciśnienie. A taka technologią nie dysponujesz. Tylko TT robił w ten sposób i ich zestaw był drogi.
#68
Napisano 26 stycznia 2014 - 17:47
Panie cobesh, gdybym nie czytał opinii o Pana wypowiedziach na innych forach, to pewnie nie wiedziałbym jak działa KE, ale to Pan jesteś uważany za gawędziarza-teoretyka . Myślałem, że po prostu podpatrzysz jak ugryźli temat inni w aucie, które kupiłeś ..., ale skoro zgrywasz "hura, bura, szef podwóra", to zachowaj "swoją wiedzę" dla siebie .
Użytkownik Johny edytował ten post 26 stycznia 2014 - 17:51
#69
Napisano 26 stycznia 2014 - 19:47
Johny, naprawdę nie chce mi się rozpisywać chronologicznie wydarzeń. Ale prawda jest taka że Pan" killer pińcetek 3.6 brabus Ab4 192kw"- nic przy tym aucie nie zrobił. A nie przepraszam- ugotował motor po czym stwierdził że jest do dupy i chce swoje udziały wycofać. Cała zasługa po stronie Maćka, jego pomysł, jego wykonanie, jego nieprzespane noce.
I prawdą jest to że auto po posiadaczu "brabusa z vinem 2.6"- było w tragicznym stanie silnikowym.
Mechu, zmienił silnik, poprawił część drutu i sprzedał auto mi. Dzień przed odebraniem auta, Adam doprowadził kjeta do ładu- nawet Mechu nie wierzył że ten biedny silniczek tak jedzie.
Fakty na dzień dzisiejszy:
- kjet jest ustawiony że auto po bardzo długim staniu na mrozie odpala tak: www.youtube.com/watch?v=R8IcSW0GiA0
- kjet przeszedł kuracje wzmacniającą, całkowicie przypadkowo (wzorem jak się później okazało Koeniga)
- auto jedzie jak c124 3.0 24v, przy skromnym doładowaniu 0.6-0.7 bara
- auto zmieliło dyfer i skrzynie, bez jakiegokolwiek strzelania ze sprzęgła
- w chwili obecnej napęd przechodzi kurację wzmacniającą
A i zapomniałem o najważniejszym: kjet wypada.
I prawdą jest to że auto po posiadaczu "brabusa z vinem 2.6"- było w tragicznym stanie silnikowym.
Mechu, zmienił silnik, poprawił część drutu i sprzedał auto mi. Dzień przed odebraniem auta, Adam doprowadził kjeta do ładu- nawet Mechu nie wierzył że ten biedny silniczek tak jedzie.
Fakty na dzień dzisiejszy:
- kjet jest ustawiony że auto po bardzo długim staniu na mrozie odpala tak: www.youtube.com/watch?v=R8IcSW0GiA0
- kjet przeszedł kuracje wzmacniającą, całkowicie przypadkowo (wzorem jak się później okazało Koeniga)
- auto jedzie jak c124 3.0 24v, przy skromnym doładowaniu 0.6-0.7 bara
- auto zmieliło dyfer i skrzynie, bez jakiegokolwiek strzelania ze sprzęgła
- w chwili obecnej napęd przechodzi kurację wzmacniającą
A i zapomniałem o najważniejszym: kjet wypada.
#70
Napisano 28 stycznia 2014 - 15:18
Użytkownik cobesh dnia 26 stycznia 2014 - 19:47 napisał
A i zapomniałem o najważniejszym: kjet wypada.
Z całym szacunkiem i podziwem dla waszej pracy, tego, że się udał,o i auto fajnie jeździ, konkluzja dla mnie jest jedna - nie da się dobrze uturbic kjeta w rozsądnych pieniądzach a to co zrobiliście to dla mnie jedynie półśrodek, krok do elektronicznego wtrysku o którym od początku jest mowa.
Cieszę mnie to, że działacie, czekam na dalsze informacje, zdjęcia i filmy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|