Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#61 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 14 stycznia 2014 - 21:25

Po pierwsze http://mb201-124.eu/...-diesel-tuning/

a po drugie temat dotyczy silnika m102 więc proszę trzymać się tematu :old:



#62 Offline   bizonik565


  • Postów: 9
  • Na forum od: 03 sty 2014
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1996
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mercedes w202

Napisano 20 stycznia 2014 - 16:58

Z drugiej strony też Babcie nie wolno katować :D i nie wiadomo co z oyginalnego silnika wyciągać :P

#63 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 stycznia 2014 - 00:28

Dołączona grafika
:D

#64 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 stycznia 2014 - 12:08

O docisk się "skończył" ... ty mi lepiej napisz jak zwiększyć wydajność KE!

#65 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 stycznia 2014 - 13:36

A po co ci taka wiedza?

I tak nie uturbisz. Bo gdybyś miał to zrobić- to już byś doczytał jak to zrobić.

#66 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2014 - 11:08

Racja ... nie mam zamiaru uturbiać KE, choć po głowie czasami chodzi mi mechaniczna suszarka. Chcę zwiększyć ciśnienie podawanego paliwa, nie jego dawkę. Gdzieś już pisałeś, że jest to do zrobienia.

#67 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2014 - 11:56

Chyba nie wiesz jak działa kjetronik. Musiał byś wykonć regulator ciśnienia paliwa z wyjęciem na nadciśnienie. A taka technologią nie dysponujesz. Tylko TT robił w ten sposób i ich zestaw był drogi.

#68 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2014 - 17:47

Panie cobesh, gdybym nie czytał opinii o Pana wypowiedziach na innych forach, to pewnie nie wiedziałbym jak działa KE, ale to Pan jesteś uważany za gawędziarza-teoretyka :hmm:. Myślałem, że po prostu podpatrzysz jak ugryźli temat inni w aucie, które kupiłeś ..., ale skoro zgrywasz "hura, bura, szef podwóra", to zachowaj "swoją wiedzę" dla siebie :stick: .

Użytkownik Johny edytował ten post 26 stycznia 2014 - 17:51


#69 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 stycznia 2014 - 19:47

Johny, naprawdę nie chce mi się rozpisywać chronologicznie wydarzeń. Ale prawda jest taka że Pan" killer pińcetek 3.6 brabus Ab4 192kw"- nic przy tym aucie nie zrobił. A nie przepraszam- ugotował motor po czym stwierdził że jest do dupy i chce swoje udziały wycofać. Cała zasługa po stronie Maćka, jego pomysł, jego wykonanie, jego nieprzespane noce.

I prawdą jest to że auto po posiadaczu "brabusa z vinem 2.6"- było w tragicznym stanie silnikowym.
Mechu, zmienił silnik, poprawił część drutu i sprzedał auto mi. Dzień przed odebraniem auta, Adam doprowadził kjeta do ładu- nawet Mechu nie wierzył że ten biedny silniczek tak jedzie.

Fakty na dzień dzisiejszy:
- kjet jest ustawiony że auto po bardzo długim staniu na mrozie odpala tak: www.youtube.com/watch?v=R8IcSW0GiA0
- kjet przeszedł kuracje wzmacniającą, całkowicie przypadkowo (wzorem jak się później okazało Koeniga)
- auto jedzie jak c124 3.0 24v, przy skromnym doładowaniu 0.6-0.7 bara
- auto zmieliło dyfer i skrzynie, bez jakiegokolwiek strzelania ze sprzęgła
- w chwili obecnej napęd przechodzi kurację wzmacniającą

A i zapomniałem o najważniejszym: kjet wypada.

#70 Offline   robson99


  • Postów: 390
  • Na forum od: 26 paź 2010
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:123 coupe + c36
  • Inne auto:Ford Focus, Suzuki DRZ400 SM

Napisano 28 stycznia 2014 - 15:18

Wyświetl postUżytkownik cobesh dnia 26 stycznia 2014 - 19:47 napisał

A i zapomniałem o najważniejszym: kjet wypada.

Z całym szacunkiem i podziwem dla waszej pracy, tego, że się udał,o i auto fajnie jeździ, konkluzja dla mnie jest jedna - nie da się dobrze uturbic kjeta w rozsądnych pieniądzach a to co zrobiliście to dla mnie jedynie półśrodek, krok do elektronicznego wtrysku o którym od początku jest mowa.

Cieszę mnie to, że działacie, czekam na dalsze informacje, zdjęcia i filmy.








Podobne tematy Zwiń