Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#111 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 14 stycznia 2016 - 22:53

Oj temat widze ma juz niedługo 7 lat. Uturbionych jezdzacych to prawie tylko na turbobandit sie oglada. Ja obecnie smigam na 4 złozonym silniku i szykuje 5 bo sprawdzam co jak długo wytrzymuje. Koszta rosna i nikt tego nie zwróci. Teraz wiem że turbobandit nie pisze prawdy i nie ma co sie tym kierować ( ciesze sie ze nie uruchomiłem m103 na twin turbo ). Myslałem ze z kolegą Cobesh sie pościgam, ale widze że chyba polubił silnik BMW i chce to wkładać do swego samochodu. Jedynie Roman pisze prawde ze korby są wytrzymałe :)



#112 Offline   Ukaniu


  • Postów: 676
  • Na forum od: 30 maj 2007
  • Miejscowość: Jaktorów
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:A8 D2 4,2

Napisano 14 stycznia 2016 - 23:54

MAsz czujnik spalania stukowego?
Co do prawdy - przypuszczam, że bandyci piszą prawdę ale mocno filtrują informacje, te cenniejsze sztuczki zostawiając dla tych co płacą. To przecież ich tajemnica firmowa. Tak jak i dziś o modyfikacjach sam nie piszesz, też i przy 10 silniku jak dojdziesz już co trzeba - to napiszesz, że jeździ fajnie ma tysiąc koni i w zasadzie nic specjalnego nie robiłeś.... ;-)

#113 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 15 stycznia 2016 - 01:03

Szkoda ze nie ma lubie to :D No niestety za informacje sie płaci. Uruchomiony silnik mam na ori zapłonie i czujnika spalania stukowego nie mam, ale stukowe było na samym początku moją zmorą. Teraz zapomniałem juz o tym problemie :)

#114 Offline   cobesh


  • Postów: 706
  • Na forum od: 06 mar 2009
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 stycznia 2016 - 01:12

Czyli montowałeś MSa i zostawiłeś zapłon z Kjeta?

#115 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 15 stycznia 2016 - 01:19

Narazie tak zrobiłem :) jesli bedzie mi brakować kilku jeszcze KM i przewody zaczną świecić to z forda jakiegos sie wsadzi cewke :D

#116 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 18 stycznia 2016 - 22:56

Dołączona grafika

97 KM i 117 Nm było mimo że silnik był w bardzo dobrej kondycji i miał wybebeszony wydech. Wiec musiało cos nie tak byc, nie wiem czy wina hamowni czy automat tak przekłamuje. Samochód hamowany na zblokowanej 3

Dołączona grafika

220 KM i 368 Nm jest obecnie dalej hamowane na 3 biegu, dalej z starym automatem. Wiec smiało moge przyjmować ze ponad 250 KM jest bo po przejazdzce ze mną własciciel e500 mówi ze nie ma szans. Ale filmik bedzie jak pogoda sie poprawi :) Przy czym jeszcze można troche lepiej wystroic na elektrycznym zapłonie i podniose doładowanie z 0,9 na 1,2 Bara :D

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 18 stycznia 2016 - 23:10


#117 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2016 - 10:20

O mój panie :D

#118 Offline   elmer


  • Postów: 94
  • Na forum od: 16 sie 2009
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 stycznia 2016 - 19:43

mirasmerc ładnie ponad 100KM z litra pojemności. Mierzyłeś przyspieszenie do 100 km/h ? Jeśli nie to ile tak orientacyjnie i na jakich kołach ?
Czy jest gdzieś miejsce w sieci gdzie opisywałeś swoje poczynania ? Jeśli tak to wskażesz, chętnie poczytam ?

Użytkownik elmer edytował ten post 19 stycznia 2016 - 19:43


#119 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 20 stycznia 2016 - 07:40

Poczynania troche opisane sa na podobnym forum o tematyce w201. A troche na FB. Dokładnej relacji jak kiedys z uturbianiem 2.0 D nie robiłem.

#120 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 28 stycznia 2016 - 01:24

Filmik z autostrady, od zera bedzie jak bedzie juz zupełnie sucho :)

https://www.youtube....eature=youtu.be








Podobne tematy Zwiń