[w201] 2.0 M102 + Turbo
#131
Napisano 23 kwietnia 2017 - 08:55
Mechanika i tuning nr tel. 605 278 994 lub 726 597 200
Kotły zgazowujace drzewo ATMOS oraz Kotły Elektrodowe na prąd
#132
Napisano 25 kwietnia 2017 - 07:19
Użytkownik Smile421 dnia 22 kwietnia 2017 - 11:56 napisał
A myslałeś ze na czym to pedze https://www.youtube....h?v=2w0pZC11LBI
Turba rózne testuje bo mam nieszczesny automat narazie maks jaki dmuchałem to 2 bary turbo sie skonczyło chyba za duze obroty juz miało zaczynało sie od turbo 3.0 td om603 po t3/t4 teraz garett gt29 wleci
Użytkownik mirasmerc edytował ten post 25 kwietnia 2017 - 07:25
#133
Napisano 03 września 2017 - 10:34
#134
Napisano 22 września 2017 - 10:35
Użytkownik IgorGregor dnia 03 września 2017 - 10:34 napisał
#135
Napisano 27 maja 2019 - 12:26
Użytkownik mirasmerc dnia 25 kwietnia 2017 - 07:19 napisał
Turba rózne testuje bo mam nieszczesny automat narazie maks jaki dmuchałem to 2 bary turbo sie skonczyło chyba za duze obroty juz miało zaczynało sie od turbo 3.0 td om603 po t3/t4 teraz garett gt29 wleci
I jak się trzyma silnik po takim czasie?
#136
Napisano 27 maja 2019 - 20:24
Całość to jakieś 500zł na średnio rozrzutnie. Na biedę zamknął by się w 300.
Jeszcze nie wszystko skończone. Nie ma solidnego dolotu, i nie ma wydechu. Na zdjęciach w fazie montowania. Nie mam obecnie zdjęć z pełnego zamontowania, bo wstyd. Podpowiedź dla przyszłych zainteresowanych, rura od szamba się nadaje całkiem nieźle jako alternatywa drogich kolanek turboworks, lecz nie toleruje temperatury wydechu. Jestem na etapie kompletowania gratów do lpg. W sumie brakuje mi tylko odpowiedniego miksera.
Obecnie jest to mój pierwszy taki projekt chodzący na benzynie. Wcześniej latałem tylko na gazie. Polonez 1.6 bosch, vw polo 86c 1.3, polonez 1.6 abimex.
Aha, turbo to TB0367. Wyciągnięte ze złomu za 3zł /kg
Użytkownik gabriel0 edytował ten post 27 maja 2019 - 20:28
#137
Napisano 27 maja 2019 - 22:22
Ps: w koncu ktos. Powodzenia i informuj na bierzaco.
#139
Napisano 11 września 2019 - 13:58
Po odprężeniu silnik przestał grzechotać. Odprężenie to jakieś 2,5mm wyżej głowica. Stopień sprężania prawdopodobnie 7,1:1 , już nie pamiętam bo dawno to liczyłem.
Łańcuch rozrządu na styk. Górna śruba alternatora średnio pasuje, ale przestrzeliłem m8 i dałem nakrętkę. Jest ok. Pod uchwyty kolektora ssącego dałem po podkładce i skręciłem. Więcej niepasujących elementów nie dostrzegłem.
Moc po odprężeniu w miarę taka sama. Chyba deczko spadła temperatura spalin. Dalsze prace będę opisywał jak coś ciekawego zrobię. Teraz będzie polowanie na intercooler i blosa.
Użytkownik gabriel0 edytował ten post 11 września 2019 - 13:59
#140
Napisano 06 maja 2020 - 22:56
Miałem wrzucać jak coś się będzie dziać. W sumie od tamtej pory nie stało się nic. Prace się nie posunęły, brak czasu. Film jeszcze sprzed odprężenia.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
Moje modyfikacje. W124 91r 2.0 / 2.8 turbo |
Modyfikacje,Tuning | tomsad |
|
|
|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
[W124] dokręcanie wtrysków silnik TURBO |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|