Skocz do zawartości




- - - - -

[w201] 2.0 M102 + Turbo


143 odpowiedzi w tym temacie

#131 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 23 kwietnia 2017 - 08:55

Kolego masz napisane u Mirasa w stopce nad zdjeciem.
Mechanika i tuning nr tel. 605 278 994 lub 726 597 200
Kotły zgazowujace drzewo ATMOS oraz Kotły Elektrodowe na prąd




#132 Offline   mirasmerc


  • Postów: 239
  • Na forum od: 25 lip 2010
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w201 2.3E- M102 1992
  • Trzeci Mercedes:w201 2.6E- M103 1989
  • Inne auto:w124 jeszcze 200E

Napisano 25 kwietnia 2017 - 07:19

Wyświetl postUżytkownik Smile421 dnia 22 kwietnia 2017 - 11:56 napisał

jak bys potrzebował mam patent na pozbycie sie wtrysku mechanicznego.

A myslałeś ze na czym to pedze :D https://www.youtube....h?v=2w0pZC11LBI

Turba rózne testuje bo mam nieszczesny automat narazie maks jaki dmuchałem to 2 bary turbo sie skonczyło chyba za duze obroty juz miało zaczynało sie od turbo 3.0 td om603 po t3/t4 teraz garett gt29 wleci

Użytkownik mirasmerc edytował ten post 25 kwietnia 2017 - 07:25


#133 Offline   IgorGregor


  • Postów: 2
  • Na forum od: 03 wrz 2017
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2.3 kompresor

Napisano 03 września 2017 - 10:34

Witam. Polecam M111 2,3 kompresor z m62. Dziala swietnie, Na seryjnym setupie jezdzi juz calkiem przyjemnie. NIe zaluje tego kroku

#134 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 września 2017 - 10:35

Wyświetl postUżytkownik IgorGregor dnia 03 września 2017 - 10:34 napisał

Witam. Polecam M111 2,3 kompresor z m62. Dziala swietnie, Na seryjnym setupie jezdzi juz calkiem przyjemnie. NIe zaluje tego kroku
Temat dotyczy modyfikacji m102 i tego się trzymajmy. Ale jeżeli masz już tak przerobioną 190'kę to zapraszamy do otworzenia galerii i opisania swojego auta. Pozdro!

#135 Offline   DONbrovsky


  • Postów: 4
  • Na forum od: 07 maj 2018
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 27 maja 2019 - 12:26

Wyświetl postUżytkownik mirasmerc dnia 25 kwietnia 2017 - 07:19 napisał

A myslałeś ze na czym to pedze :D https://www.youtube....h?v=2w0pZC11LBI

Turba rózne testuje bo mam nieszczesny automat narazie maks jaki dmuchałem to 2 bary turbo sie skonczyło chyba za duze obroty juz miało zaczynało sie od turbo 3.0 td om603 po t3/t4 teraz garett gt29 wleci

I jak się trzyma silnik po takim czasie?

#136 Offline   gabriel0


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lip 2010
  • Miejscowość: Góra Kalwaria
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Motorower t-1

Napisano 27 maja 2019 - 20:24

Może nie mam się czym tu z tobą ścigać, ale założyłem system najbiedniejszy jaki się dało. Chodzi. Nic więcej nie powiem, dziś pierwszy dzień testów był. chodzi poprawnie przy 0.5 a na 1.0 już mu brakuje paliwa.
Całość to jakieś 500zł na średnio rozrzutnie. Na biedę zamknął by się w 300.
Jeszcze nie wszystko skończone. Nie ma solidnego dolotu, i nie ma wydechu. Na zdjęciach w fazie montowania. Nie mam obecnie zdjęć z pełnego zamontowania, bo wstyd. Podpowiedź dla przyszłych zainteresowanych, rura od szamba się nadaje całkiem nieźle jako alternatywa drogich kolanek turboworks, lecz nie toleruje temperatury wydechu. Jestem na etapie kompletowania gratów do lpg. W sumie brakuje mi tylko odpowiedniego miksera.

Obecnie jest to mój pierwszy taki projekt chodzący na benzynie. Wcześniej latałem tylko na gazie. Polonez 1.6 bosch, vw polo 86c 1.3, polonez 1.6 abimex.
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Aha, turbo to TB0367. Wyciągnięte ze złomu za 3zł /kg

Użytkownik gabriel0 edytował ten post 27 maja 2019 - 20:28


#137 Offline   tomuss1980


  • Postów: 417
  • Na forum od: 25 sty 2013
  • Miejscowość: Middle North
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 2,3E USA
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0E SPORTLINE

Napisano 27 maja 2019 - 22:22

Probujesz niszczyc system, nie polubia Cie tu.................
Ps: w koncu ktos. Powodzenia i informuj na bierzaco.

#138 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 maja 2019 - 08:07

Wyświetl postUżytkownik tomuss1980 dnia 27 maja 2019 - 22:22 napisał

Probujesz niszczyc system, nie polubia Cie tu.................
Rozwiń swoją myśl, ciekaw jestem.

#139 Offline   gabriel0


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lip 2010
  • Miejscowość: Góra Kalwaria
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Motorower t-1

Napisano 11 września 2019 - 13:58

Wypchnęło uszczelkę na 2-ch cylindrach do kanału wodnego. Takiej fontanny z obustron maski to jeszcze nie widziałem.
Po odprężeniu silnik przestał grzechotać. Odprężenie to jakieś 2,5mm wyżej głowica. Stopień sprężania prawdopodobnie 7,1:1 , już nie pamiętam bo dawno to liczyłem.
Łańcuch rozrządu na styk. Górna śruba alternatora średnio pasuje, ale przestrzeliłem m8 i dałem nakrętkę. Jest ok. Pod uchwyty kolektora ssącego dałem po podkładce i skręciłem. Więcej niepasujących elementów nie dostrzegłem.

Moc po odprężeniu w miarę taka sama. Chyba deczko spadła temperatura spalin. Dalsze prace będę opisywał jak coś ciekawego zrobię. Teraz będzie polowanie na intercooler i blosa.

Użytkownik gabriel0 edytował ten post 11 września 2019 - 13:59


#140 Offline   gabriel0


  • Postów: 44
  • Na forum od: 24 lip 2010
  • Miejscowość: Góra Kalwaria
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Motorower t-1

Napisano 06 maja 2020 - 22:56

https://youtu.be/iBNFFTbBz1M
Miałem wrzucać jak coś się będzie dziać. W sumie od tamtej pory nie stało się nic. Prace się nie posunęły, brak czasu. Film jeszcze sprzed odprężenia.








Podobne tematy Zwiń