Witam.
Potrzebuje szybkiej odpowiedzi jakie sa wady 2,7 i jakie 3,2 CDI na co zwracać uwagę i czy przebieg 220tysi jest doży dla silnika 2,7CDI
0
w211 Jakie sa wady silnika 2,7CDI a jakie 3,2CDI
Rozpoczęty przez consol85, paź 26 2009 20:05
29 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 października 2009 - 20:05
#2
Napisano 26 października 2009 - 21:37
Jako iż mam silnik 2.7CDI mogę ci powiedzieć, że to dobry silnik. Mój ma 280 tys i na razie się nie zapowiada abym coś przy nim robił, a z tego co mi wiadomo u mnie oprócz filtrów i uszczelek nic nie było robione (fakt, przepływomierz i świece, ale miały prawo się zepsuć). Jest dużo opinii na temat tego silnika, tych złych jak i dobrych ale ja mogę ci go polecić. Jeździ na różnym paliwie, nic mu nie jest, jest zwinny, o dziwo nic nie kopci mi (a przecież może na czarno), ma dobre przyspieszenie, mało pali tylko dźwięk, brakuje mu do dźwięku silnika 3 litrowego.
#3
Napisano 26 października 2009 - 22:45
jednym słowem nie narzekasz i oto chodziło ciekawe jak się maja silniki 3,2 nigdy nie jeździłem taki :roll: ten w211 nie jest dla mnie ale kolega dal mi 70tys żebym mu znalazł ładnego mercedesa i wybór pad na w211 prawdopodobnie 2,7CDI wersja Avangarde w moim przypadku inna wersja nie gra roli, bardzo mnie ciekawi jak się ma 3,2 CDI jak to jeździ i jakie awaryjne sa te silniki czy sa lepsze czy gorsze od 2,7Cdi
#4
Napisano 26 października 2009 - 23:03
dla mnie 2,7 CDi to pomyłka przecież opłaty nawet za sprowadzonego takie same jak za 3,2 a i 3,2 ma lepsza kulture pracy i potrafi mniej spalić no i but lepszy Szukaj 3,2 koszty takie same jak na 2,7, a nawet powiedziałbym że mniejsze.
#5
Napisano 26 października 2009 - 23:07
kubotek, właśnie ciężko z ładnym 3,2 CDI w wersji avangarde i dętego z czarna skóra bo on innej nie chce :?
#6
Napisano 26 października 2009 - 23:08
z którego roku szukasz może pomogę....
#7
Napisano 26 października 2009 - 23:12
rocznik nie gra większej roli od 2003 w gore oczywiście czym tańszy tym lepiej
#8
Napisano 26 października 2009 - 23:28
http://www.otomoto.p...how&id=C9383616
http://www.otomoto.p...how&id=C7805601
http://www.otomoto.p...ow&id=C10382413
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:19 ]
wystarczy trochę posiedzieć i poszukać. Tak dla przekonania Cię do 3,2 znajomy przyprowadził w 2004r. okulara 3,2 w avantgardzie rocznego czyli z 2003r. z przebiegiem 113tys. o ile sie nie myle. W tej chwili ma już grubo ponad 300tys.km Auto dużo km robi za granicą i nic się praktycznie nie dzieje. Jedyne co wymieniał to wtryski, ale z własnej glupoty bo zalał kombinowanej tanszej ropy i nie wyszło mu to na dobre. Po wnęrzu nie widać praktycznie zużycia, jedynie kiera i podłokietnik od łokcia się odkształcił
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:24 ]
taki OT można jeszcze pomyśleć nad jakąś BMW E60. Kązdy tak narzeka, że BMW to dresiarski samochód ale powiem Wam, że te E60 chyba są mniej awaryjne od W211.
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:28 ]
http://moto.allegro.pl/item793804307_bm ... _2004.html
http://www.otomoto.p...how&id=C7805601
http://www.otomoto.p...ow&id=C10382413
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:19 ]
wystarczy trochę posiedzieć i poszukać. Tak dla przekonania Cię do 3,2 znajomy przyprowadził w 2004r. okulara 3,2 w avantgardzie rocznego czyli z 2003r. z przebiegiem 113tys. o ile sie nie myle. W tej chwili ma już grubo ponad 300tys.km Auto dużo km robi za granicą i nic się praktycznie nie dzieje. Jedyne co wymieniał to wtryski, ale z własnej glupoty bo zalał kombinowanej tanszej ropy i nie wyszło mu to na dobre. Po wnęrzu nie widać praktycznie zużycia, jedynie kiera i podłokietnik od łokcia się odkształcił
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:24 ]
taki OT można jeszcze pomyśleć nad jakąś BMW E60. Kązdy tak narzeka, że BMW to dresiarski samochód ale powiem Wam, że te E60 chyba są mniej awaryjne od W211.
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 23:28 ]
http://moto.allegro.pl/item793804307_bm ... _2004.html
#9
Napisano 27 października 2009 - 09:14
A nie zastanawiasz się nad 2.2 CDI? np te 150 konne tez na pewno się nie źle zbierają jest wersja 136 konna pali bardzo mało bo to silnik taxi ( nie mylić z wersją auta TAXI). No i cena też jest inna. Co do awarii silnikowych to nie wiem nic, ale te pompy SBC:/ 6 tyś wymiana w ASO, wiec lepiej przed kupnem zorientuj się w jakim jest stanie (jaki ma przebieg naciśnięć hamulca). Najlepiej w salonie mercedesa. Wydasz to parę groszy ale będziesz miał sprawdzone auto.
ps. te pompy to wada fabryczna, wiekszość była wymieniana gwarancyjnie ale i tak lepiej sprawdzić.
ps. te pompy to wada fabryczna, wiekszość była wymieniana gwarancyjnie ale i tak lepiej sprawdzić.
#10
Napisano 27 października 2009 - 16:00
Osobiście bym nie polecił 2.2CDI, ponieważ ma dużo słabsze przyspieszenie niż 2.7 czy 3.2 CDI a przy tym także tyle samo pali. To jest duże auto i trzeba szukać mocniejszych silników.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
W124 3.2 drgania silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | rodrigez2206 |
|
||
Jakie powinny być sprężyny do E200 94' |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | artmerol |
|
|