

[w124] Co to za wtyczka?
#1
Napisano 28 październik 2009 - 22:20
#2
Napisano 28 październik 2009 - 22:27
#3
Napisano 28 październik 2009 - 22:31
#4
Napisano 28 październik 2009 - 22:53
Cytat
Czaro - dziekuje
#5
Napisano 28 październik 2009 - 23:37
Zresztą jak chcesz - chyba najważniejsze, że jednak z otrzymanej odpowiedzi jesteś zadowolony...

#6
Napisano 29 październik 2009 - 10:44
Czaro napisał:
Przy okazji tematu mam następujący problem, odpalam samochód rano bez żadnego problemu lecz obroty są nieco niższe wręcz bym powiedział na granicy, tak że auto przy ruszaniu bez gazu może zgasnąć. Dodatkowo występuje takie drżenie wydechu (z braku tych obrotów) jak się lekko gazu doda to jest ok. Jeśli silnik ma już odpowiednią temperaturę (trochę nim pojeżdżę) problem znika chodzi normalnie równo. Dodam że uszkodzony mam prawdopodobnie obrotomierz, lub czujnik prędkości obrotowej.
Co byście mi Koledzy poradzili? Co to może być?
#7
Napisano 29 październik 2009 - 11:24
#8
Napisano 29 październik 2009 - 12:36
Cytat
Dzięki Gerri to znaczy że może być to zarówno elektronika obrotomierza jak i czujnik prędkości obrotowej? Póki co będę szukał licznika ze sprawnym obrotomierzem.
#9
Napisano 29 październik 2009 - 14:29
#10
Napisano 29 październik 2009 - 14:50
Czaro napisał:

#11
Napisano 30 październik 2009 - 08:58
roxa napisał:

roxa napisał:
jak to mogę sprawdzić czy jest ssanie podciśnieniowe czy sterowane elektrycznie?
Muszę pooglądać pod maską już tak dawno nie otwierana

#12
Napisano 30 październik 2009 - 09:39
#13
Napisano 30 październik 2009 - 12:57
Czaro napisał:
czyli muszę sprawdzić miernikiem czujnik
roxa napisał:
oraz
Czaro napisał:
#14
Napisano 05 wrzesień 2015 - 21:16

#15
Napisano 06 wrzesień 2015 - 07:24
#16
Napisano 13 wrzesień 2018 - 19:53
Czy istnieje w ogóle taka możliwość aby podpiąć kostkę od elektrycznej regulacji wolnych obrotów na pompie ,, na odwrót" niż powinna być? i co ewentualnie by się stało gdyby byla podpięta na odwrót. Bo jest ona symetryczna, nie ma jakiegos bolca ustalającego położenie. Przyznam że ostatnio troche grzebałem przy aucie i ją wypiąłem na próbę, ale przy wpinaniu nie mialem pewności czy wpinam ją tak jak powinna być. Nie chce czegoś spieprzyć przez to...
Proszę o odpowiedź
Pzdr
Użytkownik Mike69 edytował ten post 13 wrzesień 2018 - 19:55
#17
Napisano 13 wrzesień 2018 - 20:06
#18
Napisano 13 wrzesień 2018 - 20:26
Użytkownik Gerri dnia 13 wrzesień 2018 - 20:06 napisał
Na obudowie kostki były cyfry 1 i 2 tylko który to pin 1 a który 2 na czujniku na pompie, patrząc od przodu auta?? Gerri pomóż... ja wiem że jesteś thebeściak w tematach o MB !!
#19
Napisano 16 wrzesień 2018 - 10:59
Przejrzałem dostępne schematy i nie ma na nich rozróżnienia w połączeniu o które pytasz. Czyli wszystko jedno. Przecież to zwykły elektromagnes - podajesz prąd i ciągnie.