Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Co to za wtyczka?


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   diablos29


  • Postów: 110
  • Na forum od: 06 wrz 2009
  • Miejscowość: Warlubie
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3,0D- OM603
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0D OM601-rakieta

Napisano 28 października 2009 - 22:20

Witam. Mam pytanie do czego słuzy wtyczka na pompie wtryskowej doklaadnie z tylu pompy na wysokosci regulatora obrotow. Jest top wtyczka 2 pinowa. Przypomne ze silnik to om603 turbo. Mialem ja niepodpieta do niedawna ale po podpieciu nie zauwazylem jakiej diametralnej zmiany w pracy motoru.



#2 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 28 października 2009 - 22:27

Super dokładny, nie pozostawiający żadnych wątpliwości opis - aż się dziwię, że jeszcze nikt nie odpowiedział... :grin:

#3 Offline   Czaro


  • Postów: 729
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Starogard Gdański
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 28 października 2009 - 22:31

diablos29 to wtyczka od elektrycznej regulacji wolnych obrotów.

#4 Offline   diablos29


  • Postów: 110
  • Na forum od: 06 wrz 2009
  • Miejscowość: Warlubie
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 3,0D- OM603
  • Trzeci Mercedes:W201 2,0D OM601-rakieta

Napisano 28 października 2009 - 22:53

Cytat

Super dokładny, nie pozostawiający żadnych wątpliwości opis - aż się dziwię, że jeszcze nikt nie odpowiedział... :grin:
Ale osochodzi?
Czaro - dziekuje

#5 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 28 października 2009 - 23:37

Najlepiej jak byś wkleił fotkę - a tak to nawet kolorów przewodów we wtyczce nie podałeś. One nie są po to, żeby elektrykowi było weselej przy robocie - tylko żeby było łatwiej daną wtyczkę zidentyfikować. A wtyczek w tej okolicy jest więcej - tak więc to nie jest takie proste, że ty zapytasz nie wiadomo o co, ktoś odpowie to, co mu się wydaje i SIUP!! - problem rozwiązany!
Zresztą jak chcesz - chyba najważniejsze, że jednak z otrzymanej odpowiedzi jesteś zadowolony... :poklon:

#6 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 29 października 2009 - 10:44

Czaro napisał:

diablos29 to wtyczka od elektrycznej regulacji wolnych obrotów.

Przy okazji tematu mam następujący problem, odpalam samochód rano bez żadnego problemu lecz obroty są nieco niższe wręcz bym powiedział na granicy, tak że auto przy ruszaniu bez gazu może zgasnąć. Dodatkowo występuje takie drżenie wydechu (z braku tych obrotów) jak się lekko gazu doda to jest ok. Jeśli silnik ma już odpowiednią temperaturę (trochę nim pojeżdżę) problem znika chodzi normalnie równo. Dodam że uszkodzony mam prawdopodobnie obrotomierz, lub czujnik prędkości obrotowej.

Co byście mi Koledzy poradzili? Co to może być?

#7 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 29 października 2009 - 11:24

Układ regulacji wolnych obrotów korzysta z tego samego sygnału co obrotomierz. Trzeba to dobrze zdiagnozować i naprawić.

#8 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 29 października 2009 - 12:36

Cytat

Układ regulacji wolnych obrotów korzysta z tego samego sygnału co obrotomierz. Trzeba to dobrze zdiagnozować i naprawić.

Dzięki Gerri to znaczy że może być to zarówno elektronika obrotomierza jak i czujnik prędkości obrotowej? Póki co będę szukał licznika ze sprawnym obrotomierzem.

#9 Offline   Czaro


  • Postów: 729
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Starogard Gdański
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 29 października 2009 - 14:29

Maniak124 to będzie prawdopodobnie (obrotomierz i wolne obroty) czarny przekaźnik za akumulatorem. Przełóż na próbę ze sprawnego autka.

#10 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 29 października 2009 - 14:50

Czaro napisał:

czarny przekaźnik za akumulatorem. Przełóż na próbę ze sprawnego autka.

:ok: dzięki Czaro za radę, poszukam nóz widelec się uda od czegoś trzeba zacząć








Podobne tematy Zwiń