Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Co to za wtyczka?


18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 30 października 2009 - 08:58

roxa napisał:

Maniak124, a na pompie ile masz elektromagnesów? 1 czy 2? Czy nad elektromagnesem masz puszke podciśnienia?
hmm... prawdę mówiąc nie wiem :-| :P . Spojrzę w wolnym czasie

roxa napisał:

Jesli masz sterowanie"ssania" na zimnym silniku podcisnieniem

jak to mogę sprawdzić czy jest ssanie podciśnieniowe czy sterowane elektrycznie?

Muszę pooglądać pod maską już tak dawno nie otwierana :)



#12 Offline   Czaro


  • Postów: 729
  • Na forum od: 25 kwi 2008
  • Miejscowość: Starogard Gdański
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 30 października 2009 - 09:39

3-sety mają sterowanie wolnych obrotów elektroniczne.

#13 Offline   Maniak124


  • Postów: 198
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Biłgoraj

Napisano 30 października 2009 - 12:57

Czaro napisał:

3-sety mają sterowanie wolnych obrotów elektroniczne.

czyli muszę sprawdzić miernikiem czujnik

roxa napisał:

zacznij od sprawdzenia czujnika prędkosci obrotowej wału.

oraz

Czaro napisał:

czarny przekaźnik za akumulatorem


#14 Offline   Kajetan


  • Postów: 2
  • Na forum od: 29 gru 2014
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 września 2015 - 21:16

Witam, odgrzeje trochę temat, gdyż mam problem z wtyczką pod/w skrzynce z bezpiecznikami mianowicie nie mogę znaleźć dla niej przeznaczenia. Musiałem wcześniej wymontować całą skrzynkę i po ponownym montażu została wtyczka 2 pinowa z przewodami niebiesko/brązowym i zielono/brązowym. Przewód idze z okolic nóg kierowcy.
Dołączona grafika

#15 Offline   kamikaze_dragon


  • Postów: 131
  • Na forum od: 15 lip 2010
  • Miejscowość: Żyrardów
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 września 2015 - 07:24

Jeżeli od początku miała ona drugi koniec to siłą rzeczy musi tam gdzieś być. Pytanie czy coś w aucie nie działa lub działa nie tak jak powinno?

#16 Offline   Mike69


  • Postów: 139
  • Na forum od: 24 paź 2012
  • Miejscowość: Wieluń
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250 T D - OM602 1988 manual 5
  • Trzeci Mercedes:S124 300TD 1990r

Napisano 13 września 2018 - 19:53

Witam, odgrzeje temat gdyż nurtuje mnie następujące pytanie.
Czy istnieje w ogóle taka możliwość aby podpiąć kostkę od elektrycznej regulacji wolnych obrotów na pompie ,, na odwrót" niż powinna być? i co ewentualnie by się stało gdyby byla podpięta na odwrót. Bo jest ona symetryczna, nie ma jakiegos bolca ustalającego położenie. Przyznam że ostatnio troche grzebałem przy aucie i ją wypiąłem na próbę, ale przy wpinaniu nie mialem pewności czy wpinam ją tak jak powinna być. Nie chce czegoś spieprzyć przez to...
Proszę o odpowiedź
Pzdr

Użytkownik Mike69 edytował ten post 13 września 2018 - 19:55


#17 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 13 września 2018 - 20:06

Jeżeli będzie mieć znaczenie położenie wtyczki to bądź pewien, że Mercedes to przewidzi.

#18 Offline   Mike69


  • Postów: 139
  • Na forum od: 24 paź 2012
  • Miejscowość: Wieluń
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S124 250 T D - OM602 1988 manual 5
  • Trzeci Mercedes:S124 300TD 1990r

Napisano 13 września 2018 - 20:26

Wyświetl postUżytkownik Gerri dnia 13 września 2018 - 20:06 napisał

Jeżeli będzie mieć znaczenie położenie wtyczki to bądź pewien, że Mercedes to przewidzi.

Na obudowie kostki były cyfry 1 i 2 tylko który to pin 1 a który 2 na czujniku na pompie, patrząc od przodu auta?? Gerri pomóż... ja wiem że jesteś thebeściak w tematach o MB !!

#19 Offline   Gerri


  • Postów: 2 644
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 16 września 2018 - 10:59

Wtyczka jest typowa (jest stosowana w różnych miejscach) i dlatego ma oznaczenia 1 i 2
Przejrzałem dostępne schematy i nie ma na nich rozróżnienia w połączeniu o które pytasz. Czyli wszystko jedno. Przecież to zwykły elektromagnes - podajesz prąd i ciągnie.








Podobne tematy Zwiń