Czy mozna odpalic merca w124 2,3 benzyna automat na pych? Prawdopodobnie jest zwalona kontrolka paliwa, przy cwiartce na wskazniku szarpalo. Zatrzmalem sie na stacji, nalalem, ale juz nie odpala. Dodatkowo padl akumulator. Stad moje pytanie, czy mozna odpalic automata na pych, albo na lince holowniczej?
0
[W124] Odpalanie na pych
Rozpoczęty przez qba_doe, lip 15 2007 13:39
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 lipca 2007 - 13:39
#2
Napisano 15 lipca 2007 - 13:58
Oj jesli tylko byl zostawiony na luzie, jesli nie tylko laweta, mojemu znajomemu kiedys padla C klasa to musial w garniaku wchodzic pod auto i cos tam odczepic, zeby mozna bylo scholowac
#3
Napisano 15 lipca 2007 - 13:59
a jezeli byl zostawiony na "p" jest szansa?
#4 Gość__
Napisano 15 lipca 2007 - 17:16
Holować auto na N, na P nie poholujesz (prędzej się zagotuje holujący).
Ktoś kiedyś opowiadał o możliwości odpalenia automatu na hol ale uważam to za głupotę.
Powinieneś sholować auto w miejsce gdzie Ci usuną awarię a nie kombinować w tego typu odpalanie :cool:
Ktoś kiedyś opowiadał o możliwości odpalenia automatu na hol ale uważam to za głupotę.
Powinieneś sholować auto w miejsce gdzie Ci usuną awarię a nie kombinować w tego typu odpalanie :cool:
#5
Napisano 15 lipca 2007 - 18:16
Hol automata nie jest wskazany. Mercedes poleca odpiecie skrzyni przed holowaniem zeby jej nie zepsuc. To wlasnie zrobil znajomy michala w ganiaku.
#6
Napisano 15 lipca 2007 - 18:30
MICHAL200 napisał:
Oj jesli tylko byl zostawiony na luzie, jesli nie tylko laweta,
qba_doe, auto holuj na N, przy załączonym zapłonie gdy pojazd przekroczy 70km/h dajesz na D i silnik uruchamia się jak w manualu. Jednakże darul ma rację, robi się tak gdy naprawdę nie ma innej alternatywy. Najlepiej przetransportuj auto lawetą, bądź ostatecznie holuj do prędkości 50km/h. Może jednak wystarczy zapodać dobrą bateryjkę i nie miałbyś potem myślenic czy automat jest dalej sprawny, czy coś uszkodziłeś.
#7
Napisano 15 lipca 2007 - 18:38
Za wyd. WKŁ Mercedes-Benz190 :
Holowanie samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów
*Dzwignia wyboru biegów musi znajdować się w położeniu "N"
*Nie należy przekraczać prędkości jazdy 50km/h,a odległość holowania nie może przekraczać 120km.Przy konieczności pokonania większych odległości należy samochód przewozić tak,aby jego tylne koła (napędzane) nie dotykały do nawierzchni drogi.
Str. 11
Uruchamianie silnika przez holowanie samochodu z ASB silnik benzynowy
*Ustawić dzwignię wyboru biegów w położeniu "P"
Przekręcić kluczyk w stacyjce na chwilę w położenie "3" a następnie pozostawić go w położenie "2"
*Jeżeli silnik jest zimny nacisnąć jeden raz pedał przyspieszenia do oporu.
*Holować samochód
*Gdy samochód osiągnie prędkość 30km/h(skrzynka przekładniowa zimna)lub 50km/h (skrz.przekł. nagrzana),wówczas przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "2" nie dotykając pedału przyspieszenia
*Przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "N" natychmiast po rozpoczęciu pracy silnika
*Delikatnie naciskać pedał przyspieszenia,utrzymując przez chwilę nieco zwiększoną prędkość obrotową biegu jałowego
Samochód z silnikiem
wysokoprężnym
*Ustawić dzwignię wyboru biegów w położenie "N"
*Przekręcić kluczyk w stacyjce w położenie "2"
*Holować samochód i postępować tak samo,jak w przypadku samochodu wyposażonego w silnik benzynowy
*Po uruchomieniu silnika pozwolić mu pracować na biegu jałowym co najmniej przez 1 minut.
Jeżeli silnik nie uruchamia się po kilku sekundach napędzania go przez holowanie samochodu,należy przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "N",aby nie dopuścić do uszkodzenia skrzynki biegów.
Przed ponowna próbą uruchomienia silnika należy holować przez chwilę samochód przy dzwigni wyboru biegów ustawionej w położeniu "N".
Holowanie samochodu wyposażonego w automatyczną skrzynię biegów
*Dzwignia wyboru biegów musi znajdować się w położeniu "N"
*Nie należy przekraczać prędkości jazdy 50km/h,a odległość holowania nie może przekraczać 120km.Przy konieczności pokonania większych odległości należy samochód przewozić tak,aby jego tylne koła (napędzane) nie dotykały do nawierzchni drogi.
Str. 11
Uruchamianie silnika przez holowanie samochodu z ASB silnik benzynowy
*Ustawić dzwignię wyboru biegów w położeniu "P"
Przekręcić kluczyk w stacyjce na chwilę w położenie "3" a następnie pozostawić go w położenie "2"
*Jeżeli silnik jest zimny nacisnąć jeden raz pedał przyspieszenia do oporu.
*Holować samochód
*Gdy samochód osiągnie prędkość 30km/h(skrzynka przekładniowa zimna)lub 50km/h (skrz.przekł. nagrzana),wówczas przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "2" nie dotykając pedału przyspieszenia
*Przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "N" natychmiast po rozpoczęciu pracy silnika
*Delikatnie naciskać pedał przyspieszenia,utrzymując przez chwilę nieco zwiększoną prędkość obrotową biegu jałowego
Samochód z silnikiem
wysokoprężnym
*Ustawić dzwignię wyboru biegów w położenie "N"
*Przekręcić kluczyk w stacyjce w położenie "2"
*Holować samochód i postępować tak samo,jak w przypadku samochodu wyposażonego w silnik benzynowy
*Po uruchomieniu silnika pozwolić mu pracować na biegu jałowym co najmniej przez 1 minut.
Jeżeli silnik nie uruchamia się po kilku sekundach napędzania go przez holowanie samochodu,należy przesunąć dzwignię wyboru biegów w położenie "N",aby nie dopuścić do uszkodzenia skrzynki biegów.
Przed ponowna próbą uruchomienia silnika należy holować przez chwilę samochód przy dzwigni wyboru biegów ustawionej w położeniu "N".
#8
Napisano 15 lipca 2007 - 18:44
Holowac mozna tylko do predkosci 50-70 km/h i tylko na dystansie do max. 100 km. Skrzynia nie moze zbyt dlugo pracowac bez smarowania. Grozi to jej uszkodzeniem !!!
#9
Napisano 15 lipca 2007 - 19:26
Dzieki za pomoc.
Po krotkich negocjacjach z pania i panem na stacji benzynowej pozwolili zatankowac benzynke do 5l banki (wspominali cos o atakach terrorystycznych). Benzynka nalana, akumulator podpiety do drugiego akumulatora i odpalil za drugim razem
Instrukcja odpalania na pych sie przyda
Dzieki jeszcze raz
Po krotkich negocjacjach z pania i panem na stacji benzynowej pozwolili zatankowac benzynke do 5l banki (wspominali cos o atakach terrorystycznych). Benzynka nalana, akumulator podpiety do drugiego akumulatora i odpalil za drugim razem
Instrukcja odpalania na pych sie przyda
Dzieki jeszcze raz
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
3.0 24v 220KM problem z odpalaniem, nierówna praca |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | GERAS601 |
|
|
|
W124 silnik m111 - pod opaleniu z popychu brak wolnych obrotow |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|