Skocz do zawartości




- - - - -

Tylny zderzak - przerwa pomiędzy nim a błotnikiem


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2007 - 19:02

Witam szanownych kolegów... Podpowiedzcie mi jaka powinna być szczelina/przerwa pomiędzy tylnym zderzakiem a błotnikiem? (w sedanie, werscja z szeroką listwą i srebrną ramką na zderzaku) U mnie ta przerwa jest szerokości ok.7-8mm. czy tak powinno być? :slinka:



#2 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 16 lipca 2007 - 19:06

markusso77 - nie tak nie powinno być. Jak ściągniesz boczek w bagażniku zobaczysz śruby mocujące tą część zderzaka, poluzuj je, podnieś zderzak max do błotnika i skręć.
To powinno pomóc bo oryginalnie tam szczeliny prawie nie ma.

#3 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2007 - 19:13

Tak też myślałem, a co z tyłem zderzaka? Czy tam też są mocowania/śruby? Bo u mnie zderzak ma po całej długości taką samą przerwę...i jak podniosę boki to jeszcze tył chyba wypadało by podnieść - czy on z tyłu jest mocowany na śruby we wnęce koła zapasowego?

#4 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 16 lipca 2007 - 19:19

Nie we wnęce na koło. Zajrzyj między lampy, na dole masz kwadratowe zaślepki, otwierasz, kluczyk nasadowy 13 i kręcisz po dwie śruby z każdej ze stron :slinka:

#5 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2007 - 19:26

Ok.dziękuję ci bardzo za podpowiedz, pewnie jutro tam zajrzę i postaram się to zrobić... :slinka:

#6 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 16 lipca 2007 - 19:33

Cała przyjemność po mojej stronie ;-)
Mam nadzieję że szykujesz gwiazdkę do naszej galerii :slinka:

#7 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2007 - 19:37

Hehehe chyba moja gwiazdka jest w troche gorszym stanie niż te których fotki są w GALERII. Ale może kiedyś kto wie... :slinka: Mam jeszcze jedno pytanko ale nie wiem czy zrobić z tego osobny temat - wiesz może czego używa się do uszczelniania połączenia kolektora ssącego z blokiem silnika? Wiem że można czymś posmarować uszczelkę kolektora przed przykręceniem do silnika... :jump:

#8 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 16 lipca 2007 - 19:48

przyznam szczerze że nie wiem, a nie lepiej kupić nową uszczelkę :slinka: ?

#9 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 16 lipca 2007 - 20:01

markusso77, sa takie specjalne pasty ktorymi smaruje sie uszczelke i ta pasta uszczelnia cale te polaczenie.

Tylko przypadkiem nie kup pasty do uszczelniania tlumikow, bo to nie to samo :slinka:

#10 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 lipca 2007 - 20:01

Może i tak będzie najlepiej. Pytam bo będę musiał odkręcić kolektor w celu wymiany świec żarowych bo nie dałem rady odkręcić świec bez zdjęcia kolektora :sad: A pamiętam że przy naprawie w warsztacie u ZIBIZBM Pan Zbyszek smarował mi uszczelkę jakimś środkiem przed zamontowaniem kolektora. Teraz coś nie mogę się do niego dobić i będę sam to robił. Nie chcę robić fuszerki i ufam że Pan Zbyszek wie co robi używając jakiegoś uszczelniacza ;-)

Dodano:

EssiRS napisał:

Tylko przypadkiem nie kup pasty do uszczelniania tlumikow, bo to nie to samo

Ok.będę się pilnował :slinka: nawet już znalazłem kilka past na allegro ale właśnie były do łączenia tłumików :mad:


używaj funkcji edytuj do 30minut od wyslania poprzedniego posta








Podobne tematy Zwiń