Witam szanownych kolegów... Podpowiedzcie mi jaka powinna być szczelina/przerwa pomiędzy tylnym zderzakiem a błotnikiem? (w sedanie, werscja z szeroką listwą i srebrną ramką na zderzaku) U mnie ta przerwa jest szerokości ok.7-8mm. czy tak powinno być?
0
Tylny zderzak - przerwa pomiędzy nim a błotnikiem
Rozpoczęty przez markusso77, lip 16 2007 19:02
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 lipca 2007 - 19:02
#2 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 19:06
markusso77 - nie tak nie powinno być. Jak ściągniesz boczek w bagażniku zobaczysz śruby mocujące tą część zderzaka, poluzuj je, podnieś zderzak max do błotnika i skręć.
To powinno pomóc bo oryginalnie tam szczeliny prawie nie ma.
To powinno pomóc bo oryginalnie tam szczeliny prawie nie ma.
#3
Napisano 16 lipca 2007 - 19:13
Tak też myślałem, a co z tyłem zderzaka? Czy tam też są mocowania/śruby? Bo u mnie zderzak ma po całej długości taką samą przerwę...i jak podniosę boki to jeszcze tył chyba wypadało by podnieść - czy on z tyłu jest mocowany na śruby we wnęce koła zapasowego?
#4 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 19:19
Nie we wnęce na koło. Zajrzyj między lampy, na dole masz kwadratowe zaślepki, otwierasz, kluczyk nasadowy 13 i kręcisz po dwie śruby z każdej ze stron
#5
Napisano 16 lipca 2007 - 19:26
Ok.dziękuję ci bardzo za podpowiedz, pewnie jutro tam zajrzę i postaram się to zrobić...
#6 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 19:33
Cała przyjemność po mojej stronie ;-)
Mam nadzieję że szykujesz gwiazdkę do naszej galerii
Mam nadzieję że szykujesz gwiazdkę do naszej galerii
#7
Napisano 16 lipca 2007 - 19:37
Hehehe chyba moja gwiazdka jest w troche gorszym stanie niż te których fotki są w GALERII. Ale może kiedyś kto wie... Mam jeszcze jedno pytanko ale nie wiem czy zrobić z tego osobny temat - wiesz może czego używa się do uszczelniania połączenia kolektora ssącego z blokiem silnika? Wiem że można czymś posmarować uszczelkę kolektora przed przykręceniem do silnika...
#8 Gość__
Napisano 16 lipca 2007 - 19:48
przyznam szczerze że nie wiem, a nie lepiej kupić nową uszczelkę ?
#9
Napisano 16 lipca 2007 - 20:01
markusso77, sa takie specjalne pasty ktorymi smaruje sie uszczelke i ta pasta uszczelnia cale te polaczenie.
Tylko przypadkiem nie kup pasty do uszczelniania tlumikow, bo to nie to samo
Tylko przypadkiem nie kup pasty do uszczelniania tlumikow, bo to nie to samo
#10
Napisano 16 lipca 2007 - 20:01
Może i tak będzie najlepiej. Pytam bo będę musiał odkręcić kolektor w celu wymiany świec żarowych bo nie dałem rady odkręcić świec bez zdjęcia kolektora :sad: A pamiętam że przy naprawie w warsztacie u ZIBIZBM Pan Zbyszek smarował mi uszczelkę jakimś środkiem przed zamontowaniem kolektora. Teraz coś nie mogę się do niego dobić i będę sam to robił. Nie chcę robić fuszerki i ufam że Pan Zbyszek wie co robi używając jakiegoś uszczelniacza ;-)
Dodano:
Ok.będę się pilnował nawet już znalazłem kilka past na allegro ale właśnie były do łączenia tłumików :mad:
używaj funkcji edytuj do 30minut od wyslania poprzedniego posta
Dodano:
EssiRS napisał:
Tylko przypadkiem nie kup pasty do uszczelniania tlumikow, bo to nie to samo
Ok.będę się pilnował nawet już znalazłem kilka past na allegro ale właśnie były do łączenia tłumików :mad:
używaj funkcji edytuj do 30minut od wyslania poprzedniego posta
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C140 mechanizmy zagłówków tylnych |
Mercedes S, CL i SEC | Qba85 |
|
||
[W124] Jak zregenerować gniazdo żarówki we wkłądzie tylnych lamp |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|
|
|
[W124] Blenda żebrowana USA i rozpoznanie oryginalności tylnych lamp.C |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | toiti |
|
||
[W124] Zderzaki - temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | maraz80 |
|
||
R170 nie działa opuszczanie tylnych szyb |
Mercedes SL, SLK | koksownik1 |
|