Skocz do zawartości




- - - - -

Sub Sony Xplod XS-AW200X


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Max


  • Postów: 79
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Ciechocinek

Napisano 22 lipca 2007 - 14:49

Witam

Właśnie "odziedziczyłem" subwoofer sony XS-AW200X. Posiadam również radyjko Sony CDX MP 40, które gra mi na seryjnych głośnikach (chyba seryjnych sądząc po jakości ich grania). Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o car audio więc mam takie o to pytania:

1. W obecnych głośnikach nie ma w zasadzie w ogóle bassu, więc pomyślałem, że jak dorzuce jakiś subwoofer to jakość dźwięku dość mocno mi wzrośnie. Moje pytanie czy jest sens tak robić, czy może te głośniki również wymienić.

2. Jaki kabel powinienem kupić i ile tego kabla (zakładając, że sub będzie w bagażniku).

3. No i trzecie i najważniejsze pytanie to czy ktoś z wawy ewentualnie mógłby mi doradzić fachową wiedzą :jump: ) przy montażu, który w zasadzie ograniczyłby się do pociągnięcia kabla z tyłu na przód do radia.

Z góry dzięki za pomoc :)



#2 Offline   szafa


  • Postów: 6 374
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 22 lipca 2007 - 15:01

Sub ten jest stosunkowo slaby, z tego co sie zorientowalem jego moc w RMS to 100W, w zwiazku ze specyficzna budowa sciany grodziowej w w201 pomiedzy kabina pasazerow a bagaznikiem efekt jego dzialania moze byc slabo slyszalny. Darowanemu koniu w zeby sie nie zaglada wiec warto sprobowac...

Po dorzuceniu suba jakosc dzwieku nie wzrosnie, zwiekszy sie dynamika.

Jezeli jestes laikiem i nie masz sprecyzowanych wymagan to idz po najmniejszej lini oporu czyli zaloz sub ktory dostales, odsluchaj i wtedy zdecyduj czy jeszcze czegosc Ci brakuje...