Skocz do zawartości




- - - - -

OPORNIK wlutowany na pływaku paliwa w 200D


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2007 - 18:43

Wymontowałem pływak paliwa z mojego baku i okazało się że ma wlutowany na wierzchu "opornik" Po rozmontowaniu pływaka okazało się że jest cały zgnity na dole nie mówiąc już o blaszkach rezerwy które wcieło... :sciana: Kupiłem już nowy pływak ale nie ma na wierzchu "opornika" - tak jak w moim starym pływaku. Przelutowałem więc "opornik" i po zamontowaniu narazie działa... Czy któryś z szanownych kolegów wie do czego jest ten "opornik"??? i czy jest on wogule potrzebny??? :pad:



#2 Offline   magik


  • Postów: 853
  • Na forum od: 21 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2007 - 19:45

Ten opornik to pewnie jakies "modyfikacja" bo oryginalnie go nie ma. Drut po ktorym jezdzi plywak jest drutem oporowym. Pewnie ktos cos zepsul a potem kombinowal jak to naprawic.

#3 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 lipca 2007 - 19:50

Ten opornik jest wlutowany na wierzchu pływaka przy białym plastkiu na samej górze pływaka. Po zamontowaniu pływaka w baku opornik jest wewnątrz. Pozatym spotkałem się już z takim opornikiem na pływaku na aukcji Allegro. Jak dam radę to zamieszczę fotkę - jeżeli ją znajdę :sciana:

fotka starego pływaka:
http://images24.foto...ff21131fmed.jpg

#4 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 lipca 2007 - 20:29

Wydaje mi się, że opornik może służyć do skalibrowania wskazań pływaka. :hmm:

#5 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 25 lipca 2007 - 05:40

markusso77 napisał:

okazało się że jest cały zgnity na dole nie mówiąc już o blaszkach rezerwy które wcieło... :hmm:
czy to nikomu nie wydaje się dziwne??

na czym ty śmigasz bo to mi nasuwa myśl o OO który został odbarwiony kwasem (w mojej okolicy też tak robili) oczywiście sprzedawali jako ON

#6 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 lipca 2007 - 06:40

MEN napisał:

czy to nikomu nie wydaje się dziwne??

mi się to dziwne nie wydaje bo samochód ma już swoje lata a jakość paliw w Polsce poprawiła się dopiero pod koniec lat 90tych(a tak naprawdę dopiero w ostatnich latach zwiększono nacisk na kontrole stacji).

MEN napisał:

na czym ty śmigasz bo to mi nasuwa myśl o OO który został odbarwiony kwasem

śmigam na BP lub Shellu-VP,a to na czym jeździł poprzedni właściciel/sąsiad to nikt się tego od niego nie dowie - twierdzi że cały czas na ropce :hmm: w sumie zamożny facet i nie sknera... ;)

A problemy z pływakiem były w momencie kupna samochodu i podobno już tak było od kilku lat... :hmm:

#7 Offline   MEN


  • Postów: 728
  • Na forum od: 11 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W202 2,3k

Napisano 25 lipca 2007 - 06:59

markusso77, to w takim razie ;) ja się raz naciołem na biały OO (tania ropa) potem mnie uświadomił wujek że to bardzo dokładnie mi przeczyści :hmm: wtryski, uszczelki i takie tam :hmm:

#8 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 lipca 2007 - 14:18

MEN napisał:

ja się raz naciołem na biały OO (tania ropa) potem mnie uświadomił wujek że to bardzo dokładnie mi przeczyści wtryski, uszczelki i takie tam

hehehe to ja o takich właściwościach czyszcząco/przeczyszczających nie słyszałem... :coto: nieźle musi później samochód latać jak ma taki wyczyszczony silnik :hmm:








Podobne tematy Zwiń