Wymontowałem pływak paliwa z mojego baku i okazało się że ma wlutowany na wierzchu "opornik" Po rozmontowaniu pływaka okazało się że jest cały zgnity na dole nie mówiąc już o blaszkach rezerwy które wcieło... Kupiłem już nowy pływak ale nie ma na wierzchu "opornika" - tak jak w moim starym pływaku. Przelutowałem więc "opornik" i po zamontowaniu narazie działa... Czy któryś z szanownych kolegów wie do czego jest ten "opornik"??? i czy jest on wogule potrzebny???
0
OPORNIK wlutowany na pływaku paliwa w 200D
Rozpoczęty przez markusso77, lip 24 2007 18:43
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 lipca 2007 - 18:43
#2
Napisano 24 lipca 2007 - 19:45
Ten opornik to pewnie jakies "modyfikacja" bo oryginalnie go nie ma. Drut po ktorym jezdzi plywak jest drutem oporowym. Pewnie ktos cos zepsul a potem kombinowal jak to naprawic.
#3
Napisano 24 lipca 2007 - 19:50
Ten opornik jest wlutowany na wierzchu pływaka przy białym plastkiu na samej górze pływaka. Po zamontowaniu pływaka w baku opornik jest wewnątrz. Pozatym spotkałem się już z takim opornikiem na pływaku na aukcji Allegro. Jak dam radę to zamieszczę fotkę - jeżeli ją znajdę
fotka starego pływaka:
http://images24.foto...ff21131fmed.jpg
fotka starego pływaka:
http://images24.foto...ff21131fmed.jpg
#4
Napisano 24 lipca 2007 - 20:29
Wydaje mi się, że opornik może służyć do skalibrowania wskazań pływaka.
#5
Napisano 25 lipca 2007 - 05:40
markusso77 napisał:
okazało się że jest cały zgnity na dole nie mówiąc już o blaszkach rezerwy które wcieło...
na czym ty śmigasz bo to mi nasuwa myśl o OO który został odbarwiony kwasem (w mojej okolicy też tak robili) oczywiście sprzedawali jako ON
#6
Napisano 25 lipca 2007 - 06:40
MEN napisał:
czy to nikomu nie wydaje się dziwne??
mi się to dziwne nie wydaje bo samochód ma już swoje lata a jakość paliw w Polsce poprawiła się dopiero pod koniec lat 90tych(a tak naprawdę dopiero w ostatnich latach zwiększono nacisk na kontrole stacji).
MEN napisał:
na czym ty śmigasz bo to mi nasuwa myśl o OO który został odbarwiony kwasem
śmigam na BP lub Shellu-VP,a to na czym jeździł poprzedni właściciel/sąsiad to nikt się tego od niego nie dowie - twierdzi że cały czas na ropce w sumie zamożny facet i nie sknera...
A problemy z pływakiem były w momencie kupna samochodu i podobno już tak było od kilku lat...
#7
Napisano 25 lipca 2007 - 06:59
markusso77, to w takim razie ja się raz naciołem na biały OO (tania ropa) potem mnie uświadomił wujek że to bardzo dokładnie mi przeczyści wtryski, uszczelki i takie tam
#8
Napisano 25 lipca 2007 - 14:18
MEN napisał:
ja się raz naciołem na biały OO (tania ropa) potem mnie uświadomił wujek że to bardzo dokładnie mi przeczyści wtryski, uszczelki i takie tam
hehehe to ja o takich właściwościach czyszcząco/przeczyszczających nie słyszałem... :coto: nieźle musi później samochód latać jak ma taki wyczyszczony silnik
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Elektromagnes do W124 200D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bosuck |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|