Oto VIN WDB1290661F047750
1
[r129] Poszukiwania SL500 w Polsce
Rozpoczęty przez rosssssa, lis 30 2009 08:51
475 odpowiedzi w tym temacie
#81
Napisano 05 lutego 2010 - 23:06
#82
Napisano 06 lutego 2010 - 18:05
Tomek159 napisał:
Oto VIN WDB1290661F047750
Model 500 SL / AMG 500 SL 6.0
Chassis 1290661F047750
Engine 119960 12 026721
Transmission 722353 03 616315
Order 0 1 543 39933
Lights BOSCH
Wiper BOSCH
Delivery date 28.10.91
Dealer Italy (543)
Interior leather black / anthracite (271)
Paint
744 brilliant silver metallic (с 1991)
744 brilliant silver metallic (с 1991)
Options
241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
246 mirror with memory circuit (с 01.02.1988 по 01.09.1996)
283 draft deflector (с 01.07.1989)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
442 airbag in steering wheel (с 01.02.1980 по 31.10.1993)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
565 rear seats used on sl models (с 01.01.1963)
581 automatic climate control (с 01.01.1977)
592 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
740 folding top fabric9001 black (с 01.08.1972)
831
880 closing system with infrared remote control (с 01.02.1988)
881 central locking inside for roadster pigeonholes (с 01.02.1988 по 30.11.1991)
Tłumaczenie kodów tutaj:
topics11/przetlumaczone-kody-opcji-wyposazenia-lakieru-tapicerek-vt2960.htm
#83
Napisano 06 lutego 2010 - 22:41
Wielkie dzięki.Od jednego z forumowiczów dowiedziałem się, że jeśli dobrze kojarzy to widział go u blacharza w trakcie naprawy - był bity w drzwi i błotnik od strony kierowcy więc ...
#84
Napisano 07 lutego 2010 - 10:17
Witajcie.
Oglądałem tego 500SL w Nowym Sączu:
Czuujnik lakieru
Prawy błotnik - od 350 do ponad 1000 - szpachli tona
Drzwi prawe - zaczyba sie od szpachli kończy na 350
Prawy tylny błotnik - porysowany, ok 350-400
Klapa - wgnieciona i gubiony nieudolnie kolor.
Lewy błotnik - 35-450, koła jak na rosole na rancie od wewnątrz
Prawe drzwi - 350
Błotnik prawy - nie pamiętam
Próg (nakładka) prawy - pod spodem czerwony lakier
Listewka pod prawą lampą wciśnięta i porysowana
Maska - wgniotka
Miga czujnik klocków
Silnik pracował dziwnie - jak R6 a nie jak V8 na niskich obrotach. Przy dodawaniu gazu na P - jakby nie palił na wszystkie. Zamiast płynnie wchodzić w obroty to jakby się trząsł.
Auto mocno ściąga w lewo (mimo braku kolein) ale lewe koło było troszke mniej napompowane, ale ledwo utrzymałem kierownicę
Szybki w dachu oryginalne - przynajmniej boczne.
Dach działa dobrze
Skrzynia dość "ostro" zmienia biegi. Słychać nie tyle uderzenia co jakby "ostro" pracowała, może tak ma ten typ na zimnym silniku?
Fotele super.
Ogólnie - piękne auto ale nie piękny egzemplarz - niestety. Ale czego sie spodziewać za 20tys?
Oglądałem tego 500SL w Nowym Sączu:
Czuujnik lakieru
Prawy błotnik - od 350 do ponad 1000 - szpachli tona
Drzwi prawe - zaczyba sie od szpachli kończy na 350
Prawy tylny błotnik - porysowany, ok 350-400
Klapa - wgnieciona i gubiony nieudolnie kolor.
Lewy błotnik - 35-450, koła jak na rosole na rancie od wewnątrz
Prawe drzwi - 350
Błotnik prawy - nie pamiętam
Próg (nakładka) prawy - pod spodem czerwony lakier
Listewka pod prawą lampą wciśnięta i porysowana
Maska - wgniotka
Miga czujnik klocków
Silnik pracował dziwnie - jak R6 a nie jak V8 na niskich obrotach. Przy dodawaniu gazu na P - jakby nie palił na wszystkie. Zamiast płynnie wchodzić w obroty to jakby się trząsł.
Auto mocno ściąga w lewo (mimo braku kolein) ale lewe koło było troszke mniej napompowane, ale ledwo utrzymałem kierownicę
Szybki w dachu oryginalne - przynajmniej boczne.
Dach działa dobrze
Skrzynia dość "ostro" zmienia biegi. Słychać nie tyle uderzenia co jakby "ostro" pracowała, może tak ma ten typ na zimnym silniku?
Fotele super.
Ogólnie - piękne auto ale nie piękny egzemplarz - niestety. Ale czego sie spodziewać za 20tys?
#85
Napisano 07 lutego 2010 - 14:16
No cóż. Tak jak pisałem nie ma na tym materialistycznym świecie okazji. Coś za coś. Chyba wróciłem do punktu wyjścia. Może faktycznie poważnie się zastanowię nad Szwajcarią. cholera tylko nie mam w tej kwestii żadnego doświadczenia, no i z niemieckim nie jestem za pan brat.Ale dzięki przynajmniej zaoszczędzę na podróży ;-)
Cytat
#86
Napisano 08 lutego 2010 - 13:30
KotSylwester, super opis
Ode mnie "punkt pomógł" dla ciebie w imieniu kolegi Tomek159
Po takim opisie to chyba każdy szukający R129 za 20tys PLN wróci "na ziemię" ;-)
Znalazłem na mobile.de SL500 z polski, który się nie ogłasza w Polsce. Jest do wzięcia za 37 000 PLN:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ogólnie stan po zdjęciach wydaje się być obiecujący. Można się czepiać uwielbienia czerwonego koloru przez poprzedniego właściciela - zaciski i elementy we wnętrzu. Oprócz tego brakuje podgrzewania foteli.
Warto też zwrócić uwagę na to czy nie był cały lakierowany, bo klamki boczne są w kolorze, a być nie powinny.
Fotel kierowcy nie jest przetarty więc może być, że ten przebieg jest rzeczywisty.
Felgi które są na samochodzie są bardzo często made in china lub inna indonesia i nie należą do wytrzymałych na nasze dziury.
Po zdjęciach nic więcej powiedzieć się chyba nie da. Jak ktoś coś jeszcze widzi to proszę pisać.
Zna ktoś może ten samochód?
Ode mnie "punkt pomógł" dla ciebie w imieniu kolegi Tomek159
Tomek159 napisał:
Tak jak pisałem nie ma na tym materialistycznym świecie okazji. Coś za coś
Znalazłem na mobile.de SL500 z polski, który się nie ogłasza w Polsce. Jest do wzięcia za 37 000 PLN:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Ogólnie stan po zdjęciach wydaje się być obiecujący. Można się czepiać uwielbienia czerwonego koloru przez poprzedniego właściciela - zaciski i elementy we wnętrzu. Oprócz tego brakuje podgrzewania foteli.
Warto też zwrócić uwagę na to czy nie był cały lakierowany, bo klamki boczne są w kolorze, a być nie powinny.
Fotel kierowcy nie jest przetarty więc może być, że ten przebieg jest rzeczywisty.
Felgi które są na samochodzie są bardzo często made in china lub inna indonesia i nie należą do wytrzymałych na nasze dziury.
Po zdjęciach nic więcej powiedzieć się chyba nie da. Jak ktoś coś jeszcze widzi to proszę pisać.
Zna ktoś może ten samochód?
#87
Napisano 08 lutego 2010 - 18:58
Ja chciałbym tylko dodać że 350 to jeszcze nie szpachla :!:
#88
Napisano 09 lutego 2010 - 15:12
nie to nie bylo moje ogloszenie, znajomy je wystawil ale tez nie wiem czy to jego auto bylo czy nie,nawet z nim nie rozmawialem tylko skopiowalem link i dodalem na forum.
#89
Napisano 14 lutego 2010 - 21:49
karol 129, 350 nie. Ale oryginalny lakier wg. mojego czujnika to równe 170. :mrgreen:
#90
Napisano 15 lutego 2010 - 00:29
Więc 350 to tylko drugi lakier i nie ma tragedii :grin:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
SL500 r230 - problem z klapą bagażnika |
Mercedes SL, SLK | munder |
|
||
kasowanie błędów sl500 '92 |
Mercedes SL, SLK | piero45 |
|
||
R129 SL500 Problem po umyciu z odpaleniem i mocą . |
Mercedes SL, SLK | kaczorek |
|
||
Licznik/zegary MB SL500 R129 USA>EUROPA |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lkwkrane |
|
|
|
Poszukiwania użytkownika nuras62 |
HydePark | zuberson |
|