koledzy gdzie moze zatrzymywac sie paliwo w 300d???
0
znikajace paliwo
Rozpoczęty przez marooooo5, gru 04 2009 08:20
17 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 grudnia 2009 - 08:20
#2
Napisano 04 grudnia 2009 - 09:02
to znika Ci czy się zatrzymuje? Musisz dokładnie opisać problem co się dzieje i o co chodzi bo podejrzewam że z taką ilością "treści" nikt z kolegów z forum nie udzieli Ci odp.
-może zatrzymać się w filtrze wstępnym,
-filtrze dużym paliwowym
-może Ci "znikać" z jednego z gumowych przewodów przelewowych wtrysków
-może zatrzymać się w filtrze wstępnym,
-filtrze dużym paliwowym
-może Ci "znikać" z jednego z gumowych przewodów przelewowych wtrysków
#3
Napisano 04 grudnia 2009 - 09:47
zatrzymuje sie koledzy,to znikanie to takametafora:)
#4
Napisano 04 grudnia 2009 - 10:05
A gdzie stwierdziłeś brak paliwa?
#5
Napisano 04 grudnia 2009 - 10:06
miałem juz problem z cofającym paliwem w 300D. okazało się ze nie szczelne były węzyki wchodzące do filtra paliwa. po wymianie wężyków i opasek na nowe problem zniknął
#6
Napisano 04 grudnia 2009 - 10:38
a gdzie takie cos mozna kupic???jakie miales objawy???
[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 10:38 ]
i o ktorym filtrze kolego mowa?wstepnym czy tym duzym???
[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 10:38 ]
i o ktorym filtrze kolego mowa?wstepnym czy tym duzym???
#7
Napisano 04 grudnia 2009 - 16:24
wężyk kupisz w jakimkolwiek sklepie z np. czesciami rolniczymi. cena bodajze 10 zl (niepamietam).
chodzi o filtr z przodu silnika.
EDIT.
trzeba zdjąć cały filtr powietrza, aby był dobry dostęp.
w 300D filtr powietrza jest duzy i troche ciężko go wyciągnąć... jak odbezpieczysz wszystkie zatrzaski i wyciągniesz go ze swojego miejsca to złóż ostatni dolny zatrzask, wtedy bez problemu wyciągniesz filtr.
reszta trzyma się(powinna trzymać się :-P ) na 4 nakrętkach na 10 klucz.
chodzi o filtr z przodu silnika.
EDIT.
trzeba zdjąć cały filtr powietrza, aby był dobry dostęp.
w 300D filtr powietrza jest duzy i troche ciężko go wyciągnąć... jak odbezpieczysz wszystkie zatrzaski i wyciągniesz go ze swojego miejsca to złóż ostatni dolny zatrzask, wtedy bez problemu wyciągniesz filtr.
reszta trzyma się(powinna trzymać się :-P ) na 4 nakrętkach na 10 klucz.
#8
Napisano 04 grudnia 2009 - 17:14
dziekuje koledzy,a jeszcze mam pytanko-co to za wezyk ktory idzie od duzego filtra do pierwszego wtrysku?
#9
Napisano 04 grudnia 2009 - 17:28
Pewnie przewód przelewowy,powrót paliwa do zbiornika.
#10
Napisano 04 grudnia 2009 - 17:32
ten przewod laczy kazdy wtrysk osobna ze soba i wchodzi do duzego filtra paliwa
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] wielki problem z odpowietrzeniem układu paliwoego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W124] Paliwo w misce olejowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | qba_doe |
|
||
[W124] Dorabianie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | juras |
|
||
W124 coupe 2.0b+lpg układ paliwowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | thatsmajk |
|
||
[W201] 2.0D 91r ASB - przewody paliwowe - wymiary |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomash |
|
|