Dobra, co to za potek? Na gorąco ustawiłeś? Blaszki dogięte dobrze? (czy dalej psują potencjometry? )
1
71 odpowiedzi w tym temacie
#61
Napisano 29 marca 2017 - 14:08
#62
Napisano 29 marca 2017 - 14:19
Widze, że nie wytrzymałeś 😀. Potek zamiennik z portalu aukcyjnego. Zapewne chinczyk. Blaszki poprawione. Ustawione na gorącym. Zgodnie z tym jak mi kiedyś mój Guru pokazał ☺
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#63
Napisano 29 marca 2017 - 15:20
Dziad chinolski zamęt sieje... Albo to zbieg okoliczności. Na innym ECU co robi?
#64
Napisano 29 marca 2017 - 15:21
Sprawdź ,może nie zapiełeś jakiej wtyczki ..
#65
Napisano 30 marca 2017 - 06:39
Tym razem zauważyłem, że odpalając na zimnym gdy dodaje gazu obrotu lecą do góry i się przycinają na jakieś tam wartości. Poczekałem chwilę i zeszły na swoje jałowe obroty ("ssanie" się wyłączyło). Tak jakby coś się zawiesiło lub któreś z elementów wykonawczych dostało błędny sygnał. To taka mała obserwacja poranna
#66
Napisano 30 marca 2017 - 08:24
Nie wiem czy tak można zrobić,ale jak byś odłączył ecu i odpalił ,może byś obadał wtedy czy wina jest w elektryce czy w mechanice ke.
#67
Napisano 30 marca 2017 - 09:42
Można tak zrobić, ale nic to nie wniesie do diagnostyki KE. Ukł. wtryskowy będzie działał wyłącznie mechanicznie, czyli stała szczelina w ZPD, EHA w połowie. Więc silnik z trudem odpali i obroty jałowe będą podwyższone.
#68
Napisano 30 marca 2017 - 15:29
Użytkownik Sawyer dnia 29 marca 2017 - 15:20 napisał
Dziad chinolski zamęt sieje... Albo to zbieg okoliczności. Na innym ECU co robi?
Użytkownik melfio1 dnia 29 marca 2017 - 15:21 napisał
Sprawdź ,może nie zapiełeś jakiej wtyczki ..
#69
Napisano 30 marca 2017 - 23:21
A inny ZPD? W zasięgu ręki?
#70
Napisano 31 marca 2017 - 07:44
Ta, pewnie w u Ciebie . Niestety nie mam drugiej sztuki.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|