A u mnie nie ciepły czy zimny zawsze trzyma 900 obrotow
1
71 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 07 lutego 2010 - 12:26
#12
Napisano 07 lutego 2010 - 12:57
michancio napisał:
A u mnie nie ciepły czy zimny zawsze trzyma 900 obrotow
dokładnie, tak jak u mnie, lecz mam założoną instalacje z BLOS aktualnie i dzięki temu auto nie gaśnie
ale muszę też trzymać go na obrotach przez 30sekund minimum.. ( benz / gaz to samo )
Prze_Cinek Dzięki za wytłumaczenie, jutro będę szukał
#13
Napisano 07 lutego 2010 - 13:19
U mnie jest dobrze zimny łapie na dotyk i trzyma 900 obrotów jedynie jak się nagrzeje to jest ciężko uruchomić ale jak juz zapali to jest dobrze
#14
Napisano 05 października 2010 - 11:18
Witam chciałbym się dołączyć do tematu ja mam ssanie ale przez jakieś 2 sekundy a później się wyłącza nie wiem dla czego ale wiem że da się ssanie zrobić na zwykły włącznik i jak by ktoś umiał napisać gdzie i jak to połączyć to byłbym wdzięczny nawet wyśle siano na 4-pak za odpowiedzi z góry dzięki i POZDRAWIAM
#15
Napisano 05 października 2010 - 18:01
można ale musiał byś mieć dobrego elektryka który umiał by zgrać ze sobą wtryskiwacz rozruchowy i zawór pow. dodat. , dlatego lepiej naprawić ssanie ps jeśli ssanie działa przez 2 sek po odpaleniu to sprawdź czujnik temperatury dla sterowników
#16
Napisano 05 października 2010 - 20:18
ten elektryk to rozbierał ten przekażnik,czy tylko pomierzył.Ten przekażnik to trzeba na chama rozebrać ,i wtedy przelutowć to 1/2 wszyskich problemów w tych autach związanych ze ssaniem
#17
Napisano 05 października 2010 - 20:35
ja też nie miałem ssania w M102 :evil: ze dwa lata się bawiłem czujniki ,przekazniki i nic ,nawet kupiłem nowy ten z czerwoną klapką i leży w szafie ,
a kiedyś tak sobie sprzątałem i wyjełem ten cały komputer, ECU chyba fachowo sie zwie obok tego z czerwona klapką i ABS i wkońcu sie okazło ,że ECU man od 2.3 nie pamietam teraz dokładnie numeru ale napewno końcówka była 203 , a do 1.8 powinno być nr.Bosch 0280 800 388 dla wersji bez katalizatora,a z katem
0280 800 392, kupiłem ten 0280 800 392 i już z rok jest moż warto sprawdzić
a kiedyś tak sobie sprzątałem i wyjełem ten cały komputer, ECU chyba fachowo sie zwie obok tego z czerwona klapką i ABS i wkońcu sie okazło ,że ECU man od 2.3 nie pamietam teraz dokładnie numeru ale napewno końcówka była 203 , a do 1.8 powinno być nr.Bosch 0280 800 388 dla wersji bez katalizatora,a z katem
0280 800 392, kupiłem ten 0280 800 392 i już z rok jest moż warto sprawdzić
#18
Napisano 27 listopada 2014 - 17:16
Z deka odkopie temat Mam 190 2.0 118km i jak zapale to ssanie jest tylko przez ok.3 sekundy.Co to może być?Przekaźnik za akumulatorem?
#19
Napisano 27 listopada 2014 - 17:31
Na ciepłym, zimnym silniku czy zawsze?
#20
Napisano 27 listopada 2014 - 17:39
Na zimnym.Na ciepłym nie ma w ogóle
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
W124 m102 brak kompresji po wymianie zaworów i planowaniu glowicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Shizzle188 |
|
|