Witam!!! Czytałem wiele postów związanych z moim problemem ale niestety nie okazały się pomocne więc zaczynam nowy temat.
Posiadam CLK 200, 1999r. 2.0, 192KM w którym przestał się wyłączać przycisk EC. Zaznaczam ,że klima jest napełniona i szczelna,ciśnienie w porządku.
Znalazłem sposób na wyłączenie EC a przy tym włączenie klimy który polega na tym,że kiedy włącze sam zapłon i wcisnę szybko EC to wtedy wszystko działa,klima chodzi i jest ok. Ale jeśli już odpalę silnik to przycisku się nie da wyłączyć. Dodam jeszcze ,że samochód był podłączany do komputera i nie znaleziono żadnych błędów.
Proszę o pomoc.
0
klimatyzacja przycisk EC (economic)
Started by Uzar, Jun 05 2010 15:37
8 replies to this topic
#1
Posted 05 June 2010 - 15:37
#2 Gość__
Posted 16 July 2010 - 14:26
A sprawdzałeś ten przycisk / przyciski? Może któryś jest walnięty i działa sobie jak mu się podoba
Skoro błędów nie ma, klima nabita itd, to pierwsze co bym sprawdził to przyciski na panelu - one też mają prawo się zepsuć.
Skoro błędów nie ma, klima nabita itd, to pierwsze co bym sprawdził to przyciski na panelu - one też mają prawo się zepsuć.
#3
Posted 16 July 2010 - 19:57
Jest informacja serwisowa wiążąca się z takimi objawami.
Z tego co pamiętam to sprawa dotyczyła wadliwego czujnika temperatury w obwodzie czynnika chłodzącego - objawy były właśnie takie same.
Z tego co pamiętam to sprawa dotyczyła wadliwego czujnika temperatury w obwodzie czynnika chłodzącego - objawy były właśnie takie same.
#4
Posted 26 July 2010 - 15:26
Sprawdzę czujnik temperatury i dam znać co i jak innej przyczyny już nie znam.
#5
Posted 26 July 2010 - 15:42
#6
Posted 22 January 2017 - 19:50
Witam.
By nie zakładać nowego posta, piszę tu. Pacjent to S124 320TE z 1993 roku. Mianowicie wywnioskowałem z instrukcji, że przycisk "EC" służy do wyłączenia sprężarki (wyłączenia klimy) i zgłupiałem. U mnie jak wcisnę "EC" zapala się dioda, ze środkowych kratek zaczyna wiać zimne powietrze, niezależnie od ustawień pokręteł od temperatury... coś tu chyba jest nie tak... Spotkaliście się z czymś takim? Macie jakieś pomysły? Widziałem, że niektóre w124 mają zamiast "EC" symbol "śnieżynki"... może ktoś przyciski podmienił?!?
Dodam, że jak włączam przycisk osuszania powietrza kontrolka "EC" gaśnie i świeci się tylko ta od osuszacza...
Panel mam taki:
By nie zakładać nowego posta, piszę tu. Pacjent to S124 320TE z 1993 roku. Mianowicie wywnioskowałem z instrukcji, że przycisk "EC" służy do wyłączenia sprężarki (wyłączenia klimy) i zgłupiałem. U mnie jak wcisnę "EC" zapala się dioda, ze środkowych kratek zaczyna wiać zimne powietrze, niezależnie od ustawień pokręteł od temperatury... coś tu chyba jest nie tak... Spotkaliście się z czymś takim? Macie jakieś pomysły? Widziałem, że niektóre w124 mają zamiast "EC" symbol "śnieżynki"... może ktoś przyciski podmienił?!?
Dodam, że jak włączam przycisk osuszania powietrza kontrolka "EC" gaśnie i świeci się tylko ta od osuszacza...
Panel mam taki:
#7
Posted 22 January 2017 - 20:52
Wszystko jest ok. W trybie EC (economic) ze środkowej dyszy leci zawsze zimne powietrze, przy pracy normalnej (przy EC nie świeci się dioda) leci ciepłe lub zimne, zależnie od temperatury wnętrza. Czemu tak to wymyślili - nie wiem.
Śnieżynka występowała we wcześniejszych rocznikach (wąska listwa).
Świetne radio (New York 127)
Śnieżynka występowała we wcześniejszych rocznikach (wąska listwa).
Świetne radio (New York 127)
#8
Posted 23 January 2017 - 20:26
Użytkownik m104 dnia 22 January 2017 - 20:52 napisał
Wszystko jest ok. W trybie EC (economic) ze środkowej dyszy leci zawsze zimne powietrze, przy pracy normalnej (przy EC nie świeci się dioda) leci ciepłe lub zimne, zależnie od temperatury wnętrza. Czemu tak to wymyślili - nie wiem.
Śnieżynka występowała we wcześniejszych rocznikach (wąska listwa).
Świetne radio (New York 127)
Śnieżynka występowała we wcześniejszych rocznikach (wąska listwa).
Świetne radio (New York 127)
Czyli jak chcę jeździć bez klimy to będzie wiało zimnym z kratek? no jak tak ma być to niech tak będzie...
Co do radyjka to całkiem spoko (choć to kaseciak Bremen 127), szukam obecnie tego co było oryginalnie - Becker Mexico 2000, choć temu niczego nie brakuje
#9
Posted 23 January 2017 - 20:32
Jak zamiast chłodzić zacznie grzać, to praca sprężarki będzie ograniczona do minimum, a poniżej bodajże 6-8 st nie włączy się w ogóle. Więc śmiało możesz jeździć teraz w trybie normalnym i mieć ogrzewanie ze środka.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Klimatyzacja w201 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gwiazda424 |
|
||
[W201] Problem z nawiewem-klimatyzacja automatyczna. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | tomuss1980 |
|
||
Szyberdach nieprawidlowe dzialanie przycisku. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | GERAS601 |
|
||
klimatyzacja przełacza sie na grzanie postronie pasazera W124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pbe1 |
|
||
Pomoc w zidentyfikowaniu przycisku spod kolumny kierowniczej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Babybenz201 |
|