Witam.
Panowie dzisiaj wsiadłem do swojej gwiazdy i zwróciło moją uwagę klikanie przekaźnika za akumulatorem
dzieje się to przy dodawaniu gazu i mijaniu obrotów około 1000obr/min. kliknięcie słychać też przy schodzeniu obrotów, wcześniej nie zaobserwowałem tego zjawiska, może poprostu nie zwróciłem na to uwagi.
Dodam też że ostatnio samochód spala 8-9l nie wiem czy to ma związek z tym klikaniem.
Wtryski sprawdzane, działają jak biblia wymaga
jest to silnik om601 z egr, manual
Teraz pytanie czy spalanie wzrosło by tak znacznie przez pocące się dwie sekcje pompy?
czy to kliknięcie może być związane z egr?
W przewodzie doprowadzającym paliwo do filtra głównego widać drobniutkie pęcherzyki powietrza, w filterku wstępnym też ale pojawia się ono znikąd tak jak by od mocnej próżni, dodam że wszystkie połączenia sprawdzane, suche, smok w zbiorniku i sam zbiornik wyczyszczone, więc skąd to powietrze?
Za filtrem tego powietrza już nie ma bo z tego co wiem filtr ma odpowietrzenie do powrotu.
na boku pompy wtryskowej mam urządzenie do podciśnień z którego jedna rurka z jakimś dławikiem dochodzi do zaworka egr i przepustnicy.
chodzi o to urządzenie zamontowane na dwie śruby z fasolkami do możliwości regulacji
http://www.w124performance.com/images/OM603_injection/IP_left.jpg
1
[W201] om601 klikający przekaźnik przy dodaniu gazu
Rozpoczęty przez Bart3k3, lis 26 2014 23:53
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 listopada 2014 - 23:53
#2
Napisano 27 listopada 2014 - 00:06
Użytkownik Bart3k3 dnia 26 listopada 2014 - 23:53 napisał
czy to kliknięcie może być związane z egr?
Tak, w środku modułu są zwory sterujące układem.
Użytkownik Bart3k3 dnia 26 listopada 2014 - 23:53 napisał
ostatnio samochód spala 8-9l
Filtry wymieniłeś? Dużo masz przyczyn, lecz jeśli chcesz EGR możesz zaślepić, choćby na próbę. A kolektor dolotowy wyczyścić.
#3
Napisano 27 listopada 2014 - 10:25
Filtry wymieniłeś? Dużo masz przyczyn, lecz jeśli chcesz EGR możesz zaślepić, choćby na próbę. A kolektor dolotowy wyczyścić.czy zaślepiając egr powinienem otworzyć na stałe przepustnicę za filtrem?
filtry wymieniałem 5 tys km temu (obydwa paliwa, powietrza, oleju) i ok 2 tys temu smok w zbiorniku.
w środku modułu są zwory sterujące układem.czyli na wolnych obrotach egr zostaje otwarty? czy o co tu chodzi?
#4
Napisano 27 listopada 2014 - 15:34
EGR na biegu jałowym nie działa. Tylko przy średnich obciążeniach silnika i prędkościach obr.
Jak chcesz zaślepić to usuń klapkę pod filtrem i zaślep też przewód od zaworu EGR który cofa spaliny.
Jak chcesz zaślepić to usuń klapkę pod filtrem i zaślep też przewód od zaworu EGR który cofa spaliny.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Srebrny przekaźnik - czy są zamienne |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szarik |
|
|
|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|