Mam W124 250D. Tez mam problem ze stacyjka. Moja czesto sie blokuje. Jest powiazana jakas tasma. Nie wiem jak sie do tego zabrac. Moj e-mail SANDRAOSKAR@INTREIA.PL
[ Dodano: Wto Mar 30, 2010 23:23 ]
pomorze mi ktoś z stacyjką
1
80 replies to this topic
#11
Posted 30 March 2010 - 22:23
#12
Posted 25 April 2010 - 09:52
Witam,
Wczoraj chciałem wymienić wkład stacyjki i po włożeniu pręcika w otwór na okręgu stacyjki wkład nie chciał wyjść.
Co robię nie tak?
Czy ta plastikowa osłonka wychodzi ze stacyjką, czy trzeba ja zdjąć wcześniej?
Chodzi o W201.
Wczoraj chciałem wymienić wkład stacyjki i po włożeniu pręcika w otwór na okręgu stacyjki wkład nie chciał wyjść.
Co robię nie tak?
Czy ta plastikowa osłonka wychodzi ze stacyjką, czy trzeba ja zdjąć wcześniej?
Chodzi o W201.
#13
Posted 25 April 2010 - 17:51
Są DWA otwory i trzeba włożyć dwa pręciki. Plastikowy to naokoło jest tylko pierścień ozdobny. Osłona na stacyjce jest metalowa i wychodzi razem z wkładem.
#14
Posted 25 April 2010 - 18:35
Wkładam druty w oba otwory i nic.
W jednym czuć jakby wciskał zatrzask, w drugim nie.
Mam nową wkładkę i ta ma jeden zatrzask.
W jednym czuć jakby wciskał zatrzask, w drugim nie.
Mam nową wkładkę i ta ma jeden zatrzask.
#15
Posted 25 April 2010 - 20:04
Cytat
Mam nową wkładkę i ta ma jeden zatrzask.
#16
Posted 25 April 2010 - 20:07
Gerri, dzięki, jutro spróbuję jeszcze raz.
#17
Posted 26 April 2010 - 22:06
panowie podpinam sie. akcja druty wziela w łeb i w międzyczasie stacyjka umarła na śmierć. pozostało tylko wiercenie. no i zrobiliśmy dziurę o srednicy 1.5 cm....
ma ktoś pomysł co dalej?
ma ktos może jakieś rysunki albo zdjęcia jak to wygląda?
ale urwał
ma ktoś pomysł co dalej?
Gerri napisał:
Jest to zatrzask mocujący wkładkę. Oprócz tego na dnie stacyjki są DWA półksiężyce mocujące nakładkę stacyjki.
ma ktos może jakieś rysunki albo zdjęcia jak to wygląda?
ale urwał
#18
Posted 26 April 2010 - 22:16
ta pięknie nam szło i wierteł poszło z 5 hehehe :grin: a stacyjka dalej siedzi tak jak siedziała hehe
#19
Posted 20 November 2010 - 17:10
Mam problem..włożyłem owe druciki w otwory i chcę zdjąć tą czarną nakrętkę i nie da rady :x ona ma jakiś gwint trzeba wykręcić ją czy po prostu ma zejść..nie chciałem za bardzo robić to siłą dlatego proszę o pomoc
#20
Posted 20 November 2010 - 19:34
Siedzi ciasno, w Twoim przypadku na 17-letnim syfie :) . Gwintu nie ma. Może zbyt płytko wsadzasz - czy druty są prawidłowo zaostrzone i czy czujesz, że coś lekko ustępuje w pewnym momencie wsadzania ich?
Samą czarną tuleję wyciągnąć trudno, bo nie ma za co złapać. Wiec wyciąga się wszystko razem, czyli z wkładką - ciągnąc za kluczyk.
Samą czarną tuleję wyciągnąć trudno, bo nie ma za co złapać. Wiec wyciąga się wszystko razem, czyli z wkładką - ciągnąc za kluczyk.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
||
[w124] Demontaż kierownicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Saharek |
|