Panowie jakie sa zasadnicze różnice tych silników, który jest lepszy i mniej awaryjny? Mam na myśli te które wychodziły w np. w211
Z różnic o jakich ja wiem to :
- pojemność rzecz oczywista
- 5.5 jest na kompresorze a 6.3 na biturbo
I tutaj moja wiedza się kończy.
0
55 AMG VS 63 AMG
Started by bydle, Feb 18 2017 14:59
9 replies to this topic
#1
Posted 18 February 2017 - 14:59
#2
Posted 18 February 2017 - 19:44
Miałem przyjemność jazdy autami z obiema wersjami silnikowymi.
Napiszę tak po ludzku.
5.5 sprawia, że w majtkach brakuje miejsca, ale 6.3 jest totalnie chory psychicznie.
Bierz biturbo.
Skutecznie potrafi przepchnąć naczynia wieńcowe.
Co do awarii, trwałości... trudno mi się wypowiedzieć. Podejrzewam, że nie będzie miało to dużego znaczenia, gdyż prawdopodobnie naprawa obu jednostek będzie bardzo droga.
Mnie samo tankowanie prawie zabiło.
Napiszę tak po ludzku.
5.5 sprawia, że w majtkach brakuje miejsca, ale 6.3 jest totalnie chory psychicznie.
Bierz biturbo.
Skutecznie potrafi przepchnąć naczynia wieńcowe.
Co do awarii, trwałości... trudno mi się wypowiedzieć. Podejrzewam, że nie będzie miało to dużego znaczenia, gdyż prawdopodobnie naprawa obu jednostek będzie bardzo droga.
Mnie samo tankowanie prawie zabiło.
#3
Posted 18 February 2017 - 22:10
Mój pracodawca w UK, u którego miałem kontrakt miał SL55 i CL63. Nie dane mi było prowadzić, ale sporo rozmawialiśmy i stwierdził, że SL to ospała wersalka w porównaniu do CL. Koleś posiada też różne inne wynalazki typu Ariel Atom, i twierdzi, że CL daje tyle samo frajdy, ale ma przednią szybę i radio, więc jest lepszy w trasy.
#4
Posted 19 February 2017 - 17:04
Oba sa podatne na "podkrecenie" mocy?
#5
Posted 19 February 2017 - 20:21
550 kuni wystarczy, żeby się zabić.
#6
Posted 19 February 2017 - 21:57
To 550 KM ma napedzic pojazd o masie 2200 wiec im wiecej mocy tym lepiej
#7
Posted 20 February 2017 - 21:19
Ja właśnie o tym piszę.
#8
Posted 25 February 2017 - 10:46
63 AMG jest w wersji biturbo i w wersji wolnossącej. Biturbo ma ogromny potencjał, szczególnie w połączeniu z 4maticiem.
Co do CL63 AMG, szału nima. V12 Biturbo zbiera się dużo lepiej pomimo 5g tronic zamiast 7g tronic.
Co do CL63 AMG, szału nima. V12 Biturbo zbiera się dużo lepiej pomimo 5g tronic zamiast 7g tronic.
#9
Posted 26 February 2017 - 19:34
Starsze 63 AMG mają silniki wolnossące o pojemności 6.2l. W nowszych modelach 63 AMG są silniki biturbo o pojemności 5.5l, a w najnowszych biturbo 4.0l.
W W211 63 AMG były tylko te wolnossące. Z tego, co na wiki można wyczytać, 55 AMG ma jeden wałek rozrządu na głowicę, a 63 AMG dwa. Poza tym z tego, co mi wiadomo silniki te są bardzo zbliżone konstrukcyjnie.
P.S.
Czy są podatne na modyfikacje? Zapytaj inżynierów Brabusa
W W211 63 AMG były tylko te wolnossące. Z tego, co na wiki można wyczytać, 55 AMG ma jeden wałek rozrządu na głowicę, a 63 AMG dwa. Poza tym z tego, co mi wiadomo silniki te są bardzo zbliżone konstrukcyjnie.
P.S.
Czy są podatne na modyfikacje? Zapytaj inżynierów Brabusa
Edited by BubiTej, 26 February 2017 - 19:48.
#10
Posted 26 February 2017 - 20:48
Przepraszam, ale wprowadzam Was w błąd. Kiedyś dużo czytałem i wiedziałem na temat oznaczeń. Dzisiaj wygląda to inaczej. Np. S63 AMG ma 5.5l, a E63 ma 4.0l...
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] 300E AMG zawieszenie przód |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | dylu83 |
|
||
Mercedes CL55 AMG Kompresor (w215) dcięcie paliwa powyżej 200km/h |
Mercedes S, CL i SEC | lukluk222 |
|
||
Mercedes Hammer 300CE 6.0 AMG |
HydePark | melfio1 |
|
||
[W124] Felgi AMG Aero I 16” |
Modyfikacje,Tuning | Brodacz |
|
||
[c219] 55 AMG probem z temperaturą silnika |
Mercedes S, CL i SEC | chudini3 |
|