Co to za robota bez rozbierania całości bagażnika?
1
[W124] Azmodan "Ozzy" 2.5D 1995
Started by Azmodan, Aug 27 2017 08:25
100 replies to this topic
#11
Posted 04 September 2017 - 20:27
#12
Posted 04 September 2017 - 20:38
Spokojnie, to zostawiłem na jutro/ pojutrze bo dziś już mnie ciemność nawiedzała a nie chciałem grzebać przy samej lampie.
#13
Posted 06 September 2017 - 22:29
Pierwsze co mi przyszło na myśl, jak widzę to zdjęcie:
Szlifierka, szybko obracająca się tarcza, iskry, kanister, benzyna, wesoły garaż, łatwopalność, gaśnica, smutne miny. A wystarczyło wyjąć graty z bagażnika :P
Sory musiałem.
Najgorsze jest to, że mnie to też czeka.
Edit: Co to za profil? Wydaje się być małe to koło.
Szlifierka, szybko obracająca się tarcza, iskry, kanister, benzyna, wesoły garaż, łatwopalność, gaśnica, smutne miny. A wystarczyło wyjąć graty z bagażnika :P
Sory musiałem.
Najgorsze jest to, że mnie to też czeka.
Edit: Co to za profil? Wydaje się być małe to koło.
Edited by karolf, 06 September 2017 - 22:30.
#14
Posted 07 September 2017 - 06:37
Użytkownik karolf dnia 06 September 2017 - 22:29 napisał
Pierwsze co mi przyszło na myśl, jak widzę to zdjęcie:
Szlifierka, szybko obracająca się tarcza, iskry, kanister, benzyna, wesoły garaż, łatwopalność, gaśnica, smutne miny. A wystarczyło wyjąć graty z bagażnika :P
Sory musiałem.
Najgorsze jest to, że mnie to też czeka.
Edit: Co to za profil? Wydaje się być małe to koło.
Szlifierka, szybko obracająca się tarcza, iskry, kanister, benzyna, wesoły garaż, łatwopalność, gaśnica, smutne miny. A wystarczyło wyjąć graty z bagażnika :P
Sory musiałem.
Najgorsze jest to, że mnie to też czeka.
Edit: Co to za profil? Wydaje się być małe to koło.
MISTRZ!
A swoją drogą to zawsze mnie zastanawiało, przy tego typu pracach, czemu w 90% galerii powtarza się schemat - wyczyszczę podłogę w bagazniku, bo są rdzawki. i nikt nie wyciąga balona na paliwo - a tam też przecież lubią czaić się potwory. Wyjęcie balona to 20 minut roboty,
#15
Posted 07 September 2017 - 17:38
hahahah dobre dobre Akurat podczas szlifowania tego nie było w zbiorniku jest ropa Dobrze wiedzieć, zajrzę i tam.
Teraz martwi mnie co innego Przecieka mi zawór STOP na filtrze paliwa Ruszyłem jak wymieniałem i cholera nie chce przestać przeciekać
Koło to 16. tzn tak wnioskuję po tym co jest napisane na oponie. A nie chce mi się iść do garażu sprawdzać oznaczenia felgi
Teraz martwi mnie co innego Przecieka mi zawór STOP na filtrze paliwa Ruszyłem jak wymieniałem i cholera nie chce przestać przeciekać
Koło to 16. tzn tak wnioskuję po tym co jest napisane na oponie. A nie chce mi się iść do garażu sprawdzać oznaczenia felgi
Edited by Azmodan, 07 September 2017 - 17:40.
#16
Posted 22 September 2017 - 21:08
Pytanie z innej beczki, oglądam filmik o przyspieszeniu E250D i mojemu do takiego przyspieszenia duuuużo brakuje... Jedni mówią że to smok, że filterek wstępny czy jak zwał tak zwał, małe plastikowe ustrojstwo - u siebie nigdzie go nie zlokalizowałem. Czy faktycznie wina smoka, katalizatora, czy po prostu silnik jest tak wyeksploatowany że po prostu inaczej nie będzie? Ciśnienie oleju trzyma na 3, na jałowym po nagrzaniu na 2, więc spoko.
#17
Posted 22 September 2017 - 21:21
Pokaż ten filmik.
#18
Posted 22 September 2017 - 21:35
#19
Posted 22 September 2017 - 22:04
Hm, pi razy oko 14sekund 0-100. O 3 krocej niz powinien. Albo jechal z gorki, albo dlubnieta pompa wtryskowa.
#20
Posted 22 September 2017 - 22:12
Może moje odczucia są nie obiektywne bo w pracy śmigam czasem fordem 1.5 TDCi 95KM no i jednak ten jest duuuużo młodszy. Niby kucy mniej, no ale nie ta technologia
W ogóle posmutniałem bo mi coś chyba się dzieje z autem, albo po prostu nie umiem jeździć Postaram się opisać "problem" 1 bieg, dodaję gazu, wciskam sprzęgło i czuję takie jak by "szarpnięcie" jak by coś się rozłączyło. Na pozostałych biegach raczej nie, sporadycznie czasem coś się takiego trafi. Może za małe obroty lub za duże... A jeśli już o biegach mowa, po wrzuceniu 5 biegu przy ok. 70/75 km/h słychać jakby wycie z tyłu - wiadomo - dyfer. No ale tylko na 5 biegu i tylko w tych granicach. Powyżej jest już cicho. A może po prostu mam jakiś inny dyfer i przełożenie jest nie takie i dlatego wydaje mi się że zamula...
W ogóle posmutniałem bo mi coś chyba się dzieje z autem, albo po prostu nie umiem jeździć Postaram się opisać "problem" 1 bieg, dodaję gazu, wciskam sprzęgło i czuję takie jak by "szarpnięcie" jak by coś się rozłączyło. Na pozostałych biegach raczej nie, sporadycznie czasem coś się takiego trafi. Może za małe obroty lub za duże... A jeśli już o biegach mowa, po wrzuceniu 5 biegu przy ok. 70/75 km/h słychać jakby wycie z tyłu - wiadomo - dyfer. No ale tylko na 5 biegu i tylko w tych granicach. Powyżej jest już cicho. A może po prostu mam jakiś inny dyfer i przełożenie jest nie takie i dlatego wydaje mi się że zamula...
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Vinnie E420 1995 "Mruczek" |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vinnie |
|
||
w124 1995r. prośba o rozkodowanie felg i czy pasują |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
w124, 2.0 - 136KM, 1995r. świece zapłonowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Patryk96 |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[S124] new6974 E300D 1995 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | new6974 |
|