Jump to content




- - - - -

nie chce odpalic !! POMOCY


17 replies to this topic

#11 Offline   Rob


  • posts 5,137
  • Joined 24 Jan 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Posted 09 August 2008 - 10:22

majdan1986 napisał:

od strony pasazera za oslona jest tylko komputer i jakies przekazniki

Jest pod pokrywką ;-) . To zabezpieczenie przepięciowe. Często też zakłócają pracę silnika zimne luty w przekaźniku przepięciowym.



#12 Offline   tomuson


  • posts 47
  • Joined 10 Jul 2008
  • Miejscowość: Gaszowice
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w123 200D 1979
  • Trzeci Mercedes:w126 260E 1989
  • Inne auto:w140 600 SEL 1994

Posted 09 August 2008 - 11:58

Rob napisał:

Jest pod pokrywką . To zabezpieczenie przepięciowe. Często też zakłócają pracę silnika zimne luty w przekaźniku przepięciowym.
TO srebrny przekaznik,w nim jest ten bezpiecznik

#13 Offline   Robert142T


  • posts 150
  • Joined 06 Jul 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:w168 A170 CDI 1999r.

Posted 09 August 2008 - 14:54

Zdjecie powinno ułatwić sprawe :sciana: Ale moim zdaniem to coś innego, prawdopodobnie blacha jest sformowana na silniku (nie znam prawidłowej nazwy). Może ktoś podpowie :star:
Dołączona grafika Dołączona grafika

Pozdrawiam :E

#14 Offline   majdan1986


  • posts 82
  • Joined 07 Apr 2008
  • Miejscowość: slupsk

Posted 10 August 2008 - 09:48

dzieki za zdjecia , ale to nie jest przyczyna :slinka: kurde cos czuje ze sam sobie nie poradze, a jak mozna sprawdzic przeplywomierz czy jest dobry

#15 Offline   Kemiro


  • posts 61
  • Joined 13 May 2008
  • Miejscowość: Parczew

Posted 11 August 2008 - 11:09

Miałem podroby problem . A przyczyna to niestrawny palec, sprawdź go może to on.

#16 Offline   majdan1986


  • posts 82
  • Joined 07 Apr 2008
  • Miejscowość: slupsk

Posted 11 August 2008 - 14:50

panowie problem rozwiazany :ok: przy kichnieciu zlecial waz chyba od podcisnienia znajdujacy sie pod przepustnica kolo kolektora, waz jest dosc gruby okolo 2 cm srednicy , zalozylem go i gwiazda gada , dzieki wszystkim za pomoc, temat mozna zamknac

#17 Offline   Rob


  • posts 5,137
  • Joined 24 Jan 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Posted 11 August 2008 - 15:06

Cytat

kolo kolektora, waz jest dosc gruby okolo 2 cm srednicy

To wąż do zaworu powietrza dodatkowego.

#18 Offline   Kemiro


  • posts 61
  • Joined 13 May 2008
  • Miejscowość: Parczew

Posted 11 August 2008 - 15:08

jak strzały będą sie powtarzać należało by sie zrobić porządek z zapłonem :ok:








Podobne tematy Zwiń