Witam!
Potrzebuję pomocy przy demontażu (i montażu zaraz potem) kierownicy. Mam standardową E-class. Zakładam Sportline kompletną z poduchą, tasiemką. Zacząć pewnie trzeba od śrub od poduchy od strony zegarów a potem?? Potrzebne jakieś specjalne narzędzia czy ogarnę w "standardowym" przydomowym garażu??
1
[w124] Demontaż kierownicy
Started by Saharek, Apr 17 2009 18:55
41 replies to this topic
#1
Posted 17 April 2009 - 18:55
#2
Posted 17 April 2009 - 19:01
Saharek, jak wykrecisz poduche od strony zegarow i ja wyjmiesz i odłączysz to zostanie ci do odkrecenia sruba mocujaca kiere do kolumny. Imbus 10 najlepiej ampulowy tak aby nie obrobil sruby. Mocne lapy i odkrecasz Sruby sa na kleju wkrecane i czasami sa trudnosci z ich odkreceniem.
#3
Posted 18 April 2009 - 09:18
No i słyszałem aby odkręcić akumulator,niby jakiś błąd poduchy może wystąpić.
Napewno nie zaszkodzi.
Napewno nie zaszkodzi.
#4
Posted 18 April 2009 - 10:09
A jak już odkręcisz to na przemian rękami napier....j z prawej i lewej strony kiery mocno bo inaczej ci nie zejdzie.
#5
Posted 18 April 2009 - 11:54
a ja mam pytanie...
czy kierownica sportline z konca 92roku (przejsciowy lift) pasuje do E-klass z 95roku?
czy kierownica sportline z konca 92roku (przejsciowy lift) pasuje do E-klass z 95roku?
#6
Posted 18 April 2009 - 14:43
miqolaj, jezeli masz poduszke itd to mocowanie do kolumny kieorwniczej jest takie samo. Mowa o 124 mniemam
#7
Posted 18 April 2009 - 14:57
Saharek, zapodaj jakieś fotki po operacji jestem ciekaw jak to wygląda, Charlie9, znalazł następną i aż mnie korci
#8
Posted 19 April 2009 - 12:41
gowaa lepiej poszperaj po galeriach kto posiada kierę sportline'a bo ja nad małą renowacją jeszcze pomyślę skoro mam ją zdjętą.
#9
Posted 19 April 2009 - 13:31
Saharek, wiem, że mają, chciałem tę z allegro zobaczyć ta druga w podobnym stanie jest tak na oko. Zaczekam na Twoje foto
#10
Posted 19 April 2009 - 14:35
jackie01, tak mowa o 124, i obie kierownice maja poduszki.
przyznam sie ze probowalem je wymienic jednak napotalem problem mianowice... po odkreceniu i zdjeciu kierownicy byly roznice w plasiku. ja jedenj zostal na nabie a w drugiej z kierownica, mialem malo czasu i byla 2 w nocy nie nie chcialem nic psuc, zdejmuje sie te plastiki? (okragle z okradlymi stykami...)
przyznam sie ze probowalem je wymienic jednak napotalem problem mianowice... po odkreceniu i zdjeciu kierownicy byly roznice w plasiku. ja jedenj zostal na nabie a w drugiej z kierownica, mialem malo czasu i byla 2 w nocy nie nie chcialem nic psuc, zdejmuje sie te plastiki? (okragle z okradlymi stykami...)
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
||
[W140] Pytanie o lusterko i regulacje kierownicy |
Mercedes S, CL i SEC | mikimisz |
|