Witam
Koledzy mam taka sprawe-jakie sa najlepsze,najprostsze i najszybsze sposoby spuszczenia ropki z baku auta???jakis wezyk czy cos???:--)
chodzi mi o upuszczenie troszke z dostawczaka zeby bylo do mojego Mercedesa ;-)
Za wszystkie podpowiedzi bede wdzieczny dozgonnie...
Przepraszam ze na forum ale mam do was Koledzy zaufanie i dlatego pozwolilem sobie zadac takie pytanko...
1
[w124] Spuszczenie paliwa z baku
Rozpoczęty przez marooooo5, gru 10 2009 20:23
33 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:23
#2
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:27
No raczej wężyk, ale jak chcesz możesz przewrócić auto do góry nogami, grawitacja zrobi resztę
Wężyk do ust i ssanie
P.S. Zmiana tytułu wątku.
Wężyk do ust i ssanie
P.S. Zmiana tytułu wątku.
#3
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:29
Najprościej to wężyk i zaciągnąć paliwo. Firmowe auto, że ropę pobierasz?
#4
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:33
Wkładasz wężyk we wlew w taki sposób aby jego drugi koniec znajdował się poniżej poziomu paliwa w baku. Nastepnie wdmuchujesz (najprościej ustami) powietrze do rurki i potem wciągasz, żeby ropa zaczęła spływać - jak zobaczysz że bajura zbliża się do końca wężyka, celujesz do kanisterka i już Być może po wszystkim konieczne będzie przepłukanie ust jakimś środkiem dezynfekującym na bazie alkoholu
#5
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:48
tak,firmowe autko:-)oszczednosci takie,wiecie...
a z tym wezykiem to nie ma tam jakis zabezpieczen????
wloze go normalnie????
a z tym wezykiem to nie ma tam jakis zabezpieczen????
wloze go normalnie????
#6
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:56
Normalnie. U mnie w firmie jest monitoring GPS w pojazdach i maszynach i ani litra się nie spuści.
#7
Napisano 10 grudnia 2009 - 20:56
Ja kopiłem za 40 zeta pompkę do oliwy, taką jak się na beczkę zakręca z Olejem. Do ON sprawdza się wyśmienicie ;-) Jeden ruch dźwigni to ok 0,7 ltr paliwa więc dużo szybciej idzie nić wężem.
A co co popijania ropki.... Można przed wlewem dawcy założyć zawór taki jak do wody otwierany na kąt 90 stopni a drugi taki sam przed końcem węża. Jeden zamykamy (ten od strony baku), wyciągamy powietrze i drugi zamykamy. W ten sposób po otwarciu pierwszego paliwo zostaje wciągnięte przez podciśnienie (jak to w ) wtedy wąż do kanisterka i otwieramy drugi zawór - i leci :-P Prosty i sprawdzony sposób na wężu o śr. 1 cm.
A co co popijania ropki.... Można przed wlewem dawcy założyć zawór taki jak do wody otwierany na kąt 90 stopni a drugi taki sam przed końcem węża. Jeden zamykamy (ten od strony baku), wyciągamy powietrze i drugi zamykamy. W ten sposób po otwarciu pierwszego paliwo zostaje wciągnięte przez podciśnienie (jak to w ) wtedy wąż do kanisterka i otwieramy drugi zawór - i leci :-P Prosty i sprawdzony sposób na wężu o śr. 1 cm.
#8
Napisano 10 grudnia 2009 - 21:04
Koledzy,czyli wkladam waz,dmucham,zasysam i paliwko leci ciurkiem,tak????
waz musi miec srednice 1 cm???
waz musi miec srednice 1 cm???
#9 Gość__
Napisano 10 grudnia 2009 - 21:05
nie wkładaj węża za głęboko, mnie po którejś takiej operacji pokarało wiecznie świecącym się żebrakiem
#10
Napisano 10 grudnia 2009 - 21:18
ok,ale jesli chodzi o sama operacje to dobrze ja zrozumialem???
czy co chwila trzeba zasysac czy leci ciurkiem???
czy co chwila trzeba zasysac czy leci ciurkiem???
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] sitko w baku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|