Panowie, problem rozwiązany, piszę dla potomnych. Postanowiłem sprawdzić ostatnią rzecz jaką podejrzewałem, czyli NOWY regulator napięcia w pełni zregenerowanym alternatorze - jedna szczotka cała, drugiej całkowicie brak, zakleszczona w obudowie na stałe. Rozruszałem ją ale przewód na którym była wlutowana był tak tragiczny, że ledwo zaczęła chodzić, a odpadła. Obudowa była tak tragicznie zrobiona i z materiału typu "gównolit", że po prostu ją klinowało, a jak auto się nagrzało i materiał się rozszerzył, to ją puszczało i problem ustawał.
Nowy regulator (Hitachi) i profilaktyczne przeczyszczenie blaszki przykręcanej na do obudowy rozwiązało problem.
1
[w124] Żarzące się kontrolki pod zegarami
Rozpoczęty przez yogh, mar 13 2010 14:48
10 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Podsufitka szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pavlus |
|
||
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
[W201] Problem z podświetleniem zegarów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ksiumaxx |
|
|
|
[w124] wskazówka temperatury cieczy się nie podnosi |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[W201] Dołożenie podgrzewanych lusterek |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|