Mam taką ciekawostkę. Chciałem podpiąć pod KTSa Mercedesa CLK200 (136km) z 1998 roku. Powinien mieć już gniazdo OBD w środku ale w miejscu na to gniazdo miał fabryczną zaślepkę, którą dałoby się tylko wyłamać więc tego nie zrobiłem. Odkręciłem cały ten plastik nad nogami kierowcy i pod nim nigdzie nie było nawet śladu po OBD. Więc sobie myślę trudno, trzeba się wysilić i podejść do gniazda 36-stykowego pod maską przy sterowniku. OK, ale piny, które kazał KTS podłączyć były puste. Myślę sobie, to nic, program może się mylić. Znalazłem stałego plusa, plusa po stacyjce, masę więc została linia K do diagnostyki. Podczas gdy próbowałem wpinać się do wszystkich innych wolnych pinów nie udało mi się połączyć. Czy ktoś miał taki problem? Przecież musi być jakiś sposób
PS. Oczywiście zapłon miałem włączony, a samochód nie miał żadnego odcięcia.
0
[W208] Problem z diagnostyką komputerową
Rozpoczęty przez mariuszpoc, gru 15 2010 19:30
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] Problem z diagnostyką OM.606 Złącze 16 pinowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | barcwik |
|
|
|
[W140] 300 SE problem z diagnostyką |
Mercedes S, CL i SEC | cineqm |
|
||
[W124] 230E 90r - wysokie spalanie i problem z diagnostyką KE |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stachu22 |
|
||
[S124] ASD - problem z diagnostyką |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | CrazyTricker |
|