Witajcie drodzy forumowicze. Jako, że jestem na forum świeżakiem, długo nie mogłem się ośmielić aby pokazać wam moje W201 które kupiłem jakieś 2m-ce temu W sumie to kupiłem go przez przypadek ale nie żałuje tego przypadku WCALE. Do rzeczy:
Tyle pokazało mi po wpisaniu VINu na ruskiej stronce:
Model 190 E 2.6
Chassis: 2010291F781401
Engine: 103942 10 018116
Transmission: 717432 01 650932
Order: 0 0 362 50998
Approx. year: 1990
Lights: HELLA
Wiper: SWF
Dealer: fahrzeug-werke Lueg, Bochum (362)
Interior: cloth black (061)
Paint: (172) anthracite grey metallic (с 01.01.1963)
Options:
(538) automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
(580) air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
(591) heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
(620) emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
(876) rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)
Autko już prawie pełnoletnie, jak więc można się domyślać posiada już tu i tam ślady swojej pełnoletności. Napewno miało jakieś kraksy (nie wierzę w auta nie bite - tyloletnie) pozatym widać, że lewy przód był robiony w dodatku nie jestem zadowolony z pracy tego blacharza i zamierzam to poprawić w przyszłości...
Kilka fotek mojej
tak wyglądał jak jeszcze stał u poprzedniego właściciela:
to już fotki w moich rękach po przywiezieniu go do Lublina:
Jak widać autko było bardzo niskie (miało czerwone sprężyny), co prawda prezentowało się i prowadziło bardzo klawo(miałem okazję przetestować na torze w Lublinie) lecz niestety było za niskie na nasze ulice...
Tak więc postanowiłem wymienić sprężyny na "normalne" na tył kupiłem wzmacniane ponieważ mam go zamiar w przyszłości struć gazem...a wiadomo pełna butla swoje waży ale o tym innym razem ;-)
Przy okazji wymiany sprężyn, dołożyłem mu aluski na zimę...
CDN...
POPRAWIONO TYTUL
2
[w201] adiLSM 2.6 1990r
Rozpoczęty przez adiLSM, lis 18 2007 14:29
149 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 listopada 2007 - 14:29
#2
Napisano 18 listopada 2007 - 14:35
I to się nazywa profesjonalna prezentacja
Bardzo ładne auto jak na 2.6 to troche "gołe" ale pod nogą pewnie jest sporo do wykorzystania... na alusach wyglada duuuzo lepiej, tylko musisz cos z tym grilem zrobic - chrom + nad nim to podstawa
gratuluje auta!
Bardzo ładne auto jak na 2.6 to troche "gołe" ale pod nogą pewnie jest sporo do wykorzystania... na alusach wyglada duuuzo lepiej, tylko musisz cos z tym grilem zrobic - chrom + nad nim to podstawa
gratuluje auta!
#3
Napisano 18 listopada 2007 - 14:45
wszystko ladnie i pieknie tylko jak zwykle w tytule pelna dowolnosc :evil:
#4
Napisano 18 listopada 2007 - 15:01
Jak na nasze drogi to zawiecha totalny hardcor ale wygladalo naprawde
Jakiej firmy na tyl sprezyny wlozyles ze az tak bardzo Ci tyl stoi :coto: Ja zakladalem SUPLEX-y i przeswit byl do przyjecia ;-)
Czyzby miala mala stluczke, bo lewy kierunek widac ze nowy.
Jakiej firmy na tyl sprezyny wlozyles ze az tak bardzo Ci tyl stoi :coto: Ja zakladalem SUPLEX-y i przeswit byl do przyjecia ;-)
Czyzby miala mala stluczke, bo lewy kierunek widac ze nowy.
#5
Napisano 18 listopada 2007 - 15:12
Powiem Ci adiLSM, że masz ładną Na niskim zawieszeniu bardziej mi się podobało, ale jak widać wygrała praktyczność.
Zakładaj na maskę i pokaż środeczek ;-)
EDIT:
MICHAL200, a tył widzę przecież
Zakładaj na maskę i pokaż środeczek ;-)
EDIT:
MICHAL200, a tył widzę przecież
#6
Napisano 18 listopada 2007 - 15:50
Witam, fajna, kolor i tapicera jak w moim 124, ciekawy grill.
pzdr.
pzdr.
#7
Napisano 18 listopada 2007 - 16:14
Tak wiem, grill nadaje się tylko do wymiany lecz niestety był już taki jak go kupiłem...Dla mnie konieczność to chromowana obwódka najlepiej ze stojącym znaczkiem choć może być i bez jeśli były takie fabrycznie a środek chyba pomaluje na czarno bez tych sreberek - ciekaw jestem jak to się będzie prezentowało
Na przyspieszenie nie narzekam ale najbardziej podoba mi się elastyczność tego silniczka normalnie rewelacja a o kulturze pracy już nawet nie wspomne
Pozatym:
- Z przodu mam ciut za duże kapcie i zamierzam to przy następnym święcie Matki Boskiej Pieniężnej zmienić bo jest 195/65/15 a ma być 195/60/15 ponieważ zdarzają się otarcia niestety
- Sprężyny mam firmy KILEN i na tył kupiłem specjalne wzmocnione (pewnie dlatego tak stoi wysoko) ale mi to nie przeszkadza bo jak siada komplet osób to jest akurat i da się normalnie jechać...na poprzednich czerwonych jazda samemu była dużym wyzwaniem (tarł mi osłonami w normalnych koleinach) a co mówić już jak ktoś jeszcze usiadł
- Lewy kierunek jest inny niż prawy bo tak jak pisałem już wyżej napewno miała stłuczkę tą właśnie stroną, zamierzam wymienić cały reflektor wraz z kierunkiem ponieważ w reflektorze połamana jest ta wtyczka od regulacji lampy...myślałem przez chwilę nad lampami clear bo ostatnio nawet ładne modele się zaczynają pojawiać ale nie wiem czy to dobry pomysł ;-)
- W planach na lato mam 16" 205/50/16 myślę albo nad monoblock'ami albo nad jakimś duuuużym polerowanym rantem ale zobaczymy co się trafi
- Chciałbym też lekko podciemnić szybki najlżejszą folią (widziałem w prezentacjach u któregoś z Was i naprawdę ładnie to wygląda)
aaa fotek z wnętrza jakoś nie zrobiłem a więc przy najbliższej okazji nadrobie zaległości...
CDN...
Na przyspieszenie nie narzekam ale najbardziej podoba mi się elastyczność tego silniczka normalnie rewelacja a o kulturze pracy już nawet nie wspomne
Pozatym:
- Z przodu mam ciut za duże kapcie i zamierzam to przy następnym święcie Matki Boskiej Pieniężnej zmienić bo jest 195/65/15 a ma być 195/60/15 ponieważ zdarzają się otarcia niestety
- Sprężyny mam firmy KILEN i na tył kupiłem specjalne wzmocnione (pewnie dlatego tak stoi wysoko) ale mi to nie przeszkadza bo jak siada komplet osób to jest akurat i da się normalnie jechać...na poprzednich czerwonych jazda samemu była dużym wyzwaniem (tarł mi osłonami w normalnych koleinach) a co mówić już jak ktoś jeszcze usiadł
- Lewy kierunek jest inny niż prawy bo tak jak pisałem już wyżej napewno miała stłuczkę tą właśnie stroną, zamierzam wymienić cały reflektor wraz z kierunkiem ponieważ w reflektorze połamana jest ta wtyczka od regulacji lampy...myślałem przez chwilę nad lampami clear bo ostatnio nawet ładne modele się zaczynają pojawiać ale nie wiem czy to dobry pomysł ;-)
- W planach na lato mam 16" 205/50/16 myślę albo nad monoblock'ami albo nad jakimś duuuużym polerowanym rantem ale zobaczymy co się trafi
- Chciałbym też lekko podciemnić szybki najlżejszą folią (widziałem w prezentacjach u któregoś z Was i naprawdę ładnie to wygląda)
aaa fotek z wnętrza jakoś nie zrobiłem a więc przy najbliższej okazji nadrobie zaległości...
CDN...
#8
Napisano 18 listopada 2007 - 21:00
Powiedz mi kolego, dlaczego masz po lewej w profilu wpisane E-klasse? Jakaś edycja specjalna 190-tek?
#9
Napisano 18 listopada 2007 - 21:13
No nie wyglada najgorzej . Troszke pracy i bedzie GIT. Dokup jeszcze zaslepke w zderzak - bo rzuca sie strasznie w oczy jej brak. A ta antena na dachu to pelni jakas funkcje czy to tylko "tuning" - smiesznie wyglada, jak na berecie :-P
Na starych spezynach faktycznie fajnie wygladala, no ale sluszna decyzje podjales. Lepiej miec miske i tlumiki cale :cool:
I wrzuc zdjecia srodka
Na starych spezynach faktycznie fajnie wygladala, no ale sluszna decyzje podjales. Lepiej miec miske i tlumiki cale :cool:
I wrzuc zdjecia srodka
#10
Napisano 18 listopada 2007 - 21:53
Cytat
Powiedz mi kolego, dlaczego masz po lewej w profilu wpisane E-klasse? Jakaś edycja specjalna 190-tek?
_________________
_________________
No w dowodzie mam wbite 190E więc wydaje mi się, że to E-klasse
Charlie9 napisał:
Troszke pracy i bedzie GIT. Dokup jeszcze zaslepke w zderzak - bo rzuca sie strasznie w oczy jej brak. A ta antena na dachu to pelni jakas funkcje czy to tylko "tuning" - smiesznie wyglada, jak na berecie
Na starych spezynach faktycznie fajnie wygladala, no ale sluszna decyzje podjales. Lepiej miec miske i tlumiki cale
I wrzuc zdjecia srodka
Na starych spezynach faktycznie fajnie wygladala, no ale sluszna decyzje podjales. Lepiej miec miske i tlumiki cale
I wrzuc zdjecia srodka
Zaślepka w zderzak będzie ale najpierw mam zamiar grilla zmienić - a nie wszystko naraz bo mnie najzwyczajniej nie stać zrobić wszystko naraz...a jeśli chodzi o sprężyny to po zawiśnięciu kilka razy na niskich podjazdach się wkur***** i wsadziłem zwykłe springi. Co z tego, że będzie niski i będzie ładnie wyglądał jak nie będę mógł "na codzień" wykorzystać jego potencjału?! Lepiej się cieszyć z komfortu i nie omijać aż tak wszystkich nierówności i kolein jak wcześniej
Jeśli chodzi o antenkę to niewiem wogle do czego ona - trzeba będzie zlokalizować może da się pod nią CD podłączyć albo w inny sposób ją wykorzystać
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes190E,2,0L,1990r |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | vogel |
|
||
[R129] 500SL 1990r |
Mercedes SL, SLK | Greg |
|
|
|
Moja 190-tka 1990rok 2.0 bp+LPG Wycena |
HydePark | PanKu |
|
|
|
[W124] Biszkopt 2.5D 1990r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | biszkopt |
|
||
[W201] pers 2.0E szaraczek 1990r. |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | pers |
|
|