Skocz do zawartości




- - - - -

(W201) Demontaż zegarów.


68 odpowiedzi w tym temacie

#31 Gość_savant_


  • Na forum od: --

Napisano 10 maja 2012 - 20:52

Wyświetl postUżytkownik yogh dnia 10 maja 2012 - 18:16 napisał

gdybym takie znalazł to od razu kupił bym z 50 sztuk

Jeżeli takie Ci wystarczą to szykuj kasę chłopie ;) Nie jest to fajny oryginał z "oprawką" i o matowym szkle rozpraszającym pięknie światło ale zawsze...Za drogie nie są -widywałem oferty po 6pln za sztukę.

Pierwsza aukcja
Druga
Trzecia

Użytkownik savant edytował ten post 10 maja 2012 - 20:58




#32 Offline   yogh


  • Postów: 560
  • Na forum od: 08 lut 2010
  • Miejscowość: Chrzanów
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 200D OM601 1988r 4-manual

Napisano 10 maja 2012 - 21:23

no właśnie też znalazłem i czas zrobić zakupy ;) mimo wszytko dzięki ;)

#33 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 16 grudnia 2012 - 14:35

Wyświetl postUżytkownik klata1981 dnia 09 maja 2012 - 16:19 napisał

Ja mam W5W i nic mi nie palą

mam pytanie odnośnie tej dużej żarówki, co podświetla zegarek w wersji bez obrotomierza(z prawej strony), lie tam powinno byc wolt :hmm:
i tej małe co podświetla cisnienie ...z lewej strony nie zawsze się zapala muszę puknąć w licznik z góry w tedy pali ,wyjełem dziś zegary podgiełem te blaszki i ruszałem nią i za cholere nie chciała się zapalić, a tylko puknełem z góry to pali ,o co chodzi :hmm:

#34 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2012 - 15:28

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 16 grudnia 2012 - 14:35 napisał

lie tam powinno byc wolt
Tyle co wszędzie, 12V...... :hmm:

#35 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 grudnia 2012 - 15:36

Woltów czy watów? Woltów, to chyba standardowo 12 (tak się przyjmuje, choć wiadomo, że aku ma 12,6V, a podczas ładowania jeszcze wiecej). Watów powinno być 3.

Wyświetl postUżytkownik melfio1 dnia 16 grudnia 2012 - 14:35 napisał

i tej małe co podświetla cisnienie
Nie łapię o którą chodzi. Ciśnienie? Ciśnienie jest "na wskazówce"... może chodzi o poziom oleju? Wtedy moc 1,2W.

Użytkownik XM edytował ten post 16 grudnia 2012 - 15:37


#36 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 16 grudnia 2012 - 17:55

ups. :/ .chodziło mi o waty

XM, ta co podświetla ciśnienie oleju ,temperature silnika i wskaźnik paliwa ,coś mi ona nie łączy .

#37 Offline   klata1981


  • Postów: 4 088
  • Na forum od: 23 lip 2008
  • Miejscowość: Police
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W108 280 S "S-Clatte"

Napisano 16 grudnia 2012 - 18:33

melfio1 te oprawki lubią nie stykać. Weź wyjmij tą co mruga i pozaginaj bardziej blaszki.

#38 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 16 grudnia 2012 - 21:16

zaginałem i przekładałem tą obok i nie świeci , jak walne z góry to świeci ,nie raz świeci bez walenia .
a muszę powiedźiec ,że twój sposób na wyciąganie zegarów jest mega zaje...na prawdę 2 min i zegary wyjęte :okdouble:

Użytkownik melfio1 edytował ten post 16 grudnia 2012 - 21:21


#39 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 16 grudnia 2012 - 21:29

a muszę powiedźieć Klatunia ,że twój sposób na wyciąganie zegarów jest mega zaje...na prawdę 2 min i zegary wyjęte :okdouble:

#40 Offline   Gerri


  • Postów: 2 647
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 17 grudnia 2012 - 19:17

Wyświetl postUżytkownik klata1981 dnia 16 grudnia 2012 - 18:33 napisał

te oprawki lubią nie stykać. Weź wyjmij tą co mruga i pozaginaj bardziej blaszki
Po prostu jest spalona żaróweczka. Włókno jest na tyle grube, że końce pomimo przerwania są cały czas blisko siebie. Wystarczy wstrząs i końce włókna pod wpływem prądu "zespawają" się ze sobą i pewien czas będzie dobrze. Wymień żaróweczkę i będzie dobrze na dłużej.

Wyświetl postUżytkownik klata1981 dnia 18 grudnia 2011 - 18:35 napisał

Ja tam Sarbeliku bym nic nie wtykał bo może plastik pęknąć lub zrobić się ślad od szprychy na obiciu deski
A to niby co?

Dołączona grafika
To jest właśnie ORYGINALNY przyrząd do wyciągania licznika. Uważasz że Mercedes proponuje narzędzie które uszkodzi deskę rozdzielczą lub obudowę licznika? Inna sprawa jeżeli ktoś się nie umie tym posługiwać - to straty muszą być...








Podobne tematy Zwiń