Skocz do zawartości




- - - - -

LPG SIROCCO PODŁĄCZENIE POD 3.2 104.990 W140


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   rogra


  • Postów: 232
  • Na forum od: 11 cze 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Napisano 05 października 2012 - 17:28

chciałbym sie dowiedziec skąd wziąśc sygnał do prędkości obrotowej przy 3.2 m104.990
bo cos mi się zdaje że źle mam podłączone



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2012 - 17:35

Na pinie 13 złącza diagnostycznego masz wyprowadzony sygnał TD

Dołączona grafika

#3 Offline   rogra


  • Postów: 232
  • Na forum od: 11 cze 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Napisano 05 października 2012 - 17:48

Wyświetl postUżytkownik m104user dnia 05 października 2012 - 17:35 napisał

Na pinie 13 złącza diagnostycznego masz wyprowadzony sygnał TD

Dołączona grafika

kolego a powiedz mi dokładnie co trzeba podłaczyc żeby lpg pracowalo tzn.
wtryski to wiadomo że trzeba pod kazdy podlączyc odpowiednią cewkę od gazu
+ i minus tez wiadomo no i jeden kabelek pod cewke zapłonową, sygnal prędkości
i jeszcze kwestia pompy paliwa czy cos pominąłem ???

#4 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2012 - 17:55

Nie znam dokładnie zasad działania instalacji LPG, ale jeśli to 4 generacja, to wiadomo, że zasilanie i sterowanie listwą wtryskiwaczy LPG, emulacja wtryskiwaczy benzynowych, żeby nie rejestrowało błędów w sterowniku silnika po przełączeniu na gaz, sygnał obrotów albo z pinu 13 albo z cewki (to to samo), sygnał prędkości nie wiem, czy jest potrzebny. Pompa paliwa musi pracować cały czas, nic tam nie odcinasz

#5 Offline   rogra


  • Postów: 232
  • Na forum od: 11 cze 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Napisano 05 października 2012 - 18:08

Wyświetl postUżytkownik m104user dnia 05 października 2012 - 17:55 napisał

Nie znam dokładnie zasad działania instalacji LPG, ale jeśli to 4 generacja, to wiadomo, że zasilanie i sterowanie listwą wtryskiwaczy LPG, emulacja wtryskiwaczy benzynowych, żeby nie rejestrowało błędów w sterowniku silnika po przełączeniu na gaz, sygnał obrotów albo z pinu 13 albo z cewki (to to samo), sygnał prędkości nie wiem, czy jest potrzebny. Pompa paliwa musi pracować cały czas, nic tam nie odcinasz

sygnał z cewki + czy - ???

#6 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 października 2012 - 18:29

Jedno wejście to „+” po stacyjce i pod tym pinem masz przewody biało-czerwony i czerwono-czarny, a drugie to sygnał obrotów do modułu zapłonowego, przewody zielony i czarny i tam się wpinacz

#7 Offline   rogra


  • Postów: 232
  • Na forum od: 11 cze 2008
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140 3.2E-M104

Napisano 05 października 2012 - 18:34

zastanawia mnie jedno po co mam podłaczony czujnik zmiany faz rozrzadu do lpg ?








Podobne tematy Zwiń