Nie, odlaczane 4 cylindry mialy, z tego co mi wiadomo, 400cdi. Natomiast silniki 600 mialy odlaczane 6 cylindrow "przy spokojnej jezdzie". Silniki hemi tez nie maja odlaczanych 4 garow. Nazwa hemi bierze sie od polkolistej komory spalania. Co do airmatica to niekoniecznie opadanie moze oznaczac uszkodzenie miechow pneumatycznych, czesto dzieje sie tak, jesli jest w ukladzie nieszczelnosc (najczesciej przy wyjsciach z miechow lub rozdzielaczu). Niestety opadajace zawieszenie powoduje szybsze zuzycie pompy airmatic. Ja mam u siebie zalozona przerobiona pompe od w221 i nie ma zadnego problemu. Co do serwisu zawieszenia to nie jest on drogi, jesli znajdzie sie kogos, kto potrafi serwisowac airmatic bez wymieniania calosci. Roznica w spalaniu miedzy w140, a w220 jest naprawde duza glownie dzieki lepszej skrzyni, nizszej wadze, mniejszemu oporowi powietrza (ale co za tym idzie w miescie nadal spalanie bedzie dosc duze), chociaz pamietaj, ze bardzo istotnym czynnikiem jest zuzycie auta. Warto sprawdzic od razu uklad zaplanowy, czesto wymieniajac wszystko na czas mozna ograniczyc spalanie i ustrzec sie od niepotrzebnych awarii.
Duza bolaczka tych aut jest "cienka" ochrona antykorozyjna, przy najmniejszym odprysku moze dojsc do korozji. Od razu sprawdz: ranty drzwi, miejsce pod listwa na bagazniku, progi, maske, klape itp.
Inne typowe usterki:
- na 90 procent zmieniarka bedzie szwankowala
- zuzywajaca sie pneumatyka obslugujaca gadzety (pompowanie foteli itp.)
- wszystkie elementy zawieszenia sa dosc delikatne i latwo sie zuzywaja
- wycieki miedzy skrzynia, a silnikiem
- konwerter w skrzyni (chociaz w 500 nie siada tak latwo, jak w 400cdi:D)
Sprawdz tez, jak wykladaja typowe elementy eksploatacyjne, bo same tarcze i inne duperele nie sa tanie.
0
w220 s500
Rozpoczęty przez mario0990, gru 15 2012 19:19
14 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 19 grudnia 2012 - 02:20
#12
Napisano 19 grudnia 2012 - 09:32
Użytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał
maske
Użytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał
konwerter w skrzyni (chociaz w 500 nie siada tak latwo, jak w 400cdi:D)
Użytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał
Ja mam u siebie zalozona przerobiona pompe od w221
Z mojego doświadczenia wiem że najgorszym utrapieniem tych aut jest maglownica (airmat , abc ) i drążek stabilizatora ,a ten posiada tylko airmat.
Spalanie w 220 s 500 nie jest trudno zrobić 9 litrów na 100km jak również 25 km na 100km. W140 natomiast jak by nie jeździć i tak niżej niż 13 litrów nie da się zejść
W220 S 400 CDI jest najgorszą "odsłoną" mercedesa. Dwie turbiny ,dwie przepływki , do tego silnik cdi który posiada więcej bolączek już z automatu , a najważniejsze że układ przeniesienia napędu nie wytrzymuje mocy silnika
#13
Napisano 19 grudnia 2012 - 21:48
pawel14b3 nie myslisz przypadkiem konwentera z plyta ktora wymieniales u siebie?
#14
Napisano 19 grudnia 2012 - 23:55
Fakt mój błąd . Jednak jak "gryzłem" temat to zdarzyło się że "specjaliści" w ten sposób określali płytę i jakoś pozostało mi w głowie takie nazewnictwo.
Myślałem o płycie której kolega nie dodał w liście skarg .
Myślałem o płycie której kolega nie dodał w liście skarg .
#15
Napisano 22 grudnia 2012 - 12:44
Bylem i ogladalem s500 1999r, 12 miesiac wiec prawie 2000 ;D. Auto bylo kompletna ruina. Cale malowane, wszystkie ranty u dolu w drzwiach zalepione jakas zywica aby rdza nie wychodzila ;/. Byla za to ladna sztuka MB w140 i musze stwierdzic ze znowu zachorowalem na to auto heh
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
C140 S500C "zawiesza sie" przy przyspieszaniu |
Mercedes S, CL i SEC | przemo1411 |
|
||
Schemat wiązki silnika w140 s500 v8 |
Mercedes S, CL i SEC | Junak1956 |
|
||
[W140 1995 S500] Pomoc w ustaleniu funkcji kabelka. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[W140] S500 1998r. Zawieszenie NIVO |
Mercedes S, CL i SEC | bolekf22222 |
|
|
|
[W140] S500 1996 swap silnika z E50 m119 |
Mercedes S, CL i SEC | MercPanda |
|