Skocz do zawartości




- - - - -

w220 s500


14 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Uhlenhaut


  • Postów: 195
  • Na forum od: 18 paź 2011
  • Miejscowość: Stuttgart
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 grudnia 2012 - 02:20

Nie, odlaczane 4 cylindry mialy, z tego co mi wiadomo, 400cdi. Natomiast silniki 600 mialy odlaczane 6 cylindrow "przy spokojnej jezdzie". Silniki hemi tez nie maja odlaczanych 4 garow. Nazwa hemi bierze sie od polkolistej komory spalania. Co do airmatica to niekoniecznie opadanie moze oznaczac uszkodzenie miechow pneumatycznych, czesto dzieje sie tak, jesli jest w ukladzie nieszczelnosc (najczesciej przy wyjsciach z miechow lub rozdzielaczu). Niestety opadajace zawieszenie powoduje szybsze zuzycie pompy airmatic. Ja mam u siebie zalozona przerobiona pompe od w221 i nie ma zadnego problemu. Co do serwisu zawieszenia to nie jest on drogi, jesli znajdzie sie kogos, kto potrafi serwisowac airmatic bez wymieniania calosci. Roznica w spalaniu miedzy w140, a w220 jest naprawde duza glownie dzieki lepszej skrzyni, nizszej wadze, mniejszemu oporowi powietrza (ale co za tym idzie w miescie nadal spalanie bedzie dosc duze), chociaz pamietaj, ze bardzo istotnym czynnikiem jest zuzycie auta. Warto sprawdzic od razu uklad zaplanowy, czesto wymieniajac wszystko na czas mozna ograniczyc spalanie i ustrzec sie od niepotrzebnych awarii.

Duza bolaczka tych aut jest "cienka" ochrona antykorozyjna, przy najmniejszym odprysku moze dojsc do korozji. Od razu sprawdz: ranty drzwi, miejsce pod listwa na bagazniku, progi, maske, klape itp.

Inne typowe usterki:

- na 90 procent zmieniarka bedzie szwankowala
- zuzywajaca sie pneumatyka obslugujaca gadzety (pompowanie foteli itp.)
- wszystkie elementy zawieszenia sa dosc delikatne i latwo sie zuzywaja
- wycieki miedzy skrzynia, a silnikiem
- konwerter w skrzyni (chociaz w 500 nie siada tak latwo, jak w 400cdi:D)

Sprawdz tez, jak wykladaja typowe elementy eksploatacyjne, bo same tarcze i inne duperele nie sa tanie.



#12 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 grudnia 2012 - 09:32

Wyświetl postUżytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał

maske
ona jest aluminiowa

Wyświetl postUżytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał

konwerter w skrzyni (chociaz w 500 nie siada tak latwo, jak w 400cdi:D)

to nie psuje się od przebiegu tylko przez wady fabryczne jakie posiada ten element. Co więcej nie jest już dostępny ,mercedes wyprodukował nowy poprawiony i jest dostępny pod innym nr części.

Wyświetl postUżytkownik Uhlenhaut dnia 19 grudnia 2012 - 02:20 napisał

Ja mam u siebie zalozona przerobiona pompe od w221
Właśnie szukałem osoby ,która już ten patent zastosowała. Zasada takiego manewru to kopiuj/wklej czy trzeba coś rzeźbić? Jak to się ma do ABC ?
Z mojego doświadczenia wiem że najgorszym utrapieniem tych aut jest maglownica (airmat , abc ) i drążek stabilizatora ,a ten posiada tylko airmat.
Spalanie w 220 s 500 nie jest trudno zrobić 9 litrów na 100km jak również 25 km na 100km. W140 natomiast jak by nie jeździć i tak niżej niż 13 litrów nie da się zejść
W220 S 400 CDI jest najgorszą "odsłoną" mercedesa. Dwie turbiny ,dwie przepływki , do tego silnik cdi który posiada więcej bolączek już z automatu , a najważniejsze że układ przeniesienia napędu nie wytrzymuje mocy silnika

#13 Offline   pueblo


  • Postów: 810
  • Na forum od: 11 maj 2011
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:W140 400SE M119 1992

Napisano 19 grudnia 2012 - 21:48

pawel14b3 nie myslisz przypadkiem konwentera z plyta ktora wymieniales u siebie?

#14 Offline   pawel14b3


  • Postów: 3 479
  • Na forum od: 25 paź 2007
  • Miejscowość: Bielawa
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W220 S 500
  • Trzeci Mercedes:W140
  • Inne auto:dwa buty

Napisano 19 grudnia 2012 - 23:55

Fakt mój błąd ;) . Jednak jak "gryzłem" temat to zdarzyło się że "specjaliści" w ten sposób określali płytę i jakoś pozostało mi w głowie takie nazewnictwo.
Myślałem o płycie której kolega nie dodał w liście skarg :E ;) .

#15 Offline   mario0990


  • Postów: 125
  • Na forum od: 09 lip 2010
  • Miejscowość: Kedziory
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 grudnia 2012 - 12:44

Bylem i ogladalem s500 1999r, 12 miesiac wiec prawie 2000 ;D. Auto bylo kompletna ruina. Cale malowane, wszystkie ranty u dolu w drzwiach zalepione jakas zywica aby rdza nie wychodzila ;/. Byla za to ladna sztuka MB w140 i musze stwierdzic ze znowu zachorowalem na to auto heh








Podobne tematy Zwiń