Posiadam instalacje gazową elpigaz stella 8 cylindrową. Z papieró wynika ze instalka zalozona w roku 2005 takze zaczal sie dla niej 8 rok. Wczoraj przy szybszej jezdzie zaczal mi szarpac na gazie, podpierac sie benzyna, dzis zaczal gasnac po przelaczeniu sie na gaz az w koncu w momencie przelaczenia zaczyna piszczec ze niema gazu mimo iz jest polowa butli. BYlem u gaziarza ktory stwierdzil ze reduktor jzu najlepsze lata ma za soba. Za 2 lata mija homologacja na butle, przez pół roku zrobiłem 5 tys km takze licze ze nie bede nim jezdzil wiecej jak 10 tys km rocznie, a i tak sa to krotkie miejskie trasy gdzie nawet nie zdazy sie nagrzac zbytnio zeby na gaz sie przelaczyc. I teraz mam pytanie co zrobic z instalką, jest to raczej instalka sredniej klasy wiec zeby ogarnac ja zeby dzialala idealnie pewnie z tysiaka trzeba by wladowac (nowy reduktor, lepsze wtryski) Powaznie sie zastanawiam nad usunieciem z auta instalki i jezdzenie na PB. Jakie sa wasze opinie ?
1
[w140]Co zrobic z instalacja gazowa
Rozpoczęty przez m00n, lut 15 2013 13:45
15 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 lutego 2013 - 13:45
#2
Napisano 15 lutego 2013 - 15:57
Kolego ja w 190 już dawno wywaliłem to cholerstwo i powiem ci szczerze jestem teraz zadowolony z jazdy po mieście 8 litrów pb na 100km a trasa około 6 litrów na 100km a silnik to 1.8 zrobisz jak będziesz uważał
#3
Napisano 15 lutego 2013 - 21:23
Jak piszczy Ci że nie ma gazu, to jest za niskie cisnienie na listwach wtryskowych. Proponuję Ci zacząć od wymiany filtra gazu.
#4
Napisano 15 lutego 2013 - 21:31
Użytkownik m00n dnia 15 lutego 2013 - 13:45 napisał
Powaznie sie zastanawiam nad usunieciem z auta instalki i jezdzenie na PB. Jakie sa wasze opinie ?
jak cię stać na pb, to rozbierz sam instalacje lpg ,wystaw na allegro za jakieś tam grosze i gitara ,potem jak pojedziesz na przegląd to ci dadzą taką karteczkę ,że nie ma lpg ,jedziesz do wydziału komunikacji wykreślają lpg z dowodu i karty pojazdu i cała robota .
#5
Napisano 15 lutego 2013 - 22:21
Wyreguluj. Auto, które ma lpg wbite w dowód zawsze szybciej się sprzeda. Tym bardziej że jest na 8 cylindrów. Taka instlacja nie kosztuje 1500zł.
Jak już jest, to trzeba ją tylko doprowadzić do porządku.
A mądrale, którzy piszą wywal to mają silniki 1.8 2.0, ci, którzy mają większe, po wywaleniu szybko się przekonują, że wcale paliwo nie jest takie tanie i pozbywają się pojazdu.
Jak już jest, to trzeba ją tylko doprowadzić do porządku.
A mądrale, którzy piszą wywal to mają silniki 1.8 2.0, ci, którzy mają większe, po wywaleniu szybko się przekonują, że wcale paliwo nie jest takie tanie i pozbywają się pojazdu.
Użytkownik majsterus edytował ten post 15 lutego 2013 - 22:22
#6
Napisano 16 lutego 2013 - 08:31
majsterus, ja tylko pisalem co ja zrobiłem zgadza sie mam mały silnik ale nie zmienia to faktu że jeśli bym miał duży silnik starał bym się doprowadzic instalację do łądu i jeżdzić dalej nawet przy 1.8 trzepie mnie trochę po kieszeni ale to już się nie zmieni
#7
Napisano 16 lutego 2013 - 09:10
Ok, postaram sie wyregulwoac instalke, znalzlem od niej papiery, czy te elementy sa wystarczajace do tego silnika czy mzoe cos wymienic ?
zbiornik zt 650-50
reduktor ana 04
przewod gazowy Dxxx elpigaz
wielozawor elpigaz at02a 200/30 - tor
obudowa gazoszczelna stako
wlew gazu elpigaz
wtryskiwacz SW 4-sekcyjny Stella
Komputer sterujacy 6-8 cyl. elisa/stella
zbiornik zt 650-50
reduktor ana 04
przewod gazowy Dxxx elpigaz
wielozawor elpigaz at02a 200/30 - tor
obudowa gazoszczelna stako
wlew gazu elpigaz
wtryskiwacz SW 4-sekcyjny Stella
Komputer sterujacy 6-8 cyl. elisa/stella
#8
Napisano 18 lutego 2013 - 09:25
moon. Kup sobie na alledrogo kabel pod usb dedykowany do Twojej instalacji. Potem soft i sam sobie będziesz regulować, ustawiać i kombinować. To nie prom kosmiczny. Robią to ludzie. Wystarczy znać zasadę działania i wszystko można ogarnąć, satysfakcja gwarantowana.
#9
Napisano 30 maja 2013 - 09:01
Trzeba podłaczyć sie pod kompa i ewentualnie wymienić zużyte części.
Reduktor lub wtryski, to nie wielki koszt, a różnica z kosztach paliwa znaczna.
Napraw instalacje i tyle.
Reduktor lub wtryski, to nie wielki koszt, a różnica z kosztach paliwa znaczna.
Napraw instalacje i tyle.
#10
Napisano 31 maja 2013 - 07:26
No taki w sumie mam zamiar. Czy reduktor KME GOLD (pojedynczy) wystarczy zeby pociagnac ten silnik ? Jestem w sumie sklonny zamontowac 2 reduktory, tylko pytanie cz do instalki z jednym reduktorem trzeba bedzie wprowadzac jakies modyfikacje ? (ciagnac dodatkowe weżę, przewody itp?) Czy poprostu dodaje sie plug&play drugi reduktor ? Wtryski chce zalozyc hana zielone ale an listwie zeby pasowaly pod to co jest teraz.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
silnik OM606 instalacja elektryczna |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zibi111 |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Instalacja orginalnej anteny Hirschmann |
Car Audio, Multimedia, Nawigacje | MEN |
|
|
|
Chwilowy spadek obrotów po przegazowaniu W201 2.0 E |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mocny |
|
||
[W124 kombi] E200 instalacja LPG |
LPG i Paliwa Alternatywne | PiotrLbn |
|