Witajcie, mam kolejne zapytanie, po przeglądaniu ogłoszeń na alledrogo napotkałem na to ogłoszenie, http://allegro.pl/ch...3086362608.html jest co prawda w nim zapisane że do silnika benzynowego ale po porównywaniu ze zdjęciami do chłodnic do mojej Mercedes doszedłem do wniosku że ta z ogłoszenia jest CHYBA taka sama. I tu pytanie do Was czy faktycznie tak jest że ktoś rąbnął się przy ogłoszeniu, czy też to NIE jest do mojej Mercedes chłodnica:) ?
1
Chłodnica W201 2.0 D
Rozpoczęty przez badylski, mar 06 2013 13:20
20 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 11 marca 2013 - 14:58
#12
Napisano 11 marca 2013 - 15:32
Nie wiem czy się ktoś rąbnął, ale pomyśl gdzie podłączysz przewody ze skrzyni? Wiem, że tania, ale weź przeczytaj porzadnie to, co Ci piszemy w tym temacie.
#13
Napisano 12 marca 2013 - 23:50
witam, problem z chłodnicą i cieknącym płynem chłodniczym rozwiązany
otóż chłodnica nie była dziurawa, płyn chłodniczy uciekał mi ponieważ przewód od skrzyni biegów (górny) który wchodzi w chłodnicę na samym końcu zakończony jest nakrętką którą dziś z rana wyjąłem w 3 częściach podjechałem do firmy Gambrat specjalizującej się w chłodnicach i człowiek tam pracujący pomógł mi bez wymiany chłodnicy - nakrętka wymieniona, mocno ściśnięte i "tędy już nigdy nie ucieknie płyn chłodniczy"
o tyle duża ulga że nie kosztowało mnie to chłodnicę, a tylko i wyłącznie felerną nakrętke
otóż chłodnica nie była dziurawa, płyn chłodniczy uciekał mi ponieważ przewód od skrzyni biegów (górny) który wchodzi w chłodnicę na samym końcu zakończony jest nakrętką którą dziś z rana wyjąłem w 3 częściach podjechałem do firmy Gambrat specjalizującej się w chłodnicach i człowiek tam pracujący pomógł mi bez wymiany chłodnicy - nakrętka wymieniona, mocno ściśnięte i "tędy już nigdy nie ucieknie płyn chłodniczy"
o tyle duża ulga że nie kosztowało mnie to chłodnicę, a tylko i wyłącznie felerną nakrętke
#14
Napisano 01 lipca 2020 - 10:02
Panowie pytanie o korek do zbiorniczka,są korki od 1,1 bara do 1,4bara ,zauważyłem że dwie chłodnice mi pociekły przy tem.gdzie załącza się wentylator ,obecnie mam korek 1.4,czy mogę zmienić na 1,1bar.auto MB 190 1.8
Użytkownik melfio1 edytował ten post 01 lipca 2020 - 10:04
#15
Napisano 01 lipca 2020 - 10:04
Z tego co pamiętam, to korki 1.1 lub 1.2 zostały zastąpione przez 1.4 bara. Sprawdź dla pewności w EPC.
#16
Napisano 01 lipca 2020 - 11:36
Tak, ja w 1.8 też mam.1.4 bar kupiony pod VIN w ASO
#17
Napisano 01 lipca 2020 - 13:29
Ok,ja na też 1.4 ale zauważyłem że jakby za duże ciśnienie,do chłodnicy,dobra założę 1 ,1 i będę obserwował.
#18
Napisano 01 lipca 2020 - 15:38
Dokładnie, przynajmniej szybko można powrócić do 1.4
#19
Napisano 28 lipca 2020 - 11:29
Założyłem ten korek 1.1bara ,jest ok żadnych zmian nie zauważyłem ,po zatym że węże jakby mniej twarde.
#20
Napisano 28 lipca 2020 - 12:42
melfio1, wyższe ciśnie w układzie to wyższa temp wrzenia cieczy. Ponadnormatywny wzrost ciśnienia w układzie wiąże się z małą wydajnością chłodzenia - słaba wydajność pompy, zarośnięta chłodnica, ewentualnie usterka silnika - uszczelka pod głowicą, uszkodzenie głowicy.
Zmieniając korek wcale nie rozwiązałeś problemu, tylko go odsunąłeś ma bok. Nie bagatelizuj sprawy, przyjrzyj się temu dokładniej.
Zmieniając korek wcale nie rozwiązałeś problemu, tylko go odsunąłeś ma bok. Nie bagatelizuj sprawy, przyjrzyj się temu dokładniej.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124] Chłodnica - różnice miedzy automatem a manualem? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | iras_wro |
|
||
[W201] m103 chłodnica płynu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mel7 |
|
|
|
[w201] Chłodnica - problem z dopasowaniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | onlyart |
|
||
[w124/w201] chłodnica oleju - koszt wymiany/ewentualnie inne rozwiązanie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | maju |
|
||
[w201] Chłodnica - ulamany kruciec |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mimi |
|
|