2
W123 Dritf (O.O)
Rozpoczęty przez WooCash, kwi 10 2013 15:34
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 kwietnia 2013 - 15:34
#2
Napisano 10 kwietnia 2013 - 15:51
300D z turbiną od scanii
#3
Napisano 10 kwietnia 2013 - 19:59
Późno trafiłeś na black smoke racing ..., bo "głośno" o nim już od blisko 2 lat. Mało tego, na dniach testowali nowy "kopciuchowy" projekt .
Użytkownik Johny edytował ten post 10 kwietnia 2013 - 20:00
#4
Napisano 11 kwietnia 2013 - 22:32
Ta "beczka" to już nie Mercedes... tak na prawdę to tylko karoseria została. Poszukaj w sieci i poczytaj sobie o modyfikacjach.
#5
Napisano 12 kwietnia 2013 - 09:39
Użytkownik wojtek81 dnia 11 kwietnia 2013 - 22:32 napisał
Ta "beczka" to już nie Mercedes... tak na prawdę to tylko karoseria została. Poszukaj w sieci i poczytaj sobie o modyfikacjach.
Co masz na myśli?? Czytałem, że to "standardowy" silnik 300D (OM606) z turbo od Scani. Napewno jest jeszcze przygotowany do turbo i pożądnie zakuty, bo takie turbo wydmuchałoby w tłoku dziurę.
#6
Napisano 12 kwietnia 2013 - 10:02
Silnik nie jest zakuty, cały dół jest seryjny. W jednej z relacji było napisane ze fabryczna uszczelka glowicy poleciala dopiero przy cisnieniu doładowania wynoszacym 3.6bar.
#7
Napisano 12 kwietnia 2013 - 12:07
jak oni zrobili że tłoki przeżyły przy turbo, nawet przy takim doładowaniu?
#9
Napisano 12 kwietnia 2013 - 12:53
Dokładnie. Skrzynia w pierwszej wersji nie była z MB, później wrócili do skrzyni z jakiegos modelu AMG. Most jest z jakiejs Toyoty o ile dobrze pamiętam.
Jakto jak? Ten silnik wyjechał z fabryki z turbiną, ma natrysk na denka i wszystko przewymiarowane 5x więc spokojnie wytrzymuje takie rezanie. To nie Honda, to Mercedes
Użytkownik WooCash dnia 12 kwietnia 2013 - 12:07 napisał
jak oni zrobili że tłoki przeżyły przy turbo, nawet przy takim doładowaniu?
#10
Napisano 12 kwietnia 2013 - 13:41
i wszystko jasne . Osobiście preferuje wolnossące