Skocz do zawartości




- - - - -

Opcja 306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 31 października 2013 - 12:00

Zgodnie z VINem moj CL500 jest wyposazone w opcje 306 ACTIVATED CHARCOAL FILTER.

Podejrzewam, ze chodzi o element nr 10
http://www.pvv.org/~...lima_filter.jpg


Czy ktorys z posiadaczy W140 z takim ficzerem juz wymienial ten filtr?

Co ciekawe EPC on line nie pokazuje, ze moj CL500 ma ten filtr a lista opcji pokazuje ze tak...
Chodzi o czesc nr 245
http://www.neorigina..._070_/83_045__4
245 to jest na 99% ten filtr weglowy ktory wystepuje w liscie opcji do moegeo samochodu ale nie wystepuje na liscie czesci w EPC...
Fizycznie ten filrt wyglada tak:
http://www.pvv.org/~...ima_filter2.jpg i tam tez stoi, ze wymiana niby co 2 lata lub 60 tys km a moj ma 210 tys km :D

Rozbebeszac pol auta zeby sie przekonac czy mam czy nie mam to nie usmiecha sie mi. Nic nie smierdzi, klima dziala normalnie.
Samochod jest z 1997 roku wiec jesli ten filtr jest to sadze, ze bylby mimo wszystko nie zaszkodziloby jego wymienic ( ale dostep wydaje sie byc karkolomny wiec wole zebrac info zanim zaczne grzebac

Użytkownik rolbas edytował ten post 31 października 2013 - 12:09




#2 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 31 października 2013 - 13:28

Cos edycja nie jest juz mozliwa a zauwazylem ze linki nie trybia:

wiec:

Podejrzewam, ze chodzi o element nr 10
Dołączona grafika

oraz

Fizycznie ten filtr wyglada tak:

Dołączona grafika

Użytkownik rolbas edytował ten post 31 października 2013 - 13:28


#3 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 31 października 2013 - 17:18

Jak masz kratkę na przedniej masce tak niedaleko szyby to znaczy że masz filtr węglowy. Jeżeli masz gładką maskę od grila do szyby to nie masz filtra węglowego. Poza tym w kabinie powinieneś mieć przycisk do włączania filtra albo wyłączanie jeżeli twój samochód jest w niego wyposażony. Jest on nad panelem klimatyzacji trzeci od lewej strony.

#4 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 31 października 2013 - 17:30

OK, kratka jest, przycisk jest = filtr jest. Kapito.
Teraz, wymienial ktos ten filrt wlasnymi silami?
Jakies tips& tricks?

#5 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 31 października 2013 - 20:17

Demontaż jest opisany w WIS i nie jest to takie proste. Konieczne jest z tego co pamiętam rozebranie wycieraczek, podszybia a sam diltr demontuje się używając podciśnienia. Filtr zapada się i wtedy zmniejsza się wychodzi łatwo. Montaż odwrotnie. Trzeba go zassać i się zmniejszy i montujesz i pompujesz. A tak poza tym skąd planujesz kupić taki filtr? Z tego co wiem to nie jest on tani i nie jest łatwo dostępny. Jak będę miał chwilę to znajdę procedurę i PDF tu zamieszczę.

#6 Offline   rolbas


  • Postów: 431
  • Na forum od: 16 wrz 2008
  • Miejscowość: Kaszëbë
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1997
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:C140 5.0
  • Inne auto:E39 3.0i+LPG

Napisano 31 października 2013 - 21:16

Ciekawi mnie ta procedura montazu uzywajac podcisnienia. Na zdjeciu wyglada ze nie bardzo jak moze sie zmniejszyc bo to jest ramka z wkladem.....

Filtr jest dostepny na ebayu : http://www.ebay.de/i...=item27cf88bd1c
Super tanio nie jest ale raz na 20 lat mozna dac CLce pozwolic oddychac swiezym powietrzem.

Użytkownik rolbas edytował ten post 31 października 2013 - 21:17


#7 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 31 października 2013 - 21:28

Tez posiadam filtr węglowy w swojej W140 i przy okazji swapa rozebranym dużo wiecej samochodu dostajac się do tego filtra. U mnie był on pod metalowa pokrywka na chyba 5 śrub i pod tym plastikowa osłoną na około 8 wkretow. Po odkreceniu tego filtr dało się normalnie wyjąć z tej całej obudowy, u mnie po 18 latach użytkowania był w dobrym stanie i taki tez założyłem sportowem do auta:)
Żeby się dostać do metalowej pokrywki demontujemy wycietaczke, ten tunel powietrzny pod maska( osłoną webtylatora dmuchawy), korytko na przewody i w ścianie grodziowej która jest wygluszeniem mamy taka kwadratowe zaslonke dzięki której nie musimy demontowac całej ściany.

Rozjasnilem chodź trochę sprawę ? :)

#8 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 31 października 2013 - 21:33

W ASO ok 2k kosztuje. Na zdjęciu z broszury reklamowej które zamieściłeś wyżej widać ten filtr i on ma taką antenkę i tam podłącza się podciśniene. Jutro zamieszczę procedurę wg WIS.

#9 Offline   Kubasz


  • Postów: 610
  • Na forum od: 18 gru 2011
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:93 600SEL
  • Trzeci Mercedes:04 E55
  • Inne auto:95 SL600

Napisano 01 listopada 2013 - 16:55

Cześć poniżej instrukcje jak wyjąć wycieraczki i filtr

Wycieraczki
Filtr

Niestety z powodu ponownego dziwnego ataku na moją domenę google chrom piszczy że jest tam złośliwe oprogramowanie. Coś ciągle zmienia się index.html ale same pdf nie są zarażone ale jak ktoś ma świra na punkcie bezpieczeństwa to niech poczeka aż strona zostanie usunięta z czarnej listy google.

#10 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 listopada 2013 - 18:26

Zawsze możesz przekonwertować pdf'y na jpg'i i wrzucić je np na postimg. Chyba, że to sporo stron

http://pdf2jpg.net/








Podobne tematy Zwiń