Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] przewód podciśnieniowy do stacyjki


26 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 05 lutego 2014 - 18:06

biały idzie do zagłówków,, brązowe do gaszaka, fioletowe do regulacji świateł, czarny to odpowietrzenie układu i ma zostać wolny wyjdzie gdzieś pod licznikiem

jak nikt nie dłubał to powinny się zgadzać te kolory



#12 Offline   arturos


  • Postów: 22
  • Na forum od: 14 lip 2013
  • Miejscowość: dolnyslask
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 lutego 2014 - 18:15

No właśnie a mi przewód biały zostaję pod licznikiem. Inne przewody tam nie latają więc wszystko wskazuje na to że jest to odpowietrzenia. Przewody odpowiadające za regulacje świateł były powpinane, do stacyjki też. Tak więc "za" licznikiem mam 5 przewodów podciśnieniowych, 2 do świateł, 2 do stacyjki i jeden niezidentyfikowany ( odpowietrzacz). Zakładając że mam pneumatyczne zagłówki to gdzie ten przewód powinienem wpiąć?

#13 Gość_arek92_


  • Na forum od: --

Napisano 05 lutego 2014 - 19:05

biały leci jakoś w dół i po podłodze pod tylną kanapę po lewo do zaworka elektrycznego pod siedziskiem

#14 Offline   arturos


  • Postów: 22
  • Na forum od: 14 lip 2013
  • Miejscowość: dolnyslask
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 06 lutego 2014 - 15:38

Próbowałem jakoś zlokalizować połączenie pomiędzy tymi wężykami do zagłówków ale poległem. Zatkałem biało - szary przewód i już auto gaśnie z kluczyka. Jeśli to chodzi na podciśnienie to czy mój prowizoryczny patent może coś zepsuć?

#15 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 06 lutego 2014 - 16:27

Nic nie zepsuje ;)

#16 Offline   Gerri


  • Postów: 2 649
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 07 lutego 2014 - 00:47

Masz klimatyzację?

#17 Offline   arturos


  • Postów: 22
  • Na forum od: 14 lip 2013
  • Miejscowość: dolnyslask
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2014 - 19:42

Gerri, nie mam. Ale jak fortuna będzie sprzyjać to postaram się wstawić:-)

#18 Offline   zbych250d


  • Postów: 98
  • Na forum od: 04 lis 2013
  • Miejscowość: Brzeg
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2014 - 20:01

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 05 lutego 2014 - 16:59 napisał

To W124 były z regulowaną kierownica? To jakoś wersja na USA tak miała czy która?

#19 Offline   XM


  • Postów: 2 650
  • Na forum od: 24 lis 2009
  • Miejscowość: Puławy
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 lutego 2014 - 20:49

Jak ktoś miał kasę, to mógł zamówić i do 200D.

#20 Offline   Gerri


  • Postów: 2 649
  • Na forum od: 25 maj 2009
  • Miejscowość: Limerick
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Audi A3

Napisano 07 lutego 2014 - 21:48

Tylko ze to nie była pełna regulacja. Osiowo tak, góra-dół już nie.








Podobne tematy Zwiń