Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Sprzeglo a obroty????


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   mesio94


  • Postów: 9
  • Na forum od: 27 wrz 2012
  • Miejscowość: Cze-wa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:Mercedes 308D automat "kaczka"

Napisano 18 maja 2014 - 20:51

Witam moj problem polega na tym, ze na rozgrzanym silniku gdy dojezdzam np do skrzyzowania z stopem dojezdzam chamuje wciskam sprzeglo by wybic bieg obroty trzymaja sie na wysokosci 1500 obrotow spadaja dopiero po puszczeniu sprzegla i po chwili spadaja a czasem musze przegazowac bo inaczej nie spadaja gdy wyjechal od mechanika zostal zalozony kawalek weza ogrodowego na ciegno gazu pomiedzy przepustnica a czujnikiem polozenia zerowego i nawet dzialalo a ze nie chce dziadowac wymienilem ten czujnik i nadal sa problemy co to moze byc???? Z gory dzieki.

Użytkownik mesio94 edytował ten post 18 maja 2014 - 20:57




#2 Offline   Mastur


  • Postów: 180
  • Na forum od: 11 sty 2012
  • Mercedes:W201 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 maja 2014 - 13:41

Może to być źle ustawiony albo wytarty potencjometr.

#3 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 20 maja 2014 - 19:38

Kolego mesio94 najpierw naucz się ortografii , bo te błędy co robisz są bardzo rażące . Możesz przybliżyć temat z tym wężem bo nie bardzo rozumiem o co chodzi .
Co do zawieszania obrotów , to masz w sumie 2 opcje jedna to zacinający się nastawnik a druga to tak jak już kolega wyżej mówił potencjometr .
Zawór powietrza dodatkowego wyjmij i wymocz w ropie , same króćce zanurz . Co do potencjometra to na odpalonym silniku sprawdź napięcie między pinem środkowym a górnym ma być 0,7 +/- 0,1v
( bieg jałowy 750 obr) Możesz też go sprawdzić pod kątem trzasków , dzięki temu dowiesz się czy masz przetarte ścieżki bez jego demontażu .

Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 20 maja 2014 - 19:39









Podobne tematy Zwiń