Dargut pociągnął mnie trochę za język i wypada zaprezentować moją wymarzoną V ósemkę oficjalnie.
Po dwóch latach zbierania i szukania w końcu udało Mi się spełnić moje największe marzenie
Mercedesa nabyłem około dwa miesiące temu droga kupna w pewnym warszawskim komisie za naprawdę przyzwoite pieniądze.
Jak się później okazało nie bez przyczyny. Gdy pierwszego dnia cieszyłem się jazdą 500 konnym mercedesem nagle przy wyprzedzaniu
jak by go przytknęło. Z 500 koni zostało może 250, by po chwili znów cieszyć się ,,pełną,, mocą
Po diagnostyce komputerem u elektromechanika okazało się ze zdechła pompa wody intercoolera. Gdy powietrze w dolocie
osiągało wysoką temperaturę mercedes przechodził w tryb awaryjny i wyłączał kompressor. Regeneracja pompy + robocizna 200zł .
I kto tu kogo zrobił na szaro? Chcieli szybko pozbyć się problemu a oddali dobre auto za małą kasę
Prócz regeneracji pompy wody i wymiany hałasującego łożyska na kompressorze samochód sprawuje się bez zarzutu i jestem naprawdę zadowolony .
po wszystkich opiniach o tym aucie myślałem ze będzie gorzej ,dużo gorzej.......
Zrobione :
Wymieniony olej w silniku
wymieniony olej w skrzyni biegów ( wstępne płukanie za 5000km jeszcze raz bedę zmieniał )
wymieniony płyn hydrauliczny w zawieszeniu + filtr
wymienione filtry powietrza
wymieniony filtr w układzie wspomagania
wymieniona blenda na szeroką tablice w tylnej klapie .
zregenerowana pompa wody intercoolera
wymienione łożysko na kompressorze
Do zrobienia
zamontowanie brakujące kratki w zderzaku
ewentualnie powoli przednie tarcze bedą do wymiany
Do pełni szczęścia brakują także felgi MAE crown jewel III 19 cali Tylko jak powiedzieć Żonie ze nie będzie remontu w kuchni.
Trochę suchych danych
model w215 CL 55amg
rok 2003
pochodzenie : kanada
pojemność :
moc : 500KM
skrzynia : automat 5 biegów
waga: 1920kg
Wyposażenie :
Wentylowane fotele
ogrzewane fotele
elektryczne fotele z pamięcią dla kierowcy i pasażera
roleta tylnej szyby
parktronic przód i tył
Cd + zmieniarka na 6 płyt
nagłośnienie BOSE
navi
elektryczne szyby
klima
elektryczny szyberdach
hydrauliczne zawieszenie ( w215 standard , w220 opcjonalnie )
19 calowe felgi tomasson
Foto:
Dziękuję za uwagę
2
[W215] Musashi CL55 2003
Rozpoczęty przez Musashi, cze 05 2014 23:24
76 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05 czerwca 2014 - 23:24
#2
Napisano 06 czerwca 2014 - 20:08
No to wszystkim smaka narobiłeś Dawaj VIN i więcej zdjęć. Lakiernik ewidentnie dał dupy. Różnica w odcieniu kole w oczy ( drzwi/ prawy błotnik/ maska). W aucie tej klasy jest to nie do przyjęcia .
Nie zmienia to faktu, że jest to cudo. Piękna sylwetka, świetny silnik...Gratuluję spełnionego marzenia .
Nie zmienia to faktu, że jest to cudo. Piękna sylwetka, świetny silnik...Gratuluję spełnionego marzenia .
#3
Napisano 06 czerwca 2014 - 21:52
Własnie z tym kolorem nie do końca jest tak jak mówisz , nie wiem czemu tak na fotkach wychodzi w realu nie ma zadnej róznicy w kolorze . miedzy błotnikiem a drzwiami . Może dla tego ze błotnik i słupek jest plastikowy ?? Postaram sie zrobic fotki w mniejszym słońcu.
zapodaje vin : wdbpj74j83a035535
Jak na CL'a wersja uboga (jesli mozna tak powiedziec )
brak lodówki, key less go , distronic i zamykania tylnej klapy z przycisku (z przycisku tylko sie otwiera zamknąc trzeba ręcznie )
Bruce_Nolan jak cos wyczytasz z vin'u to sie podziel wiedzą bo nigdy sie w to nie zagłębiałem.
zapodaje vin : wdbpj74j83a035535
Jak na CL'a wersja uboga (jesli mozna tak powiedziec )
brak lodówki, key less go , distronic i zamykania tylnej klapy z przycisku (z przycisku tylko sie otwiera zamknąc trzeba ręcznie )
Bruce_Nolan jak cos wyczytasz z vin'u to sie podziel wiedzą bo nigdy sie w to nie zagłębiałem.
#5
Napisano 06 czerwca 2014 - 23:16
Użytkownik Musashi dnia 06 czerwca 2014 - 21:52 napisał
na fotkach wychodzi w realu nie ma zadnej róznicy w kolorze . miedzy błotnikiem a drzwiami
Może być i tak, dlatego chciałbym abyś zamieścił więcej fotek.
Oto rozkodowany VIN:
Model: CL 55 AMG
Silnik: 113991 60 010146
Skrzynia: 722643 04 282998
Kolor nadwozia: 744U- BRILLIANT SILVER - METALLIC
Tapicerka: 281A- leather graphite
Wyposażenie:
212B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - AMERICAN
221B SIGN COOLANT/REFUELING - ENGLISH
232 GARAGE DOOR OPENER WITH 284 - 390 MHZ FREQUENCY
236B WITHOUT CUSTOMER SERVICE - STATION INDEX
280A LEATHER AMG
281A GRAPHITE/ANTHRACITE AMG LEATHER
284 SELECTOR LEVER, WOOD
309 CUP HOLDER
349 PREP. FOR EMERGENCY CALL SYSTEM
401 DELUXE FRONT SEATS WITH VENTILATION AND HEATING CO
404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT
405 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT
435 HEAD RESTRAINTS,REAR, PNEUMAT.FOLDING UP/DOWN
460 KANADA-AUSFUEHRUNG / ZUSATZTEILE
494 U.S. VERSION
524 PAINTWORK - PRESERVATION
530 COMAND DVD APS USA WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
634 DELETION - FIRST AID KIT
636 DELETION - WARNING TRIANGLE
668 PACKAGING FOR SHIPPING VEHICLES W/ TIE-DOWN HOOKS
701L CANADA
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
7XXL NORTH AND SOUTH AMERICA
803 AEJ 02/1/2/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
986 IDENTIFICATION NUMBER (VIN-NO.)
989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD
M001 ENGINES WITH SUPERCHARGER
M113 V8-GASOLINE ENGINE M113
M55 CAPACITY 5,5 LITRE
N25 CONTROL CODE SINDELFINGEN PLANT
U27 BOTTLE HOLDER
To tak na szybko, bo na 6 rano do roboty mam, ale gdyby coś było niezrozumiałe to pisz śmiało .
Użytkownik Bruce_Nolan edytował ten post 06 czerwca 2014 - 23:20
#6
Napisano 07 czerwca 2014 - 22:21
oko ludzkie nie wyłapie, ale aparat chwyci różnicę w odcieniach. Błotniki są z tworzywa w tej klasie auta??
500KM...nie mam pytań....
500KM...nie mam pytań....
#8
Napisano 08 czerwca 2014 - 10:03
Majsterus nie tylko błotniki . także podłoga bagaznika, a tylna klapa to od zewnątrz alu a wewnętrzna konstrukcja to plastik (tak mi sie przynajmniej wydaje .)
maska , dach i prawdopodobnie także zewnętrzne poszycie drzwi i tylnych cwiartek to alu .
Inżynierowie mercedesa zrobili co mogli by go odchudzić , a i tak wazy prawie dwie tony .
maska , dach i prawdopodobnie także zewnętrzne poszycie drzwi i tylnych cwiartek to alu .
Inżynierowie mercedesa zrobili co mogli by go odchudzić , a i tak wazy prawie dwie tony .
#9
Napisano 08 czerwca 2014 - 10:15
maska i pokrywa tylna już w W211 są z aluminium. Pierwowzór to sec.
Ale błotniki z tworzywa to już zalatuje renówką.....
Ale błotniki z tworzywa to już zalatuje renówką.....
#10
Napisano 08 czerwca 2014 - 10:37
Jak dla mnie super sprawa błotniki z tworzywa , przy aktualnym ustawieniu zawieszenia
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W203] 2.2 CDI 2003 problem z ekektryka |
Mercedes C, E i CLK | zabamix |
|
|
|
W212 czyli E200CDI z 2003 r czy warto |
Pozostałe modele | Baltycki |
|
||
Mercedes CL55 AMG Kompresor (w215) dcięcie paliwa powyżej 200km/h |
Mercedes S, CL i SEC | lukluk222 |
|
||
Artykuł o W124 z 2003 roku - motofakty.pl |
Media - Audio, Video, Jpg | inutile |
|
|
|
Jaki Olej do W215 CL55 Kompressor |
Mercedes S, CL i SEC | Musashi |
|