No tak,prosta rada a zupełnie o tym sposobie zapomniałem,tak to jest z rzeczami najprostszymi.
2
51 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 18 marca 2011 - 08:54
#12
Napisano 06 marca 2014 - 19:44
Jakiej długości śruby do felg AMG MONOBLOCK ET35 ja swoje mam za krótkie, jakie muszę kupić żeby koło się nie odkręcilo i zeby śruby nie obcierały o szczęki hamulca ręcznego
#13
Napisano 06 marca 2014 - 20:03
Jak zwykłe "pełne" monoblocki to o ile pamiętam, idą tam takie same śruby jak do ośmio i 16 dziurowców.
#14
Napisano 06 marca 2014 - 20:58
a masz juz felge monoblock? jak tak to wkładasz starą śrubę i musi wystawac odpowiednia śruba okolo 1cm jak nie wystaje to musisz doliczyc tą różnice do starej, niedawno kupywałem do swoich felg takich tylko nie AMG i chyba były z 4cm gwintem kuliste, najtaniej jest kupic na stronie www.srubydofelg.pl
Pozdro
Pozdro
Użytkownik MBiały edytował ten post 06 marca 2014 - 21:00
#15
Napisano 11 marca 2014 - 13:20
mierzyłem śrube z gwintem 40mm w feldze AMG Monoblock - wsadziłem ją w felgę i wystawał gwint 17mm a jeśli ją wkręcałem liczyłem 7,5 obrotów, śruby powinny być ok?
#16
Napisano 11 marca 2014 - 18:15
ok będą. dla Kolegi m104 16to czy 15to dziurowców powinno być...
#17
Napisano 26 czerwca 2014 - 22:27
WItam
Zakupiłem 15'' aluminiowe felgi do mojego W124 lecz niestety bez śrub. Wyglądają one tak:
http://pokazywarka.pl/acmkrh/
Moje pytanie jest następujące, jaką długość śruby wybrać, żeby była idealna?
Zakupiłem 15'' aluminiowe felgi do mojego W124 lecz niestety bez śrub. Wyglądają one tak:
http://pokazywarka.pl/acmkrh/
Moje pytanie jest następujące, jaką długość śruby wybrać, żeby była idealna?
#18
Napisano 26 czerwca 2014 - 22:45
1) odkręcamy jedno koło
2) mierzymy i zapisujemy długość starej śruby (np. 28 mm)
3) przekładamy starą śrubę przez (starą) felgę
4) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 12 mm)
5) bierzemy tą samą śrubę i przekładamy ją przez nową felgę
6) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 5 mm)
7) do długości starej śruby dodajemy różnicę długości zmierzonych w punktach 4 i 6
(w naszym przykładzie: 28+(12-5)=35mm)
dasz rade
2) mierzymy i zapisujemy długość starej śruby (np. 28 mm)
3) przekładamy starą śrubę przez (starą) felgę
4) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 12 mm)
5) bierzemy tą samą śrubę i przekładamy ją przez nową felgę
6) mierzymy i zapisujemy ile śruby wystaje poza felgę (np. 5 mm)
7) do długości starej śruby dodajemy różnicę długości zmierzonych w punktach 4 i 6
(w naszym przykładzie: 28+(12-5)=35mm)
dasz rade
#19
Napisano 26 czerwca 2014 - 22:53
Dzięki!
#20
Napisano 27 czerwca 2014 - 20:04
To masz standartowe 15to dziurowce więc http://srubydofelg.p...17/prod_20.html
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W201] Czy te felgi będą pasować do 190-ki? |
Modyfikacje,Tuning | malyjunak |
|
||
Podpięty [W201/W124] Oryginalne rozmiary felg i opon |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | maryusz123456 |
|
|
|
Felgi 17" jaki zakres et przy szerokości 8 i 7,5? |
Modyfikacje,Tuning | KarolekPindoleee |
|
|
|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[w124] alufelgi 18 |
Modyfikacje,Tuning | Lisek85 |
|