0
22 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 03 sierpnia 2014 - 15:54
Sprężyny Weitec zielone:
podkladki sprężyn gumowe najgrubsze jakie były (23mm), felgi 17" z dystansami i opony 205/50R17. Amortyzatory sachs nowe, standardowe dedykowane do tego medelu. Na początku przy gumach 5mm miałem problemy ze spowalniaczami. Teraz jest optymalnie, nic nie trze, a wygląda nieźle. Można niżej, ale po co?! Ja wybrałem między wizualnym aspektem sportowej sylwetki a komfortem jazdy. Dosłownie ze dwa, milimetry niżej albo szersza opona i musiałbym wycinać ranty nadkoli.
Pamiętaj, że auto opadnie do odpowiedniego momentu po kilkuset kilometrach. Nie polecam żadnych gum wciskanych między zwoje, bo się wyślizgują. przerabiałem to.
#13
Napisano 03 sierpnia 2014 - 17:57
NIe bardzo rozumiem co masz na myśli?
#14
Napisano 04 sierpnia 2014 - 04:41
http://mb201-124.eu/...enie-regulacja/ masz cały temat odnośnie Nivo, jego regulacji, itd. wystarczy poszukać.
#15
Napisano 07 sierpnia 2014 - 16:41
Sprężyny Apex -40/-40 + oryginalne amortyzatory bilstein b4. Sprężyny bardzo dobrze współpracują z amortyzatorami. Przód guma 2 cyckowa (13mm), tył 1 cyc (8mm). Felga 8jX17 ET30 i opony (na zdjęciu) 205/50 + 225/45. Przód przy tak wysuniętej feldze i tej oponie tarł o rant błotnika (przy plastikowej listwie błotnika). Teraz jest opona 205/40 i już nic nie trze, ale nie wygląda najlepiej, bo z przodu jest wyraźnie widoczna przestrzeń nad oponą. Kolejne minusy - chętnie opuściłbym przód na 1 cycową gumę, ale już teraz na przeciętnej wysokości progu zwalniającym, trę praktycznie całą długością wydechu (a na zdjęciu niby prześwit duży, co nie? ). .
#16
Napisano 23 października 2016 - 12:14
Cześć, jakie sprężyny lekko obniżające do w124 Coupe polecacie ?
#17
Napisano 23 października 2016 - 14:23
Na fabrycznych amortyzatorach minimalnie obniżają sprężyny Eibach z zestawu Pro-KIT. Mam takie od tego sezonu i jestem zadowolony.
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 24 października 2016 - 14:31
A wiesz może jakie są fabryczne długości sprężyn w coupe ?
#19 Gość_Tomek928_
Napisano 30 października 2016 - 23:19
Zawsze można kupić amory MTS-Śmietnik i uciąć sprężyny zwój lub dwa. Komfort całkiem spoko, wygląda lepiej i prowadzi się nadzwyczaj dobrze Tym bardziej, że amory są naprawdę tanie.
#20
Napisano 08 grudnia 2016 - 22:45
Panowie odgrzeje nieco temat swoim pytaniem. Mam C124 320 z zawieszeniem sportline. Przymierzam sie do wymiany sprężyn po długich rozmowach z pracownikiem eibach zaproponował mi taki zestaw E2505-140. Ma ktoś z was jakieś doświadczenie jak te sprężyny zagrałyby z dedykowanymi do sportline'a amortyzatorami Sachs? Zależy mi na tym aby wysokość była jak w orygiale. Obecnie opony to 195/60/R15. Dzięki za wszelkie informacje co do w/w sprawy.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|
||
[C124] Instalacja sterownika centralnego zamka BLOW |
Modyfikacje,Tuning | kris772 |
|
|
|
Zawieszenie tył 124 coupe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Symon84 |
|
||
Błotnki przednie Coupe E klasa - różnica |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Marcin78Lubuskie |
|
|