Skocz do zawartości




- - - - -

[C124] Coupe - obniżenie zawieszenia



22 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   Davidushka


  • Postów: 422
  • Na forum od: 25 lip 2013
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 TE300
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0
  • Inne auto:Jeep Compass

Napisano 03 sierpnia 2014 - 15:54

Dołączona grafikaDołączona grafika
Sprężyny Weitec zielone:

podkladki sprężyn gumowe najgrubsze jakie były (23mm), felgi 17" z dystansami i opony 205/50R17. Amortyzatory sachs nowe, standardowe dedykowane do tego medelu. Na początku przy gumach 5mm miałem problemy ze spowalniaczami. Teraz jest optymalnie, nic nie trze, a wygląda nieźle. Można niżej, ale po co?! Ja wybrałem między wizualnym aspektem sportowej sylwetki a komfortem jazdy. Dosłownie ze dwa, milimetry niżej albo szersza opona i musiałbym wycinać ranty nadkoli.
Pamiętaj, że auto opadnie do odpowiedniego momentu po kilkuset kilometrach. Nie polecam żadnych gum wciskanych między zwoje, bo się wyślizgują. przerabiałem to.



#12 Offline   Davidushka


  • Postów: 422
  • Na forum od: 25 lip 2013
  • Miejscowość: Gdynia
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 TE300
  • Trzeci Mercedes:W201 2.0
  • Inne auto:Jeep Compass

Napisano 03 sierpnia 2014 - 16:07

Wyświetl postUżytkownik DanielMA dnia 03 sierpnia 2014 - 11:49 napisał

Użytkownik dan124 dnia 28 lipiec 2014 - 23:40 napisał
Opuść nivo.
może jakieś szczegóły jak to zrobić?
Zrób z coupe kombi :)

#13 Offline   DanielMA


  • Postów: 30
  • Na forum od: 01 kwi 2014
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 sierpnia 2014 - 17:57

NIe bardzo rozumiem co masz na myśli?

#14 Offline   Wujek-Beton


  • Postów: 747
  • Na forum od: 11 sty 2011
  • Miejscowość: wieś na wsi
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Subaru Legacy IV

Napisano 04 sierpnia 2014 - 04:41

http://mb201-124.eu/...enie-regulacja/ masz cały temat odnośnie Nivo, jego regulacji, itd. wystarczy poszukać.

#15 Offline   Johny


  • Postów: 1 685
  • Na forum od: 19 lis 2009
  • Miejscowość: Bydgoszcz
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 07 sierpnia 2014 - 16:41

Dołączona grafika

Sprężyny Apex -40/-40 + oryginalne amortyzatory bilstein b4. Sprężyny bardzo dobrze współpracują z amortyzatorami. Przód guma 2 cyckowa (13mm), tył 1 cyc (8mm). Felga 8jX17 ET30 i opony (na zdjęciu) 205/50 + 225/45. Przód przy tak wysuniętej feldze i tej oponie tarł o rant błotnika (przy plastikowej listwie błotnika). Teraz jest opona 205/40 i już nic nie trze, ale nie wygląda najlepiej, bo z przodu jest wyraźnie widoczna przestrzeń nad oponą. Kolejne minusy - chętnie opuściłbym przód na 1 cycową gumę, ale już teraz na przeciętnej wysokości progu zwalniającym, trę praktycznie całą długością wydechu (a na zdjęciu niby prześwit duży, co nie? :E ). .

#16 Offline   sebastiandeyk


  • Postów: 15
  • Na forum od: 05 kwi 2015
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 23 października 2016 - 12:14

Cześć, jakie sprężyny lekko obniżające do w124 Coupe polecacie ? :)

#17 Offline   pawwyl


  • Postów: 10
  • Na forum od: 11 lip 2013
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF V SPORTLINE DSG

Napisano 23 października 2016 - 14:23

Na fabrycznych amortyzatorach minimalnie obniżają sprężyny Eibach z zestawu Pro-KIT. Mam takie od tego sezonu i jestem zadowolony.

Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka



#18 Offline   sebastiandeyk


  • Postów: 15
  • Na forum od: 05 kwi 2015
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 24 października 2016 - 14:31

A wiesz może jakie są fabryczne długości sprężyn w coupe ?

#19 Gość_Tomek928_


  • Na forum od: --

Napisano 30 października 2016 - 23:19

Zawsze można kupić amory MTS-Śmietnik i uciąć sprężyny zwój lub dwa. Komfort całkiem spoko, wygląda lepiej i prowadzi się nadzwyczaj dobrze :D Tym bardziej, że amory są naprawdę tanie.

#20 Offline   1stMerc


  • Postów: 11
  • Na forum od: 24 sty 2016
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W124 3.2E - M104
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 grudnia 2016 - 22:45

Panowie odgrzeje nieco temat swoim pytaniem. Mam C124 320 z zawieszeniem sportline. Przymierzam sie do wymiany sprężyn po długich rozmowach z pracownikiem eibach zaproponował mi taki zestaw E2505-140. Ma ktoś z was jakieś doświadczenie jak te sprężyny zagrałyby z dedykowanymi do sportline'a amortyzatorami Sachs? Zależy mi na tym aby wysokość była jak w orygiale. Obecnie opony to 195/60/R15. Dzięki za wszelkie informacje co do w/w sprawy.








Podobne tematy Zwiń