Skocz do zawartości




mazda mpv I


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 października 2014 - 11:15

Koledzy jak wymienić łożysko tylnego koła w tym samochodzie , nie mogę ściąnąć za cholerę piasty . Jest tam jakieś niewudoczen zabezpieczenie ?
Piasta jest cała zabudowana nie ma możliwości odkręcenia jej po zdjęciu dekla jak w innych samochodach .



#2 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 17 października 2014 - 11:56

Nie ma nakrętki co się luz kasuje na łożysku? Odkręcić i pociągnąć piastę do siebie, powinna zejść lekko.

#3 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 17 października 2014 - 13:00

Co Ty kolego za żadne skarby nie ma nawet jak założyć ściągacza próbowałem ściągać za pomocą śrub ale siedzi to to niemiłosiernie mocono. Grzałem trochę stukałem pukałem i nic ani drgnie . Jest tam jakieś zabezpieczenie ? To jest ta pierwsza mazda mpv I wersja amerykańska 91r . Ani części do tego za bardzo dostać ani nic . Sugestie jakieś ?
Nie ma nakrętki żeby kasować luz bo tam jest łożysko podobno podwójne skośne walcowe .

To jest coś podobne do rozwiązania w polonezie chyba .

#4 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 18 października 2014 - 13:12

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 17 października 2014 - 13:00 napisał

łożysko podobno podwójne skośne

Wyświetl postUżytkownik Piotrek 190E dnia 17 października 2014 - 13:00 napisał

polonezie chyba

W polonezie w przodzie odkręcasz nakrętkę łożyska. Wyjmujesz małe łożysko stożkowe, wyjmujesz piastę RĘKĄ, idzie lekko. A potem wyjmujesz duże łożysko z piasty. Na sam, koniec wybijasz pierścienie z piasty. Jak w Mercedesie. To oś nienapędzana a tam problemu nie ma.

Pokaż zdjęcie jak to wygląda w tym japońcu, pewnie wymyślili jakiś bubel. Bo przecież też ściągasz łożysko na osi nienapędzanej.

#5 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 18 października 2014 - 14:22

Już ściągnąłem skombinowałem sobie ściągacz a raczej babkę przykręciłem ją do piasty i tłukłem aż wyskoczyła z 3 godziny zeszło . Ja mówiłem o tylnej osi ona jest w niej napędzana , zwenętrzny pierścień łozyska tak zapiekł się w gnieździe mostu że dopiero ten mój wynalazek ważący przeszło 15 kg pomógł . Tam jest podobne rozwiązanie jak w poldku

Użytkownik Piotrek 190E edytował ten post 18 października 2014 - 14:23


#6 Offline   markslew


  • Postów: 2 342
  • Na forum od: 02 kwi 2011
  • Miejscowość: Cieszyn
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW Vento 1.9 TDi

Napisano 18 października 2014 - 18:23

Aaaa to nie widziałem że ten Japoniec ma napęd na tył... :hmm: już wszystko jasne.

#7 Offline   Piotrek 190E


  • Postów: 1 307
  • Na forum od: 26 gru 2012
  • Miejscowość: Świętokrzyskie (okolice Stąporkowa )
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Mecedes c220
  • Trzeci Mercedes:Mercdes w210 2.7cdi
  • Inne auto:Passat b5

Napisano 19 października 2014 - 11:54

To to niezły wynalazek jest swoją drogą jeszczenigdy nie wuidziałem żeby łożysko koła było oryginalnie jednorzędowe kulkowe .








Podobne tematy Zwiń