Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] EssiRS - Instalacja CarAudio w TE


63 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 września 2007 - 10:25

EssiRS napisał:

RobE124, to miało być przede wszystkim wzmocnienie konstrukcji drzwi

no to jeśli tak to chybiłeś z ułożeniem płaskownika :ok: lepiej by było jakbyś przeciągnąl to pod kątem od najwyzszego punktu tego otworu do punktu w ktorym zamocowales na dole. Choc jakos nie widzie potrzeby wzmacniania drzwi, bo w koncu jakie naprezenia ta blacha przenosi? Krępowana blacha ma naprawde dużą wytrzymałość... Jesli chodzi o usuniecie wibracji to ten plaskownik pomogl, bo połączył dwa "swobodne" końce blachy...



#52 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 września 2007 - 14:41

Essi Tak patrze soebie na te drzwi i jakos nie bardzo przyjmuje, ze "nie dalo" sie podejsc wyzynarka :hmm: - no ale skoro probowales, to wierze na slowo.

A maskowniczki to grupa VW? Szkoda, ze takie do W201 nie podejda.

#53 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 13 września 2007 - 16:56

Borat napisał:

Jesli chodzi o usuniecie wibracji to ten plaskownik pomogl, bo połączył dwa "swobodne" końce blachy...
Właśnie o to chodziło :ok: To w 100% wystarczy.

Charlie9, jest tam wewnątrz kilka takich dziwnych wzmocnień, które jest tak grube i twarde, że ostrze wyrzynarki nie daje mu rady. Jest to taki drobiazg, który zupełnie nie wpływa na jakość odsłuchu.

Maskownice są z grupy VW. Kolorystycznie będą pasować bardzo dobrze, natomiast nie mają mocowań od zewnątrz, tak więc nie do każdej zabudowy się będą nadawać. Czemu twierdzisz, że do W201 nie podejdą? :hmm:

Dodano:

Przypomniało mi się jeszcze dlaczego nie da się wyciąć idealnie równego koła w drzwiach. Chodzi tutaj o mocowanie ogranicznika drzwi. Gdybym wyciął idealny okrąg naruszył bym te mocowanie i wtedy to dopiero narobiłbym sobie problemów. Tak otwór jest tak by na styk mieścił się ten konkretny model głośnika i wszystko jest w porządku ;)

#54 Offline   luki79


  • Postów: 566
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Wieliczka
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 13 września 2007 - 20:08

EssiRS napisał:

nie da się wyciąć idealnie równego koła w drzwiach. Chodzi tutaj o mocowanie ogranicznika drzwi. Gdybym wyciął idealny okrąg naruszył bym te mocowanie
dokładnie tak. Też przerabiałem ten problem. I również nie użyłem do wycinania wyrzynarki.

RobE124 napisał:

Szafa, Koledzy lepią smoła drzwi dla wygłuszenia i niech tak będzie. Wiesz dobrze że maty twarde nie zdają egzaminu po mroźnej zimie :hmm: Pękają, kruszą się itd...
klimat nam sie ociepla, także nawet twój diesel bez grzania świec będzie w lutym odpalał, a co dopiero maty się kruszyły! :ok:
A serio mówiąc, może i zima nie była zbyt ostra, ale nie zauważyłem żadnej różnicy w dźwięku przed i po niej. Czyli może sie i kruszą, ale jakoś ja tego nie wyczułem, dobrze że ty z doświadczenia o tym wiesz.

#55 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 13 września 2007 - 21:48

luki79 napisał:

Czyli może sie i kruszą, ale jakoś ja tego nie wyczułem, dobrze że ty z doświadczenia o tym wiesz.

Doświadczenie jest bezcenne :mrgreen:

#56 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 13 września 2007 - 22:47

z mojego doswiadczenia wiem ze maty app krusza sie tylko gdy podczas klejenia zostana nadmiernie znieksztalcone/rosciagniete... mialem okazje ogladac swoja tylna polke podczas wymontowywania z niej glosnikow okolo 2 lata po montazu i wygluszaniu

#57 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 13 września 2007 - 23:20

mam pytanie:

czy otwory w drzwiach można wyciąć migomatem??

#58 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 14 września 2007 - 08:11

Bialy, a chcesz żeby cały samochód stanął ci w płomieniach? Ja to uważam ze trzeba omijać szerokim łukiem połączenie ognia i łatwopalnego wnętrza samochodu.

#59 Offline   Borat


  • Postów: 2 907
  • Na forum od: 06 sty 2007
  • Miejscowość: Berlin/Zgierz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 września 2007 - 08:24

Bialy napisał:

czy otwory w drzwiach można wyciąć migomatem??

a moze zaaplikowac jakis maly ladunek i zdetonowac?! ;-) http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/smiech2.gif
Bialy, wytnij to szlifierka katowa, to jest chyba najbezpieczniejszy sposob. Pamietaj tylko zeby szyba byla podniesiona i staraj sie wylozyc wszytko jakimis plachatami... jak opilki poleca na szybe to sie pieknie porysuje jak pare razy opuscisz :mrgreen:

#60 Offline   szafa


  • Postów: 6 382
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo 855 2.3 T-5

Napisano 14 września 2007 - 08:28

Bialy napisał:

wyciąć migomatem
coz, przy odpowiednim zabezpieczeniu okolic ciecia przed zapaleniem tapicerki, przewodow itp. napewno ciecie poszloby sprawniej... tylko czy oby na pewno migomat do tego sluzy :roll:








Podobne tematy Zwiń