Witam ,
Mam taki problem z moją gwiazdą mianowicie problem występuje od niedawna od jakiegoś miesiąca może troche dłużej
auto z rana czasami ciężko odpala to znaczy chwilę zakręci powiedzmy z 5-7sek a czasami normalnie od strzała jak zawsze
wydaje mi się że auto ciężej odpala jak jest cieplej na dworzę ale nie jest to raczej regułą
po prostu czasami 2-3 dni pali od strzała na 4 dzien kręci. Wygląda to tak że jak już pokręci te 5 sek to slinik odpala i odrazu chodzi równa nie telepie nim ani nic odrazu chodzi na wszystkie cylindry. Pierwsza myśl która przychodzi mi do głowy to pompka paliwa że słabo pompuje ? wygląda to tak że z rana pompka się włancza ale bardzo krutko 2-3 sek pózniej jak wyłącze i włacze zapłon już sie nie włancza. Auto nie zgłasza żadnych błedów. ktoś coś może podpowiedzieć ?
Dodam jeszczę że pozniej auto cały dzień odpala już normalnie nigdy się nie zdarzyło żeby w ciagu dnie po postoju powiedzmy
tych 3-4h nie odpalilo od strzała dzieje się to tylko po długim postoju dajmy na to dłuższym jak 8-9h
Ktoś może pomóc ? Przeszukałem nawet forum mbword. i tam nic podobnego nie znalazłem
Z góry dzięki za pomoc
0
W220 M113 S500 poranny rozruch silnika problem lecz nie zawsze
Rozpoczęty przez plaster, kwi 14 2015 08:32
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 14 kwietnia 2015 - 08:32
#2
Napisano 04 listopada 2024 - 15:53
Użytkownik plaster dnia 14 kwietnia 2015 - 08:32 napisał
Witam ,
Mam taki problem z moją gwiazdą mianowicie problem występuje od niedawna od jakiegoś miesiąca może troche dłużej
auto z rana czasami ciężko odpala to znaczy chwilę zakręci powiedzmy z 5-7sek a czasami normalnie od strzała jak zawsze
wydaje mi się że auto ciężej odpala jak jest cieplej na dworzę ale nie jest to raczej regułą
po prostu czasami 2-3 dni pali od strzała na 4 dzien kręci. Wygląda to tak że jak już pokręci te 5 sek to slinik odpala i odrazu chodzi równa nie telepie nim ani nic odrazu chodzi na wszystkie cylindry. Pierwsza myśl która przychodzi mi do głowy to pompka paliwa że słabo pompuje ? wygląda to tak że z rana pompka się włancza ale bardzo krutko 2-3 sek pózniej jak wyłącze i włacze zapłon już sie nie włancza. Auto nie zgłasza żadnych błedów. ktoś coś może podpowiedzieć ?
Dodam jeszczę że pozniej auto cały dzień odpala już normalnie nigdy się nie zdarzyło żeby w ciagu dnie po postoju powiedzmy
tych 3-4h nie odpalilo od strzała dzieje się to tylko po długim postoju dajmy na to dłuższym jak 8-9h
Ktoś może pomóc ? Przeszukałem nawet forum mbword. i tam nic podobnego nie znalazłem
Z góry dzięki za pomoc
Mam taki problem z moją gwiazdą mianowicie problem występuje od niedawna od jakiegoś miesiąca może troche dłużej
auto z rana czasami ciężko odpala to znaczy chwilę zakręci powiedzmy z 5-7sek a czasami normalnie od strzała jak zawsze
wydaje mi się że auto ciężej odpala jak jest cieplej na dworzę ale nie jest to raczej regułą
po prostu czasami 2-3 dni pali od strzała na 4 dzien kręci. Wygląda to tak że jak już pokręci te 5 sek to slinik odpala i odrazu chodzi równa nie telepie nim ani nic odrazu chodzi na wszystkie cylindry. Pierwsza myśl która przychodzi mi do głowy to pompka paliwa że słabo pompuje ? wygląda to tak że z rana pompka się włancza ale bardzo krutko 2-3 sek pózniej jak wyłącze i włacze zapłon już sie nie włancza. Auto nie zgłasza żadnych błedów. ktoś coś może podpowiedzieć ?
Dodam jeszczę że pozniej auto cały dzień odpala już normalnie nigdy się nie zdarzyło żeby w ciagu dnie po postoju powiedzmy
tych 3-4h nie odpalilo od strzała dzieje się to tylko po długim postoju dajmy na to dłuższym jak 8-9h
Ktoś może pomóc ? Przeszukałem nawet forum mbword. i tam nic podobnego nie znalazłem
Z góry dzięki za pomoc
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[124] Dziwne "fukanie" w komorze silnika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Damian85 |
|
||
Zmiana silnika W201 m102 na om601 |
Pozostałe modele | metiu |
|
||
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|